Stvari koje treba učiniti s prijateljima noću

To je bio petak navečer. Noć kad je vikend počinje i žalosno, u noći koja je idući u biti slijedi poslovnih poduzetništva papira u jutarnjim satima. Neobična kombinacija, ali, ipak, u stvarnosti izgleda strašan. Sve što sam znao u tom trenutku vremena bio sam morao izaći iz kuće i dobiti daleko od knjige koliko je moguće. Te noći ja i moj blizanac su boraveći u našim najboljim prijateljima mjesto za učenje cijelu noć. Konačno, dosadno i nadraženu, nazvali smo nekoliko prijatelja koji bi mogao doći i nas pokupiti. U lud bjesnilo na korak van, mi ispraznio cijeli svoj ormar na nju krevetu, kako bi stvorili našu varalice (tanak, ali je radio!).
Bilo je to oko jedanaest u noći kada je njezin otac otišao na spavanje i njezina baka dobio dolje na igraće karte. Strpljenje je trčanje vanjska i potrebu izaći bio uzimajući nepodnošljiva. Tako smo zaključana njezin otac i njezin baka, potajno otvorio glavna vrata i zaključana izvana. Ran sve do automobila i nikad pogledao natrag. Te noći smo obećali jedni druge, da se bez obzira što se dogodi ćemo držati zajedno. Ludi stvari koje treba napraviti s prijateljima u noći, a potom, kada smo zapravo počeo vožnje, bez odlučio odredište. Smo se vozili na brdo stanica, pijan je dobio, zabavljali teško cijelu noć i vratio se u 5 sati ujutro. I vjerujte mi, još nitko od naših članova obitelji znaju o ovome! Uf! To je moja priča i to je potpuno originalne. Dakle, što su stvari koje treba napraviti s prijateljima u petak navečer? Let's saznati! Pročitajte više o zabave stvari koje treba učiniti s prijateljima kada ste dosadno i stvari za napraviti ovaj vikend.
Fun Stvari učiniti s prijateljima u noći
Noć Trip (POZOR: Nemojte piti i voziti), petkom navečer su obično proveli žurka u diskotekama ili pohađaju house party. Ovaj petak napraviti nešto sasvim drugo. Burn par CD-a s omiljenom glazbom, zgrabite vaše ključeve automobila, napuniti spremnik, pokupiti svoje prijatelje i samo voziti do najbližeg grada! Imati cuppa kave i ostaviti za dom voziti natrag. Možete se pretvara u vožnji, tako da je svatko od vas dobiti jednake odmor. Sam to učinio prije, smo se vozili niz u Mumbaiju, komercijalni kapital Indije, u noći, imao cuppa kave, i dobio natrag. Vožnja u noći na autocestu je čista poslastica za nekoga tko ima strast za vožnju! Pa, zašto?! Više o putovanju planiranje.
Gay noć; Zabava stvari koje treba učiniti s prijateljima noću moraju biti ćaknut i slučajan. To je apsolutna, "djevojke noć out 'ideje. Dakle, pažljivo slušati djevojke! Trebate dobiti apsolutno pijan za to. Tako napiti i dobiti svoje prijatelje pijana. Nabavite kamere van i pustiti mašti divlje. Kliknite slika u poza i položaja, ne bi nikad sebe zamisliti (pravi seksi one, naravno!). Osloboditi sive stanice da bi memorijsku s vašim prijateljicama da vas vječno trajati!
Noć Camp, a noć izvan kuće je lijep i sjajan da se odupre. Bez gnjavaže još avanturističkog stvari koje treba učiniti s prijateljima bi noću ide kampiranje. Zamotana šatore, vreće za spavanje neke goriva, hrane i drugih kampiranje pomagala i voziti na najbliži kamp mjesta. Popravite svoje šatore roštilj i svjetlo vatre držati životinje u uvali i toplinu blizu vas. Bacati tjedan stresa u prašnjave okoliš i napraviti vratiti s osvježeni um. Iz mog osobnog iskustva ja sam vam savjetuje da nose dobar iznos komarac odbijajući s tobom. Nakon što se natrag, ne ostaviti komentar to pustiti mene znati kako je doživljaj.
Pročitajte više o:, Ideje za krijes Night stranke; Stvari koje treba uraditi Dok kamp, ​​a sve te stvari učiniti za zabavu s prijateljima u noći, gore spomenuto, imaju najbolji dio mene u njima. Bio sam tamo i učinio da. Tu je uvijek jedan mali iznos rizika koji su uključeni kada je luda stvari koje treba učiniti s prijateljima noću. Međutim, jednom kada to učinite, svakim minuti je vrijedno toga. Ponekad, radi besmislen stvari, je ono što dobiva bliže svojim prijateljima i čini vezu prijateljstva jači. In retrospect, sve što mogu reći je da sam sve te stvari ne zbog toga što sam htio, nego zato što sam mogao. Dovoljno je to napraviti! To sve vrijedi pokušati!