Otac Daughter Quotes

Mada, za oca ne postoji razlika između kćer i sina, još postoji nešto što čini odnos između oca i kćeri vrlo poseban. Tako mnogi muškarci i žene su pokušali zatvoriti suštinu tog odnosa u riječi i rezultat je bio vrlo značajan oca kći citate i izreke. Otac zna da je njegova zrcalnu sliku tj., sin može, nekako, preživjeti u surovom svijetu koji postoji s druge strane pragu. Otac, kao čovjek i kada dijete, zna svojim osobnog iskustva, ono što je čeka njegova sina. Međutim, ne mogu dokučiti i razumjeti, kao čovjek kako je njegova kćerkica će se zbivati ​​i lice stvarnosti života. To čini ga nesigurnim, a to osjećaj zasjenjuje njegov odnos sa kćeri. To čini ga zaštitne prema njegovu kćer. Za njega, ona nikad ne odraste i uvijek, mali djevojka koja je ovisilo o njemu popraviti slomljena ruka ili noga joj lutku i borio se s bratom sjedi na njegovu krilu prized. Sljedeće su nekoliko otac kćer navodnike koji mogu uljepšati dana za vas.
Famous Quotes Otac kćer
Otac je osoba koja, drži ruke na sajmu, čini li učiniti ono što vaša majka kaže, drži natrag svoju kosu kada ste bolesni, četke da kosa kad je zapetljanih because majka je previše zauzet, omogućuje vam da jedete sladoled za doručak; ali samo kada je majka daleko; on vas šetnje niz prolaz, a kaže da će biti u redu everythings; - Anonymous
Otac kćer nije ništa drugo nego high-class taoca. Otac pretvara kamene licem njegovim sinovima, njih berates, trese mu rogovi, šape tlo, snorts ih otrči u žbunje, no kada je njegova kćer stavlja ruci over ramena i kaže, tata, moram vas pitati nešto, on je tapkanje maslaca u vrućoj tavi.; - Garrison Keillor
Nemoguće je udovoljiti svim na svijetu i jednom otac.; - Jean de La Fontaine
Roditelji se često toliko zauzeti s fizičkom odgoju djece koja im nedostaje slavu roditeljstva, kao i veličanstvenosti drveća je izgubio kada raking lišće.; - Marcelene Cox
Budite ljubazni svome oca, za kad si bili mladi, koji volio tebe tako fondly kao on? On je uhvaćen prvi akcente koji je pao iz svoga jezika, i pridružio se u tvojim nevino veselje.; - Margaret Courtney
Svi očevi su nevidljive tijekom dana, danju vlada majki i očeva izaći noću. Tama donosi kući očevi, s njihovim stvarnim, neizrecivim moć. Postoji više od očeva zadovoljava oka.; - Margaret Atwood, Mačka's Eyes
Njegov otac je uvijek republikanac prema njegov sin, a majka je uvijek demokrata.; - Robert Frost
Moj sin i kći mi reći gdje su u vrlo različite način. Znam gdje je moj sin, jer sam ga čuti. Znam gdje je moja kćer je zato što mi govori.; - Anonymous
Otac je uvijek stvaranje njegova beba malo žena u. I kad je žena on joj okreće natrag. ; - Enid Bagnold
Gledanje svoju kćer prikuplja njezin datum osjeća kao predaja milijuna dolara Stradivarius na gorile.; - Jim Bishop
On je otvorio staklenku krastavaca kada nitko drugi mogao. On je bio samo jedan u kući koji se nije bojao u podrum po sebi. On je rezati sebe brijanje, ali nitko poljubi je ili dobio uzbuđen o tome. To je shvatio kad je kišilo, dobio je auto i donio oko vrata. Kada netko bio bolestan, on je otišao iz dobiti na recept popunjena. Uzeo puno slika ... ali je bio nikad u njima.; - Erma Bombeck
Bio sam do kasno sinoc yapping o izborima na CNN-u i do ovog ranog jutra rade istu stvar u moje kćeri vrtića klasi.; - Tucker Carlson
Tu su potrebne zla. Novac je važna stvar u smislu predstavljaju slobode u našem svijetu. A sada imam kćer razmišljati o tome. To je zapravo prvi put sam mislio o budućnosti i ono što je mogao biti.; - Johnny Depp
