Slatka Poruke za slanje svog dečka

Zauzet radno vrijeme ne ostavljaju prostor za komunikaciju. Zahvaljujući mobitelima koja omogućuje brzu i jednostavnu telefonske pozive ili SMS poruke, i sprema na dan. Se jedva traje minutu poslati poruku to bi značilo svijet da tvoj dečko. Slatka poruke poslati svog dečka, učinit će njegov dan i postaviti raspoloženje pravo, bez obzira što on prolazi kroz. To je uvijek lijepo dobiti malo neočekivano ohrabrenje sa slatkim porukama za slanje tvoj dečko. Kao što vam se sviđa konstanta show ljubav i nježnost, tako da bi tvoj dečko željeli čitati neke svoje slatke tekstova. Učinite vaš odnos s tim slađa slatke stvari reći da tvoj dečko.
Slatki tekstovi za poslati na vaš dečko, Ti si kao sunce tako toplo, vi ste kao i šećera, tako slatko ... da ste kao i ti ... i to je razlog zašto te volim! , Svijeća može rastopiti i požar može umrijeti, a ljubav si mi dao uvijek će ostati kao plamen u mom srcu. , Ja stvarno ne mogu naći riječi da se objasni način na koji ja osjećam kada čujem tvoj glas, ili kad vidim tvoje lice ... sve što mogu reći je da mi se sviđa taj osjećaj. ; Ako umrem i otići u raj, ja ću staviti svoje ime na zlatna zvijezda. Tako da svi anđeli, što možete vidjeti koliko ste mislili da me! Volim te. , Volim je kao disanje.Kako sam ja trebala prestati?!?! , Moju ljubav za tebe je putovanje. To počinje u zauvijek i završava nikada. , Slatka Stvari poslati to dečko, Osjećaji su mnogi ali riječi su malo, oblaci su tamni ali nebo je plavo, Luv je rad, život je ljepilo, svaka stvar je lažan, samo moje Luv je istina. ; U želim u dobiti i, to je sreća, U & U želim čekati, to je vrijeme. U želite, ali u kompromise, to je život. I U želite i čekati u & U ne kompromis koji je ljubav. , Volim način na koji me čine sretnim, i načina na koje pokazuju svoju brigu. Volim način na koji kažu, 'Volim te' i način na koji ste uvijek tamo. ; Ako živite biti sto, ja želim biti sto minus jedan dan, tako da ne moram živjeti jedan dan bez tebe .. , Ako se kapi kiše bi značilo ...Volim te i ti bi me pitaju koliko te volim, ja vas se kladiti da bi .. kiše cijeli dan! ; Ponekad oči dobiti ljubomorna na moje srce. Znati zašto? Jer uvijek ostaje blizu moje srce i daleko od mojih očiju. ; Kada voliš nekoga, to je ništa. Kada vas netko voli, to je nešto. Kada u Luv Luv netko i oni sigurnosno, to je sve. , Još mjesec dana, još godinu dana, još jedan osmijeh, još jedna suza, još zima, jedno ljeto previše, nikad ne želite provesti bilo koje od njih bez tebe. ; Romantični Tekstovi poslati dečko; sam neumorno ovog života nije gonna obzira ako pasti dvaput coz znam svakom padam nećete pustiti mene dodirnu tlo. , Ako sam mogao prepisati pisma, ja ću stavio U & ja zajedno. Dakle, mi nikada ne ćemo ići apart. ; Postoje tulipani u mom vrtu, ima tulipani u parku, ali nije ništa ljepši onda naša dva sastanka usne u mraku! , A ja želim da si tu tako da smo mogli maziti i zaspati zajedno sanjati o životu koji je zajedno! , Koje je potrebno 2 do tanga. 2 poljubiti. Dvije razgovarati i pričati uspomene. Toliko dobrih stvari sperma u 2 i jedne od tih stvari me & U! , Bio sam pitao o Newton je zakon i ja sam rekao ja ne znam. Ja je ispitivao na aktualni predsjednik SAD-a i bio sam ne siguran ako je Clinton ili Bush. Ali kad sam bio pitao o tome tko Volim, samo odgovoriti ja mogu sjetiti, da je. ; Sam poslao ovaj SMS vam reći da sam ja razmišljam o tebi. Nadam se da ovaj 1 minutu poruka pomoći će prenijeti moj 1 vijek ljubavi. , A ja bih prijeći tisuću oceana samo da držite vi zbijeno. Ja bi uspon tisuću planina samo da bude s vama svaka noć. Dragi ja vam nedostajati toliko. , Cijeli dan, čujem ljudi pričaju naglas. Ali kad razgovaraju sa mnom, tvoj slatki glas utapa se gužva! Ma,nemoj.. ; Pročitajte više o; Romantični SMS poruke, Slatki Laku noc SMS poruke, SMS poruke za reći Volim te, Primit ćete SMS poruku možete prenijeti više od onoga što želite reći. Dakle, tip these slatka poruke poslati svog dečka kako bi svoj dan ili noć divno!