Kako si na španjolskom

Nakon što je posjetio u tuđu zemlju, ja sam mišljenja te bi trebao znati kako to reći 'kako ste' na jeziku zemlje. Budući da sam planira posjetiti španjolskog govornog područja, ja sam pokušava pronaći kako reći kako ste na španjolskom. Poput mene, ako planirate posjetiti španjolski govornog područja i da li imate njuh za jezike, pa pokušavaju da znaju što je, i kako reći, 'kako ste' u španjolskom?
Kako reći "Kako ste 'na španjolskom
Španjolski je vrlo prijateljski jezik, stoga je prirodno da bih pitati ljudi kako ste? "Na španjolskom. Za razliku od na engleskom jeziku, na španjolskom jezik, postoji diferencijacija u formalnim i neformalnim jezikom. Let's pogledajte na učenje kako da kažem ovo osnovno ljubaznost u obje varijante španjolskog jezika.
Kako pitati "Kako ste" na španjolskom - Neformalno, ako znate nekoga na ime osnove ili ako ste u razgovoru s djetetom, koju će koristiti ¿Como estás? Približan izgovor o '¿Como estás "? is kOe-moe EH-STAHS. Pisma napisana kapitala u izgovoru se naglasiti više. Možete koristiti ovaj obrazac kad govori sa svojim članovima obitelji kao dobro. Vi svibanj ištanje to znati neke španjolske izraze za putnike.
Kako pitati "Kako ste 'u španjolskom - Formalno, as druge strane, ako se govori da je nepoznata osoba, ili osoba visoke poštovanja kao što su starije, učitelj, svećenik, sudac ili kolege, nalazi se mala razlika. Morat ćete napraviti malu promjenu u način na koji se govoreći: 'kako si' u španjolskom. Tu će biti promjena glagola 'estar ", koji koristite. Sad pitanje će promijeniti ¿Como está?. Da. Ja znam jedina promjena je da ste uklanjanjem 's' od 'estás'. Kada se govori da starijeg, jednostavno ćete morati konjugiranih glagola drugačije.
Odgovarajući u 'Kako ste' U španjolskom
Sada kada ste naučili kako reći 'kako ste' na španjolskom, siguran sam da će biti radoznao poput mene i želite znati kako se jedan odgovor na ¿Como estás? Kao i na engleskom, od vas će odgovoriti "Dobro sam" i vratiti se natrag isti pitanje osobi. Mi ćemo vidjeti ovaj u dijaloškom obliku.
Person1: ¡Hola! ¿Como estás?Ti: Estoy bien. ¿Y tu?
Sada ne dajte se zbuniti s 'Hola ¡! " napisan prije ¿Como estás?. Jednostavno prevedene, to je Hi ili Pozdrav. Budući da znaju '¡Hola! ", Trebali bismo biti u mogućnosti to izgovoriti pravilno, kao dobro. Na španjolskom abeceda 'h' šuti. Stoga, kada se kaže '¡Hola!', To će zvučati kao oh-la.
Ako se ista mora biti odgovori neformalni govor, neka se vidi kako će se razgovor izgledati ovako:
Person1: ¡Hola! ¿Como está?Ti: Estoy bien. ¿Y usted?
Razlika leži u načinu na riječ 'vi' se koristi. Oboje 'tu' i 'usted' ti znači, no "usted 'je više formalni oblik vas.
Pročitajte više o, Španjolski Gramatika, Španjolski glagoli; Sada kada znate kako reći 'kako ste' na španjolskom, ići naprijed i koristiti ga na vaš posjet španjolskog govornog područja. Međutim, čak i ako jumble do formalne i neformalne obliku, ne bi usplahiren. Budući da ste stranac, da neće biti kritizirana za korištenje krivi oblik, iako ste svibanj biti ispravljene pristojno. ¡Buen viaje! (Bon Voyage!)