Moj otac umro mnogo godina prije, i ali kad nešto posebno dogodi za mene, ja razgovarati s njim potajno ne stvarno znajući li čuje, ali čini mi osjećate bolje do pola vjerujem., - Natasha Josefowitz; Ljudi vide Archie Bunker svugdje. Posebno djevojčice, siromašne djevojke, djevojke bogati, sve vrste cure uvijek dolaze do mene i reći mene taj Archie baš kao i njihov tata.; - Carroll O'Connor
Sin je sin do on dobiva ženu; kćer je kćer za ostatkom njezina života.Nepoznato
Najveći dar koji sam ikada imao je došao od Boga, a ja ga zvati tata! ; - Anonymous
Budite ljubazni prema svome ocu, jer kad ti bili mladi, koji je volio te tako nježno kao što je on? Je uhvaćen prvi naglasno da je pao iz svoga jezika, i pridružio se u tvojim nevine radosti. ; - Margaret Courtney
Moj otac dragi, moj dragi prijatelj, najbolji i najmudriji čovjek kojeg sam ikada znao, koji je učio me mnoge pouke i pokazala mi je mnoge stvari kao što smo išli zajedno uz zemlju-načine.; - Sarah Orne Jewett
Kažu da je od instant on postavlja oči na nju, oca njegova kći obožava. Tko je ona raste do biti, bila je uvijek s njim da se malo djevojka u pigtails. Ona čini ga osjećati kao Božića. U zamjenu, on čini tajno obećanje ne vidjeti nespretnost njezina tinejdžerskih godina, greške ona čini ili tajne ona čuva. ;-Anonymous
DAD,, kada sam se rodio, Ti su tu da me uhvatiti kad sam jesen, kad god i gdje god., Kada sam rekao svoju prvu riječ, Ti su tu za mene,, da me nauči cijeli rječnika ako treba.; Našto ja uzeo moj prve korake,; ste bili tamo mi poticati na.; Našto ja imao moj prvi dan u školi,; ste bili tamo dati mi savjet i mene pomoć s mojim domaću zadaću.; Ja još uvijek havent završio školu,; ili hodao niz prolaz, ili imao moj prvo dijete.; Ali znam ćete biti tamo za mene kroz sve ovim vremenima i više, dobra i loše.; Tako ja pravedan napisao ovaj reći 'VOLIM VAS DAD!' ; - Louisa Mansfield
Funny Quotes Otac kćer
When Charles prvi vidio naše dijete Mary, kazao sve pravilan stvari za novu oca. On promatrao siromašnih malo crvene stvar i blurted, 'She's ljepše nego Brooklyn Bridge.'; - Helen Hayes
Bilo budala može biti Oca, ali to traje pravi čovjek biti Daddy! ; - Philip Whitmore stariji
Mnogi su čovjek želi je on dovoljno jak da suzu telefonskom imeniku na pola-posebno ako on ima kćer tinejdžericu.; - Guy Lombardo
Stvar koje treba zapamtiti o ocima je, oni su ljudi. Djevojka mora to imati na umu: One su Dragon - azila, savijen na nevjerojatan spašava. Scratch bilo otac, nađete nekoga klin - puni qualms i romantičnih strahota, vjerujući promjena prijetnja - poput vaš prvi cipele s heels na, sviđa tvoj prvi bicikl sam ga uzeo takvi mjeseci dobiti. ; - Phyllis McGinley
To je izvrstan za čovjeka uzeti njegov sina ribolov, ali postoji posebno mjesto u raj za otac koji uzima njegov kćer shopping.; - John Sinor
Kći je blagom - i uzrok nesanica.; - Ben Sirah
Jednog Oca je više od stotinu Schoolmasters. ; - George Herbert, čudnovat Poslovice, 1640
To vam ubija vidjeti ih odrasti. Ali mislim da bi vas ubiti brže ako nisu. ; - Barbara Kingsolver, životinja Dreams
pread pelene u poziciji dijamant s vama na šišmiša. Tada preklopite drugoj bazi prema dolje za dom i postaviti bebu na bacačevu nasip. Stavite prvu bazu i treći, zbližite se kući tanjur i pin tri zajedno. Naravno, u slučaju kiše, moraš nazovite igru ​​i početi sve iznova. ; - Jimmy Piersal, o tome kako pelene beba, 1968
