Kemijska neposlušnu kosu

Volim eksperimentiranje s mojim kosu. Nakon godina ravnanje, curling, a styling, jedan dan sam se probudio da otkrijete da moje kose je zamijenili mjesta sa sijenom stog. To je bio prilično grub probuditi poziv, tako da ionako, odlučio sam da je krajnje vrijeme sam tuš moja kosa uz ljubav i ljubav koja to zahtijeva. Počeo sam od dva tjedna izazov za sebe da povrati moje kose od zlih čudovišta fiz. To je ono što sam učinio.
Kemijska neposlušnu kosu lijekovi
Do prvog borbu moj problem, JA je napravio popis svih stvari koje radim koje su štetne za moju kosu. Vjerujte mi popis je beskrajan od loše prehrane na loše navike prehrane i beskrajne sati styling mučenja da je moja kosa je bila izložena, a sve radi taštine. Možete pogledati na vlastitu rutinu i vjerujte mi da će biti mnogo više suhu kosu izaziva. Shvatio sam da postoje dvije vrste suhe neposlušnu kosu rješenja. Jedan od njih je suha neposlušnu kosu tretmana koji se može koristiti u lječilišta i saloni, druga je dobra stara metoda suho kovrčast kuće lijekova. Odlučio sam kombinirati dva.
Kemijska neposlušnu kosu Liječenje
Tako da prema Vašim suhu neposlušnu kosu, morate uzeti neke korake ka mijenja svoju rutinu njegu kose. Da li promijeniti vaš šampon i omekšivač i ostati daleko od svih opora kemijske proizvode. To znači da ne puhati sušenja ili ravnanje. To nije tako loš kao što zvuči, prirodna frizura ne izgledaju previše lijepo. Na taj način osigurati da vaše šampona od prirodnih sastojaka i nisu deterdžent temelje. Također investirati u nekim uljem dobra dlaka, možete koristiti maslinovo ulje, kokosovo ulje, jojoba ulje i sl. Ove ulja su veliki da moisturize kosu. To je najbolje ulje kosu šampon prije nego što ih. Ovog štiti prirodnu vlažnost vaše kose koju većina šamponi strip daleko zajedno s drugim ulja i prljavštine. Use šamponi i uređaja koji su namijenjeni za suhu i kovrčast kose.
Hair uređaji za suhu kosu mora biti lijevo na najmanje 5 minuta, tek onda čovjek može imati koristi od njih. Ako možete dobiti vaše ruke na dobra intenzivne njege uređaj, koji će biti velika. Koristite ovaj uređaj jednom tjedno i neka ga ostati na kosu za dobro 7 do 10 minuta. Da, čak i ako je boca kaže da 5 minuta dovoljno. Tijekom tih dva tjedna ne koristiti bilo što drugo na vašu kosu, osim prirodnih lijekova koje sam spomenuo u nastavku. Ako želite, možete posjetiti svoj salon za neki tretman za suhu kosu ali predlažem ostati daleko od kemikalija.
Kemijska neposlušnu kosu Prirodni lijekovi
Sada kada imate šampon i sl. zbrinuta, možete korak u vaše kuhinje i koristiti mnoge prirodne sastojke na kosi vratiti izgubljeni sjaj i sjaj. These hair lijekova za suhu kosu su vrlo učinkovite.
Make kose maska ​​s jogurtom, medom i sirovih jaja. To ne zvuk ukusan, ali to je super za kosu. Usput med će biti teško sići, pa šampon maska ​​od pod mlakom vodom. Držite masku za oko 30 minuta, a zatim šampon i stanje vaše kose. Što se tiče količina tiče, ona ovisi o dužini kose. The paket u potpunosti trebala pokriti kosu, baš kao i boju kose kreme učiniti. Zato pazite da ima dovoljno jogurta i jaja. Jednu žličicu meda biti će dovoljno ako koristite petsto gms jogurta i dva jaja. Ili možete isprobati neke od tih, sušilo za maske za suhu oštećenu kosu.
Također možete koristiti majonezu i jaja na Vaše kose. Ostavite masku za oko 15 do 20 minuta. This sirovi protein učinit će čuda za kosu. Također možete isprobati neke od tih recepata, koji su iskreno među najbolje uređaji za suhu kosu.
Jednom tjedno trebali ulje kosu i dobro pokriti ih u toplom vlažnom ručniku. To će otvoriti kutikulu kose i utažiti žeđ za vlagu. Osim toga, pobrinite se da ste dobro spavati i dobro jesti, jer ono što jedete utječe na vašu kosu. Pobrinite se da imate zdrave prehrane, dijeta koja je bogata proteinima, tako jesti puno zelenog povrća, mliječnih proizvoda i jela. Održavanje kosu zaštititi od sunca oštećenja je još jedan dobar potez povratiti svoju kosu. Pročitajte više na suhu kosu rješenja.
Ja sam sva this svaki tjedan, dok sam je dobio moj lijep tresses povratak na normalan i zdrav opet. Neke od ovih savjeta za suhu neposlušnu kosu postali su dio moje svakodnevice. Ja dobro jesti, dobro spavati, ja također dubok stanje moje kose svaki tjedan i uvijek šampon mi kosu, nakon što sam ih nafte. Učinite to i vi redovito ćete primijetiti napredak u kosu teksture. Do tada, sretno!