Pjesme o novcu

Novi auto, kavijarom, četiri zvjezdice maštati,, mislim da ću kupiti mene nogometne reprezentacije ...
~ Pink Floyd.
Novac! Stvar većina ljudi težiti za. Ali u ovim sumornim vremenima ekonomske recesije novca postala potrebu, nego želju. U potrazi, tako da su neke pjesme o novcu napisao neke od najboljih glazbenika ikada, što echo svoje misli? Ovdje je popis pjesme o novcu!
Famous Pjesme o Money
Money ~ Pink Floyd
Novac, dobiti natrag,, ja sam sav pravo Jack; Držite ruke moje stack ...
Ako postoji neka pjesma koja su ikad snimljene this luta malo frenemy, to je ovaj pod nazivom, jednostavno, 'Novac'. Ova pjesma ima album 'Dark Side of the Moon', objavljen u 1973. Pjesma započinje s zveckanje blagajne i od vas traži da mislite ono što vam padne na pamet. Nesumnjivo, to je novac! U pjesmi jedan Pink Floyda najvećih hitova i urezano u povijesti glazbe za privlačan i neobičan bas linija.
Novac za Ništa ~ Dire Straits
Sada pogled na njih yo-yo's, to je način na koji ste to učiniti, a možete igrati gitaru na MTV-u, da se ne radi, to je način na koji ste to učiniti, a novac za ništa i vaše piliće za besplatno
Pjesma 'Novac za Ništa' je izvodi Dire Straits s pjevačem Stingom na prateci vokal. Pjesmu počinje s Sting navodeći da želi njegov MTV. Pjevač i Dire Straits gitarista, Mark Knopfler objašnjava da pjesma je pjevao jedan zaposlenik hardver odjel i kako on smatra da je život glazbenika na MTV tako awesome (.Novac za ništa i pilića besplatno ...) dok on ima težak život (... instaliranja mikrovalne pećnice, običaju kuhinja isporukama ...)
Money Money Money ~ ABBA
Novac, novac, novac,; Mora biti smiješno,; U bogataševa svijetu,; Money, novac, novac,; Uvijek sunčano,; U bogataševa svijetu ...
Jedna od najboljih stvari o švedske grupe ABBA, jest da njihove pjesme i tekstove ostat će u svakom suvremenom doba. Uzmi ovu pjesmu za primjer. 'Novac, Money, Money "je objavljen u 1976 s albuma' Dolazak '. To je vrlo jednostavna dovoljno pjesma u kojoj djevojka izražava svoju želju da se uda vrlo bogatu čovjeku, tako da ona nikada neće morati suočiti financijske brige i da će doći do živjeti dobar život do kraja svog života. Sada s tekstovima poput ovih, li mi reći da li je pjesme ABBA mogao ikada biti zastarjele?
Taxman ~ The Beatles
(Ako voziti automobil) - Ja ću poreza na ulici
(Ako pokušate sjesti) - Ja ću svoje mjesto porezne
(Ako se previše hladno) - ja ću poreza topline
(Ako prošećete) - ja ću poreza noge.
'Taxman' je objavio The Beatles na 1966 album 'Revolver'. It govorio o progresivnom porezne strukture u Velikoj Britaniji i kako The Beatlesa, posebice Georgea Harrisona, koji je napisao ovu pjesmu - to volio i mislio da nepravedan. Pjesma je bila sastavljena i pušten uz 95% prirez u pozadini koji Beatlesi morali platiti kako bi vlada, prema odluci vladajuće Radničke stranke u trenutku. Otvaranje linija govori sve o namjerama vlade taxman: Dopustite mi reći kako će se, postoji jedna za tebe devetnaest za mene ...
Money Ain'ta Thang ~ Jermaine Dupri feat. Jay-Z
U Ferrariju ili Jaguar, switchin četiri trake,, S vrha prema dolje Screamin out,; novac ain'ta thang,, mjehurića teško u dvokrevetnoj R flashin prstenova,, s prozora puknut, uzviknuti natrag,, novac ain'ta thang ...
Ovo je jedna od najpoznatijih hip hop pjesme o novcu. Ova pjesma je izvršena Jermaine Dupri i objavljen u njegov album 'Život u 1472' u 1998. Pjesma ima Jay-Z na vokal, kao i razgovori o životu nekoga tko je zaista bogata i kome novac je bezvrijedan.
Materijal Djevojka ~ Madonna
They can beg i oni mogu suditi,, Ali oni ne mogu vidjeti svjetlo, to je pravo,, jer se dječak sa cold hard gotovinu,, Uvijek je gospodin desno, jer mi smo
Živim u materijalnom svijetu,; A ja sam materijal djevojka,; Znate da živimo u materijalnom svijetu,; A ja sam materijal djevojka ...
Ako samo Madonna znao da ona bih biti zove 'Materijal Girl' za ostatkom njezina života, ona bih imaju vjerojatno nikada ga snimljene. I navijače bi izgubio jedan od najboljih pjesama ikada napravio su Kraljice Pop! »Materijalnog Girl 'je iz albuma' Like a Virgin ', objavljen u 1985. Ova pjesma govori o djevojčicama koje vjeruju da je gospodin desno je onaj s pravom iznos gotovog novca u svojim džepovima!
ne mogu kupiti Me Love ~ The Beatles
Ja ne marim previše za novac,, novac ne može kupiti mene ljubavi ...
Ne bi li ga ljubav, ako sam završio ovaj članak sa pjesmu koja govori o tome kako pjevačica ne mari za novac i to nije najvažnija stvar na svijetu? Pa, kao obožavatelj Beatlesa i to je drugi navod iz Beatlesa u ovom članku na pjesme o novcu! "Ne Buy Me Love 'je izdan kao singl Beatlesa 1964. Ona kaže da je novac u redu, no to neće kupiti ljubav. No, kasnije Paul McCartney u tajne naizgled referencu na prostituciju, rekao je da je s sav novac i slavu imao, on uistinu može kupiti ljubav!
Tako smo se do kraja ovoga članka na pjesme o novcu. Mislim da sam pokriva sve pjesme o emocijama koje novac nadahnjuje mom popisu: pohlepa, prilika, želja, posesivnost i arogancija. Nadam se da vam se sviđa!