Očevi, poput majke, a ne rađaju. Muškarci izrasti u očevi i očinstvo je vrlo važan fazi u njihovom razvoju.; - David Gottesman
Nikada nisam bio materijal djevojka. Moj otac je uvijek rekao mi da nikada ne volim ništa što ne mogu vam ljubav vratiti.; - Imelda Marcos
You oci će razumjeti. Imate djevojčica. Ona izgleda do vas. You're joj proročišta. You're joj heroj. A onda dođe dan kada je ona dobiva svoju prvu trajna ondulacija i ide joj prvi pravi stranci, i od toga dana, da ste u stanju stalne panike.; Očevi Dan Quote by: Stanley T. Banks u filmu 'Otac Nevjesta'
Kada dijete rodi, otac je rođen. Majka je rođena, previše naravno, ali barem za nju to je postepen proces. Tijelo i duša, ona devet mjeseci je da se koristi za ono što se događa. Ona postaje ono što se događa. Ali za čak najbolji-pripremljene oca, ona događa sve odjednom. Na drugoj strani ploče-staklo prozora, medicinska sestra drži se nešto otprilike veličine kruh za njega da vidi za prvi put. ; Očevi Dan citat: Frederick Buechner: 'Zviždanje u Dark'
Inspirational Oca kćer Izreke
Ja ne mogu misliti na bilo potrebe u djetinjstvu kao jaka i potreba za oca zaštitu.
- Sigmund Freud
Kći može prerastu krilu tvom, ali ona nikada neće prerasti vaše srce. ; - Author Unknown
Osjećaji vrijedan može napredovati samo u atmosferi gdje individualne razlike su cijenjene, greške su tolerirati, komunikacija je otvoren, i pravila su fleksibilni - vrstu atmosfere koja je nađen u nurturing obitelji.; - Virginia Satir
Određene je da nema vrsta naklonosti tako čisto anđeoski od otac kćer. U ljubavi našim žene postoji želju; našim sinovima, ambiciju; ali naše kćeri postoji nešto kojima postoje nema riječi izraziti.; - Joseph Addison
Kultiviraš svoj vlastitim mogućnostima, vlastiti stil. Cijenimo članovi vaše obitelji za koji su oni, iako su im izgledi, ili stil može biti drugačiji od milja tvoje. Kunići ne lete. Eagles ne plivati. Ducks izgledati smiješno pokušavate uspon. Vjeverice nemaju perje. Stop uspoređivanje. Ima dosta prostora u šumi, -. Chuck Swindoll
Kći je dan bjelila i toplije srce.; - Author Unknown; kći je dar ljubavi.; - Author Unknown; kći je djevojčica tko urasta do biti prijatelj., - Autor nepoznat; Ono što sam htjela većinu za moju kćer da je ona moći vinuti pouzdanjem u svom nebu, ma što to bilo.; - Helen Claes
Nitko od vas ikada mogu biti ponosni dovoljno bivanja djeteta takvog Oca koji nije njegov jednaki u ovom svijetu - tako velik, tako dobar, tako besprijekorno. Probajte, svima vama, slijediti njegove stope i nemojte se obeshrabriti, jer da se stvarno u svemu poput njega nitko od vas, siguran sam da će ikada biti. Isprobajte, dakle, biti poput njega u nekim točkama, a vi ćete stekli veliku mjeru. - Kraljica Victoria Engleske
Pročitajte više na:; Inspirational Majka kći Poems; Funny Citati i Izreke; Famous Quotes; Quotes živjeti po; Inspirational Quotes; To je rekao da otac je strogi sa sinom i jedva toleriše njegova grešaka i nedostatak. Međutim, njegova kći može dobiti daleko s ubojstvom. Pa, to je ništa biti žao o. Ona događa u svakom kućanstvu, u svakoj zemlji i na svakom kontinentu i najvjerojatnije na svakom zemlji prisutan u ovoj i svaki drugi svemirima. Veza otac kćer je previše jedinstvena da se osjeća i izražava na drugi način. To je velika gubitak da ne možemo čitati i znati o slatka oca kći citata iz tih dalekih mjesta. Međutim, siguran sam da ove ne bi biti previše drugačiji od oca kći citati prikazani iznad, koji nadam su zadovoljavajući.