Tekst poruke Kratice

Drugi dan kad sam bio u klasi, kratka bilješka dolje neke bilješke shvatio sam da sam automatski počeo pisanja SMS jezika. To je dobio mene razmišljanje kako smo krenuli koristiti ove kratice SMS poruke. Možda, tekstualne poruke kratica ušli u igru, jer u starije telefone granicu od jednog SMS-a je 160 znakova. Dakle, ljudi su počeli koristiti vlastite kratice dovršiti cijelu poruku u roku 160 znakova. Sada, naravno, uz napredak u tehnologiji, mobiteli su povećali rok za likove u jednu poruku. Međutim, danas koristite kratice SMS je postao više od modnog trenda kako bi uštedio vrijeme. Možda to je zbog toga današnjem svijetu je sve o korištenju prečaca i pronalaženja brzog načina nešto!
Povratak na točku, postoji beskonačno uobičajene tekstualne poruke kratica koristi i danas. Ponekad može se teško držati korak s novim kraticama i tekstualna poruka simbola koji držati popping up svakodnevnog, čak i ako su vrlo tech pamet. S više od 82 milijuna ljudi redovito texting, to nije ni čudo da ima toliko kratice. Oni se ne koriste samo u tekstovima, već i IM, email, chat sobe, itd. Tako je samo iz zabave, zašto ne napraviti tekstualnu poruku kratice popis koje bi mogle pomoći svima držati korak s novima.
Popularni Tekstualna poruka Kratice
AbbreviationMeaning; BBTBe sutra; BIBBoss se vratio, CMCall mene; CYECheck svoju e-mail, ja DIKUDo li znali?; F2FFace u lice; HBHurry leđa, JFFJust za zabavu, KOTCKiss na obrazu; OMGOh moj Bože!, OOTOOut ureda; PSOSParents stoji iznad ramena; PUThat smrdi!; SLAPSounds poput plana; TMBText me natrag, UGTBKYou've dobio se šalite, 411Information; AKAAlso poznat kao; ASAPAs najkraćem mogućem roku; BRBBe pravo na povratak; BTWBy put, FAQFrequently postavljano pitanje; FYIFor svoje podatke; GTGGot ići; ROTFLRolling Na katu smijeha; SPAMStupid Osoba je oglas; SWALKSealed s ljubavlju Kiss; SWAKSealed s poljupcem; TTFNTa Ta, za sada; TTYLTalk Da Te kasnije; SFETESmiling od uha do uha, A3Anytime, bilo gdje, bilo kuda; AASAlive i nasmijana, AAYFAs Uvijek, Tvoj prijatelja, ABT2About da, ADctd2uvAddicted Ljubavi; AATKAlways na tipkovnici, ADNAny dan sada, ALlWanIsUAll želim vam; ALOLActually Laughing Out Loud, AYSOSAre ste glupi ili nešto?Ti CUIMDSee u mojim snovima, Cld9Cloud 9; CMCall mene; CWOTComplete gubljenje vremena; BEGBig Evil Grin, JKJust kidding; JMOJust mom mišljenju, JWJust Pitate se, KITKeep In Touch, L8RLater, M $ ULkeCrZMiss You Like Crazy!; SITStay u kontaktu, SOLSooner ili kasnije, xoxoHugs i poljubaca; WIIFMWhat je u njoj za mene?; QLQuit smijeha; WTGWay ići; YRYea, Pravo, YWYou're Dobrodošli; AAMOIAs stvar interesa; AFAIUIAs koliko ja to razumijem, AIUIAs ja to razumijem, BTDTBeen tamo učinio da; FWIWFor ono što vrijedi, GTBOSGlad biti na usluzi ; AFAIKAs koliko ja znam; INALI nisam pravnik; IMHOIn mom skromnom mišljenju, IMOIn moje mišljenje; IYSWIMIf vidite što mislim; NSANo žice u prilogu; OTOHOn druge strane; PMFJIPardon mene za skakanje, skakanje u PMJIPardon Moj; RFCRequest za komentiranje, SOHFSense humora neuspjeh; TIAThanks unaprijed; WRTWith Respect da, WBWelcome natrag, WYSIWYGWhat što vidite je ono što dobivate,
To su samo neke od kratica tekstualnih poruka. Postoji beskonačno drugima. No, te su najpopularniji i uobičajene tekstualne poruke kratice ćete moći use li ste texting, koristite ih u instant messaging ili chat na internetu. Ako znate sve te sigurno neće osjećati kao da ste u razgovoru s nekim s drugog planeta! Pa, zabavite se pomoću tih!