Hvala Ti Napomene for Money

Ako jedina molitva li ikada reći u vašem cijeli život je 'hvala', bice dovoljno.; - Meistera Eckhart
Općenito, u svim hvala vam bilješke, uvijek postoji uvjet spomenuti o dar i to navodeći ispravno. Smatra se jednim od najboljih načina izraziti zahvalnost za naklonost. Međutim, u hvala vam bilješke za novac, to ne smatra toliko skromna spominjem iznos. Preferirani način u cilju zahvaliti za je milost pustiti odnosna osoba znaju o što si planirate koristiti novac za. U sljedećem uzorcima hvala vam bilješke za novac, svibanj naći da svaki od njih ne bi imati bilo spomenuti o iznos, niti čak riječ 'novac'! Znati više o kako napisati hvala vam bilješku.
Uzorak Hvala Ti Napomene for Money Gifts
Uzorak 1 - Thank You Napomene za Novac na rođendana; Poštovani Suzie,
Svoj velikodušni dar bio strašan dodatak rođendan kartice koju me poslao. To će biti od velike pomoći u plaćati off moje mjesečne rate za moj novi laptop.
Vaše velikodušnosti oduvijek prepuštala mene zanijemi. Hvala za bitak tamo!
Ljubav,; (Name)
Uzorak 2 - Thank You Napomene for Money na vjenčanje; Poštovani Susan i Richard,
Našeg vjenčanja moglo nema boljeg bez vas to pohađa i nas favoriziranje s Vašim iskren vjenčani dar. Dar donio naše san za novu kuću približiti svojim postignuće.
Hvala nas dolasku na naše veliki dan i puno hvala za tvoj zamišljen dar.
Tople Regards,; (Name)
Pročitajte više na vjenčanje hvala vam bilješke.
Uzorak 3 - Thank You Napomene za Novac na Graduation; Poštovani Maddy,
Vaše prisustvo napravila moje diplomiranje dan jedan veliki i svoj dar će napraviti moj putovanje Pariz sve više uzbudljive i bolje.
Hvala za bitak tamo i 'Merci beaucoup' za tvoj vrlo promišljeni i grand dar. Nadam se da ćemo uskoro vidjeti!
With Love; (Name)
Uzorak 4 - Thank You Napomene za novac za odmor; Poštovani Frank,
Imao sam blast na moj odmor na bahami, zahvaljujući svoj velikodušni predstaviti! Odmor nije moglo biti tako bez vašeg dar.
Milijun zahvaljujući vas i nadam da vidite ovo Božić!
Ljubav,; (Name)
Više o stihove o tome kako reći hvala.
Uzorak 5 - Thank You Napomene for Money za Božić; Dragi Dunda Tom,
Vaša kuća zagrijavanje dar duboko poštovati. Ću biti uzimajući novi par obuće za Timmy ovog Božića. Za moj kćer, vi ste joj najdraže Djed Mraz.
Želimo proslaviti ovaj Božić s vama i vašoj obitelji. Molimo ne dolaze i hvala opet za tvog toplog dar!
Regards,; (Name)
Uzorak 6 - Razno Thank You Notes for Money; Draga Lilly,
Vaše velikodušnosti ima uvjetom me veliko olakšanje od kontemplirate o kupnju novog bicikla. Vi ćete biti prvi koje ću ja dati vožnju sljedeći vikend!
Nadam vas uskoro vidjeti.
Puno ljubavi,
Više o hvala pismu za donaciju.
To su neki uzorak hvala vam bilješke za novac darove možete odnositi na, dok pisanje vlastitog wordings. Vi svibanj također žele dodati nekoliko tih sljedećih hvala citati i izreka na hvala vam bilješke. Također, dobiti neki pametni savjete provjerom više na kreativne načine reći hvala.
Uzorak 7; Poštovani teta svibnja,
Mogu nema drugih odgovoriti čine, ali, hvala, i; zahvaljujem - William Shakespeare
Svoj dar je cijenjen iz dubine mog srca. Puno Vam hvala.
Ljubav,; (Name)
Uzorak 8; Poštovani Parker,
Bih vam zahvaliti od dna moga srca, ali za vas moje srce nema dnu. ; - Author Unknown
Molimo znaju koliko Cijenim vaše velikodušnosti!
With Love; (Name)
Uzorak 9; Poštovani Will,
Osjećam vrlo neobična senzaciju - ako nije slabo varenje, mislim mora biti zahvalnost. ; - Benjamin Disraeli
Primite moju zahvalnost kroz ovaj hvala vam napomenu za zgodnog dar si me poslana! Hvala toliko i imaju vrlo Sretna Nova godina!
Mnogo ljubavi,, (ime)
Uzorak 10; Poštovani Emily,
Nešto koja oduvijek me zbunjen sve moj život je zašto, kad sam u posebnim potrebna pomoć, dobra djelo obično obavlja netko na koga nemam tvrdnju.; - William Feather
Hvala za bitak veliki prijatelj i promišljeni ljudsko biće. Hvala Vam velikodušni sadašnje!
With Love; (Name)
Pročitajte više na; Thank You Quotes; Thank You Napomena Ideje; Kao što možete vidjeti iz gore uzorka hvala vam bilješke za novac, njih pisanje dolje nije težak zadatak, niti je izdojiti iskren zahvalnost. Imajući jedan genuineness u vašem wordings pomaže u dodavanju suštinu i znaka 'hvala vam's' u vašem hvala bilješke!