Pjesme o prijateljstvu

Prijateljstvo je jedan od najvažnijih zajedničkih stvari u životu, a toliko su glazbenici komponirane pjesme o prijateljstvu. Tako ste u potrazi za pjesme pjevati sa svojim najboljim prijateljem o prijateljstvu dana ili na prom? Ovdje su neke dobre pjesme o prijateljstva koji će vas nostalgična sa starim uspomenama.
Popularne pjesme o prijateljstvu
Ja ću biti tu za vas ~ The Rembrandts
Ja ću biti tu za vas,, Kada kiša počne lijevati,, Ja ću biti tamo za tebe,, Sviđa mi se što sam bio tamo prije,, Ja ću biti tamo za tebe,; 'Jer ste tamo za mene previše ...
Što bolji pjesma za početak ovaj popis pjesme o prijateljstvu od ovoga koriste Prijatelji, TV show, koji je! Ova pjesma je napisana od strane pisaca i proizvođače spomenutih TV show, Marta Kauffman i David Crane. Pjesma je izvedena od strane Rembrandts a objavljena je kao singl 1995. Kako Govori o jednom prijatelju obećava da će biti s drugom kroz dobra i loša vremena.
Uz malu pomoć od prijatelja ~ The Beatlesa
Oh ja dobiti uz malu pomoć od prijatelja,, MMM, JA dobiti visoku uz malu pomoć od prijatelja,, Mmm, I'm gonna probati uz malu pomoć od prijatelja ...
The Beatles napisao ovu pjesmu iz gledišta jednog 'Billy Shears' koji je poznato da biti pseudonim njihovih bubnjara Ringo Starr. Pjesma je iz albuma Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, izdan u 1967 i opisuje razgovor između tuzzan Billy Shears i njegovi prijatelji.
Lean on Me ~ Withers Bill
Lean na mene, kad si nije jaka, i ja ću biti vaš prijatelj, a ja ću vam pomoći nositi na,, Jer ne trajati dugo,; 'Til æu je potrebno,, netko osloniti na ...
Popularni pjesmu 'Lean on Me' je sastavljen od blues umjetnik Bill Withers. Pjesma je iz albuma 'Ipak Bill', objavljen u 1972. Ova pjesma, kao 'ja ću biti Tamo Ti govori o jednom drugom prijatelju reći da ako ikad bivši potrebe svaki kakvu pomoć i podršku, a drugi će biti više nego sretni da ga opskrbe.
Ben ~ Michael Jackson
Ben, nas dvoje ne trebate gledati više,; Mi oboje našli ono smo tražili,; s prijateljem nazvati moj vlastiti,; nikad neću biti sama ...
Pjesma 'Ben' je napisano Don Crno i Walter Scharf. Oni početku imali odlučili ponuditi pjesmu Donny Osmond, ali zavrsilo molba klinac koji bih postati 'kralj Pop', Michael Jackson, da ih ispunim umjesto. 'Ben' je pušten u 1972, u albumu istog imena. U pjesmi, Michael Jackson ju pjeva na 'Ben' o njihovom prijateljstvo.
Anytime uopće ~ The Beatles
Ako sunce ima izblijedjele,; ću pokušati napraviti se sjaji,; postoji ništa neću učiniti,; Ako trebate rame za plakanje,; nadam da će biti moja,; Call me večeras, i ću doći vam ...
Ova pjesma je jedan od mojih all time favorite. 'Anytime na All' je iz albuma 'A Hard Day's Night' koji je izdan u godine, 1964. Pjesmu je co-napisao John Lennon i Paul McCartney. Pjesma je o prijatelju koji kaže da možete pozvati ga 'bilo koje vrijeme uopće' i da 'on će biti tamo'.
Crash Burn i ~ vrt Savage
Dopustite mi da se ona koju zovu,, ako skočite ja ću slomiti jesen,, ti podigni i letjeti daleko s tobom u noć,, Ako trebate raspadne, a ja mogu popraviti slomljena srca,, Ako morate sudar onda crash i spali,, niste sami ...
'Sudar Burn' je napisao i izvodi Aussie pop bend Savage Garden i mogućnosti na drugi album 'Afirmacija', koji izdan u 2000. Pjesma kao album (koja također sadržavao drugu blockbuster pjesmu 'Znao sam Loved You', bili grafikon toppers. U pjesmi je još jedan klasik pjesma o prijateljstvu.
Koristili smo biti Prijatelji ~ Dandy Warhols
Davno, koristili smo se prijateljima,, a nisam mislio od vas u posljednje vrijeme na sve,, Ako ikada opet, pozdrav ću poslati na vas,, Kratko i slatko je sve ja namjeravam ...
Naravno ne svi pjesme o prijateljstvu su sretni one! Ovaj jedan govori o slomljena prijateljstvo zbog boriti ili samo ne vlasništvo sastali u dugo vremena. 'Mi naviknut biti Friends' je napisana i obavlja Dandy Warhols i pustili u 2003 albumu istog imena ali stekao više popularnost nakon je korišten kao temu pjesmu za TV show 'Veronica Mars'. To je osobno najdraže pjesme.
Check out neke više pjesme u:; Greatest pjesama svih vremena; Pjesme o Missing Netko; Dakle oni bili neke od najboljih pjesama o prijateljstvu. Možete uživati ​​slušate ove pjesme s prijateljima (osim posljednjeg naravno)!