Ocijedite mjenjaču

Prijenos fluid je dužan podmazati razne kreće komponente u automobilima. Uglavnom, prijenos tekućine može biti široko svrstati u dvije skupine - u automatskom mjenjaču, koji se koriste u vozilima s automatskim mjenjačem, te različite vrste ulja koje se koriste u vozilima s ručnim mjenjačem. Ostali nego što lubrikant, automatski prijenos tekućina također dubl kao rezno ulje u automobilu. Uslijed toga, iznos topline koju generira različite dijelove prijenosnog sustava je zadržao na najnižoj razini. Spoj za podmazivanje i hlađenje osigurava automatski prijenos tekućina osigurava da prijenos dijelovi ne budu podvrgnute korozije, što zauzvrat povećava njihovu trajnost. Samo koriste za prijenos tekućine u automobilu je ne koristiti bez odgovarajuće održavanje. A kada kažemo odgovarajuće održavanje, to uključuje znajući koliko često mijenjati prijenos tekućine, kako za odvod prijenos tekućine, itd.
Koliko često Promjena ulja u mjenjaču?; Važan aspekt pravilno održavanje vaših automobila je promijeniti prijenos tekućina jednom u neko vrijeme. Zahvaljujući goleme habanja vozilo je podvrgnuto je prenos tekućina počinje ponižavajuće. U slučaju ručnim mjenjačem, glavni problem je fluid kontaminacije. Kao što je prijenos dijelova istrošiti, metal in čestice počnu plutajući u maziva i kontaminirati ga. U slučaju automatskog mjenjača, toplinske energije u prijenosnom sustavu zagrijava i degradira tekućine. U oba slučaja, to dovodi do daljnjeg trošenja i habanja prijenosa dijelova, i skraćuje njihov život. U slučaju automatskog mjenjača automobila, automatski prijenos tekućina promjena je preporučljivo nakon svakog 60.000 do 100.000 kilometara, dok je većina od proizvođača koje se bave auto s ručnim mjenjačem preporučiti tekućine mijenjaju se svake 30.000 do 60.000 milja. Pročitajte više o tome koliko često promijeniti prijenos tekućina.
Kako Ocijedite mjenjaču?, Iako većina ljudi vani znaju da je prijenos tekućina treba mijenjati svakih jednom u neko vrijeme, oni imaju tendenciju da zapinje svaki put je riječ o isušivanju prijenos tekućina - najjednostavniji korak u promjeni prijenos tekućine. Kako bi se ispuštanje prijenos tekućine, morat ćete ukloniti vijak za ispuštanje koji se nalazi ispod motora u automobilu. This Vijak za ispuštanje je uglavnom u obliku vijka koji se može ukloniti korištenjem osnovnih automobilom alata. To je mudrije naplatiti stare tekućine u tavi kako bi izbjegli bojenje vašeg kolovoz. Ovaj proces će jasno većinu stare tekućine, nakon čega možete popuniti novu. Iako draining prijenos tekućine radove jasan off kontaminirane tekućine, na puta napor nije dovoljno očistiti transportnog sustava i znatnu količinu starih fluid je lijevo iznutra. U takvim okolnostima, prijenosa rumenilo smatra se da je puno bolji izbor za brisanje stare tekućine.
Prijenosnog Flush; Transmission rumenilo je proces kojim stari prijenos ulje je uklonjena iz transportnog sustava, primjenom visokim pritiskom pomoću posebnog otapala. To također pomaže u uklanjanju svim kontaminante i rezidua čestice plutajući u prijenosnom sustavu. Iako to nije prisila, subjekt prijenos flush svaki put kada promijenite prijenos tekućina može pomoći u povećanju trajnosti i izvedbu vozila. Pročitajte više na istoj razini cijene prijenosa.
Vi svibanj također radije pročitati više na:; mjenjaču Promijeni Trošak; prijenosnog Popravak Trošak; Temeljem radnog stanja vašeg automobila i vrijeme od vas zadnji promijenili prijenos tekućine, morat ćete odlučiti hoće li odlučiti za prijenos flush ili odvod prijenos ulje. Jednom imate isušen sve stare tekućine, možete ga zamijeniti novim jedan. Budite oprezni dok radite ovaj kao postoje šanse da ste slučajno mogli odvoditi prijenos tekućina dolje na svoj kolni prilaz ili garaža kat. Redovno održavanje je ključ za vozilo u dobrom stanju, i bez pokretanja prijenos tekućina promijeniti u redovitim intervalima, vaš automobil održavanje nepotpuni.