Get Pa Želje

Nitko ne voli oboljeti i leže na krevetu, zureći u strop. Nema izvor zabave čini zabavnih tijekom ovog razdoblja. Ali nekoliko vrsta i poticanje riječi može donijeti svijetao osmijeh na bolesne osobe lice i to je razlog zašto uskoro dobiti dobro wishes dođe u postojanje. Nabavite dobro želje su jedan od načina da neka tužan one znaju da se pamti i molili za. Više o uskoro dobiti dobro poruke.
Uskoro dobiti dobro Wishes
This je zbirka nekih dobiti dobro wishes, što ja volio većinu. Nije bilo moguće citirati svaki izvor. Međutim, želio bih zahvaliti svim izvori svih ovih dobiti i želje, od kojih sam ih izvaditi.
Neka malo cvijećem leži u polumraku, Ustani i cvatu,, lepršav beskrajno, na taj način i na taj način,, zora do sumraka svakodnevice, uskoro dobiti dobro.
Vrlo dobro znam razlog,, zašto ur predugo traje da se oporavi, Ti doista se medicinska sestra-d tamo. , Vicevi, osim, uskoro dobiti dobro!
Lijepo je čuti da ste dobro, i oporavak brz,, I ovdje je težnja da dobro zdravlje; će trajati zauvijek
Zdjela toplinu, meku lice, novi dan. ; Neki get-dobro misli poslao Vašem putu. Osjećam se bolje uskoro.
Nadam se da ovo sretan dobiti-i bilješku; Dodaje suncu na svoj dan,, i pokazuje vam da ste mislili, u toploj i poseban način!
Nadam se da uskoro ćete se osjeća u redu,, način na koji ste bili prije.; Budući da se stvari jednostavno neće biti isti,, sve dok ste dobro još jednom.
Čak i ako ne osjeća najbolje, s malo vremena, dobru njegu i odmor;. To neće biti dugo dok sretan dana, kad se osjećaš fino na svaki način.
Neka bude sunca, da potjera oblake daleko.; Vrsta misli da vas razveseliti i uljepšati svoj dan
Čuo sam se osjećate danas plavi, I što ste htjeli znati, prijatelji su svi oko vas; Do tamno nebo da ide, kad si dolje i želite osmijeh, ali nisu našli snage; Dovoljno je da otvorite ovaj malo kartica, i osjetite ljubav poslao Ive
Dajte sebi bez obzira na darove vremena i ostatak vam je potrebno da se osjećaju bolje - i znam da ste okruženi brine misli i molitve i iskren želje. Ostalo lako. Nabavite dobro.
Ništa donosi toplinu srcu kao sjaj prijateljski osmijeh.; Želim vam svjetliju dana. Nabavite dobro uskoro!
Ti si postavio gore kod kuće u krevetu, a vi ste svrab se vratiti na nogama, ne možemo reći da smo vrlo smo iznenađeni; Kao chirpier kolega mi nikad nisu ispunjavali, ali zašto ne uživati ​​u ostatak, neka gospođa plijen you trulo, Vi ćete se vratiti na rad u kojem trenutku, i ne brinite, nećete biti zaboravljeni!
Izgleda kao Nabavite Pa kartica; Bright, vesela i podebljano, a to je zapravo, jedan zagrljaj, s dvosjedom
Zdjela topline,; Nježan lice, novi dan.; Neki get-i mislima; poslali način; Evo u nadi da ćete se osjećati bolje uskoro.
Funny Get Well Wishes
Upozorenje:,, glavni kirurg, utvrdio je ..., to bolest, je loše za vaše zdravlje!, Uskoro dobiti dobro
Budite oprezni pri čitanju zdravlja knjige, vi svibanj umrijeti od štamparska greška. - Mark Twain. (Možete dodati, nije Rekao sam ti, u početku.)
Postoji mnogo razloga, za vas da ozdravite.; Svoju obitelj voli, a ti potrebama, vaša obitelj je, zabrinut o vama ...; ... Je vaša obitelj je potpuno, bez nadzora u vašoj kuhinji.
Kada si tužan, ja sam tužna., Kad si sretan, ja sam sretna., Kad ste bolesni, Ja sam bolestan., Uskoro dobiti dobro ..., Tako da mogu dobiti na sa svojim životom!
Potražite na svijetle strane. Sada ste napokon imaju razloga cviliti i žaliti. Nabavite dobro uskoro!
To neće biti dugo, prije nego što ste sve bolje, i natrag u se vaše; isti stari self again ... , Mislim da treba da, uživati ​​to dok traje.
Ako znamo da netko brine; pomaže proces ozdravljenja ...; ... Onda bi trebalo biti, osjeća bolje već.
Nabavite kartice i su postali toliko smiješni da ako ne dobijete bolestan ste nedostaje pola zabave. - Flip Wilson.
Ok, tako da danas se osjeća niska. No, uskoro ćete se bolje znate. Poslušajte liječnicima te sretnem I prije nego što ga znam da ćete se vratiti na svoje noge. - C. Pulsifer. Pročitajte više na:; Uzorci Get Pa Poruke, Funny Get Pa Izreke; Nabavite Pa poklon košara, Ovo su neke od najboljih dobiti i želje. Ja sam li ove uskoro dobiti dobro želje prenesem svoju zabrinutost na svoj voljenima i motivirati ih da se vrati na svoje noge u nema vremena!