Teme za razgovor o s djevojkama

Djevojke razgovaraju! Mi svi znamo da i mi žene priznati da je prilično lako kao dobro. Za sve one koji su vidjeli žene imaju rasprave s međusobno satima i satima, na bez određenu temu kao takav, znam da bi bilo istinito. Međutim, za čovjeka da bi mogli sjesti i napraviti pametan razgovor s djevojkom ostvariti, potrebno je malo truda. Sjeti se dječaci, djevojke su složeni, perceptivne, maštovite i pričljiv. Ako vijak gore, sve će žene znati. Tada možete opraštamo od motika ups i flert. Dakle, Let's dobiti na temama za razgovor o tome, prije nego što sam početi luta.
Koje teme govoriti o sa Girls?; Ok, tako da jedno što trebate znati, djevojke su pametniji od dečki. Vjerujte mi, to je činjenica, a ja ću napraviti bez pokušaja da se dokazati. Dakle, važno je da priznaju ovu činjenicu kada se pokušava shvatiti kako razgovarati s djevojkama. Mi ne "samo" trač ili govoriti o kose. Zato nemojte pokušati da se usuđuješ. Govori se o stvarima kao publicistika, globalna vijesti, socio-ekonomski status, itd. Dakle, ako zaista želite da uspostavi dobar razgovor sa nama, najbolji način za početak je s vremenom, to je normalno funkcionira. Tada, ovisno o okolnostima možete razgovarati o bilo što iz duge linije u kafiću da, loše stanje u podzemnoj željeznici u strašan restoran oko kutu. Provjerite jeste li znate što pričaju. Jer, ako ne, i mi ćemo ga uhvatiti, a mi ćemo uzeti da je protiv vas.
Zanimljive teme za razgovor o s djevojčicama, dječaci! Znamo da ste drukčiji od nas. Dakle, nemojte pokušati da se jedan od nas. Vrlo osjetljiv momak često može biti percipiraju kao gay. Dakle, prestati pokušava raspravljati o novom Chanel liniju parfema ili naše cipele. Znamo da niste stvarno zainteresirani za te stvari. Iako, mogli bi razgovarali o stvarima koje nas kamate iz muške točke gledišta, kao i kako novi Victoria Secret dizajn je tako strašan jer je vruće. Ili kako nove linije Chanel parfema čini veliki utjecaj na novčanom tržištu. Ne brinite, čak i ako mislite da mi ne brinu, mi ćemo vas saslušati i cijenimo to.
Good Teme za razgovor o s djevojkama, Ako ste zainteresirani za djevojku, pokušati na komplimentu njom. Kormilariti jasno iz laskanje iako, znamo razlike. Možete pohvalu kose, očiju i i sjaj na licu. U stvari, razgovarajte o knjizi je drži ili činjenica da ste joj vidjeli u raskošnim kabriolet. Pobrinite se da ne compliment previše, mi imaju tendenciju da se uvrijedio time. Ostanite daleko od sportske razgovora. Mi zaista ne mare mnogo. Ipak, ako djevojka je slušajući vaše sportskih razgovora, sjetite se da ona te voli. (Samo jedan tip od mene za vas!). Govoreći o vijest je prihvatljivo, a terorizam je zanimljivo za nas. Mi smo ga mrzim kad dečki dobiti šovinistički o određenim temama vijesti. Ne morate biti pro feminizma, samo budite neutralni. Država činjenice i vaša mišljenja o njemu, bez crticu I sam čovjek, a mi smo veliki!. To će vam pomoći s najboljim teme pričati s djevojkom.
Teme za razgovor o s djevojkama na telefon, Da, većina žena ljubav telefonskih razgovora. It je romantičan za nas. Ne pitaj zašto. Vidio sam je većina mojih muških prijatelja imaju problema s razgovoru s njihovim prijateljicama na telefon. Opet, ne pitajte zašto. Boys! Govoreći na telefonu je prazninu. Ne trebate biti što pažljivo kao što će morati biti u osobi. I možete reći stvari koje doista želite, bez brige o tome kako izgleda dok je govoreći. Dakle, možete biti romantično, bez brige oko izgleda kao curica (koja je koban mit da ljudi imaju o ljubavi! - Nije istina). Možete govoriti o moon, nebo noć, da činjenica da želite je ona bila tamo, činjenica da zele nista drugo nego samo da ju držite u rukama sve do kraja vremena. Budite poetičan, na telefon, mi to ljubav. U stvari, telefonski seks prihvatljiviji ženama nego što mislite. Isprobajte. Međutim, ako je otpor, bolje neka se dok ona ne bude spreman. Nemojte probati previše teško.
Popis tema za razgovor o s djevojkama, Ovdje je popis tema za razgovor s djevojkama o. ; Najnovije vijesti; Malo trač. (Ne pretjerate, ili ćete postati dobar prijatelj.) ; Novi restoran u blizini, da oboje trebate posjetiti uskoro. ; Joj omiljenu knjigu, autora ili časopis. ; Je li volite sport, ako da, koji? ; Pitajte što joj je njezin krajnji fantasy. ; Pitajte ju što joj djetinjstvo je bilo slično, a što je njezina obitelj kao što su. , Hobijima, interesima, ljubimac peeves i strahove. raspravljati o njima. Neka djevojka ih opisuju u svim detaljima, je li vjerujete u paranormalno? , Je ona bila u ljubavi ranije? , Dakle, vidite, postoji samo toliko. Ja samo učinila struže vrh ledenog brijega ovdje. Idite na i poniranje u dubine o tome razgovarati s ljudima. Isprobajte. Djevojke su osjetljive, ako znamo da ste čineći napor, mi ćemo to cijeniti. Većina od nas naći slatka, kao dobro. Dakle, ne brinite, to nije Ispit proći, samo nešto što tip ima veze, pravo?
Također, djevojke, pročitajte saznati više o:, teme za razgovor o sa svojim dečkom, teme za razgovor o s dečkima, muškarci, dječaci i dečki! Mi smo složeno, ali vrlo jednostavan u isto vrijeme. Nemojte pokušati proniknuti u poslove naše misli, nećete uspjeti. Just imajte na umu da smo često pretvarati da se gluplji nego što jesu, samo ti učiniti ćete osjetiti više samopouzdanja. Dakle, cijenim to. Nemojte pokušati koristiti te savjete za igranje okolo. Budite iskreni sa sobom naporima, vidjet ćete koliko sretnije ćete dobiti na taj način. Ovo je gdje sam znak off! Nabavite govoriti sada!