Kako instalirati Kupaonica Sudoper

Možda biti razmišljanje kako učiniti znam, kako instalirati kupaonica sudoper i što je vjerojatnost da god sam rekao je ispravan? Dobro tu je i priča iza toga, da ... priča iza kupaonicu sudoper možete zamisliti! Uglavnom, ga tako dogodilo da sam morao odlučio promijeniti stari, prljave kupaonica sudoper u mojoj kući, to bio poput crnu rupu u mojoj bijela kuća. Tako sam donio brand novi jedan koji sam imao vidio drugi dan. Sljedeći veliki pitanje bio kako instalirati kupaonica sudoper, pa sam odlučio nazvati vodoinstalatera ali on nije pojačajte. Tako sam odlučio instalirati kupaonica sebe sudoper, kao klinac sam imao vidio mog oca instalirati jednu, u našoj kući pa sam mislio to neće biti da tvrd i sam bio pravo, je jednostavna. Dovoljno priča sada, ću vam reći kako instalirati kupaonica sudoper ...
Kako instalirati Kupaonica Sudoper; Prvo i najvažnije kupiti odgovarajuće sudoper za svoju kupaonicu, koja će odgovarati i poboljšati vaše kupaonice dekor. Ima toliko raznih odlagališta dostupne ovih dana, da je jedan dobar izbor može učiniti vaše kupaonice izgledaju kao jedna obnovljena. ; Sada je sljedeća stvar je da uklonite stari. Prije uklanjanja stari sudoper, odspojite sve linije vode i uklonite odvodna cijev. Sjeti se da odspojite glavni opskrbe vodom u kući, to će izbjeći bilo neuspjeh. ; Montaža umivaonika obično imaju četiri isječke im popustiti i da se izbjegne svaku poteškoću, također ukloniti brtvljenje ispod sudopera. Sada podignite sudoper gore i čisto mjesto. ; Kao veličinu oba sudoper nisu isti sam morao označiti linije novog sudopera. To je lako, samo držite kartona u kojoj sudoper je donio i označite obrise. ; Stavite sudoper u mjestu i označite rupe. Sjeti ne označiti rupe s sudopera u iskrivio položaju jer će upropastiti vaš rad kupaonica sudopera instalacije. ; Sada izbušiti rupe s dobrim drill stroj, mjesto sudopera i priložite vijke čvrsto, ako vaš sudoper je porculanske jedan ćete trebati brtvljenje vrpca jer nema isječke na dnu sudopera, zapečati brtvljenje na sudoper i pažljivo ga niže preko odvod rupa i priložite ga. Uvjerite se da je usmjeren u pravu. , Sljedeća važna stvar je instalirati odvod kupaonica sudoper. Odvod ima pečat okruglog gume koji se sastoji od prstena poznat kao brtva, ona se koristi za brtvljenje cijevi zglob, sad stegnuti this brtva s maticom. ; Također možete pečat gumenu brtvu za brtvljenje oko njega, kako bi se spriječilo curenje. Da bi se lakše možete uzeti pomoć od druge osobe da se držite sudoper dok ste utvrđivanju odvod. , Također možete primijeniti vodoinstalateri kit popraviti slivnik, ali to je više neuredan od brtvljenje i mislim brtvljenje treba obaviti posao. Nakon toga, pričvrstite dno odvodna cijev za vodovod kuću vode. ; Sada je glavna stvar koja ostaje je popravljajući slavinu ili ventil. Pričvrstite cijev ili cijev (u cijevi), cijevi su lakše priložiti kao što su gumena brtvila koji ne treba puno stezanja. Pričvrstite drugi kraj crijeva na ventil koji je bio zaključan od strane matice. ; Instaliranje slavina nije jako teško, ako ste zbunjeni, uvijek se može odnositi na upute na instalaciju knjige uz sudoper. Pročitajte više na popravak slavina upute. ; Sada pečat rubova sudoper s brtvljenje paste i nastavak glavne opskrbe vodom svojih kuća i oduševljavati na kupaonica sudoper ste upravo instalirali. ; Ako uspješno instalirate vaš kupaonica sudoper je povećala svoje povjerenje i sada želite instalirati sudopera previše, želite pročitati više o sudopera instalacije. , A ja se nadam da se više ne zbunjeni o tome kako instalirati kupaonica sudoper. To je dobro učiniti sve stvari sami, posebno ako se kao jednostavan kao instalacije kupaonica sudoper. Stvari izgrađena ili sklopljen sa svojim vlastitim rukama uvijek izgledaju privlačnije. Morate nikad nisu shvatili, no kupaonica sudoper je najvažnija nužnost kuće i usput, to je ujedno i najviše koristi stvar u kući. Tako su već mislili na instaliranja kupaonica sudoper koji će pomlađuju izgled svog starog kupatila, ići na instalirajte ga sami. Sve najbolje!