Pjesme O razbijanja

Će pasti u ljubav je užasno jednostavno, no do pada iz ljubavi je jednostavno strašno. Myerson ~ Bess.
Jako pravi i istiniti, ponekad čak i završetak jednog vrlo grubi odnos, još uvijek možete ostaviti s prazninu u srcu, koji je teško opravdati, obzirom da je to idealno je trebalo do kraja. Odnos razbiti prozore su uvijek vrlo teško za dušu, bez obzira koliko loše je odnos bio dok je trajao. No, to je imperativ da je jedan bounces natrag u život. Nitko nije rekao da je proces skrb vaše srce polomljen natrag na zdravlje je jednostavan zadatak. Ali morate da se nada za bolje sutra i tako, nježno uklonite sve one splinters bez obzira koliko loše i nepodnošljivim one početne grčeva boli Čini se da. Slušajući to tužno pjesme o razbijanja vam pomaže da se osloboditi svih onih uzdržljiv emocije koje se ne mogu staviti u riječi bez obzira koliko se trudili.
Best Songs About razbijanja pomoći Cry
Plači, koliko god želite. Zavijaju, ako žele, da ali da li odahnuti svi oni nesuvislim još postojeće osjećaje koji vas žele srušiti nakon raspada. Broken Heart pjesme su najbolje stimulants donijeti sve te osjećaje gimnastika out. Evo nekoliko srce iskrivljenje tužno pjesme koje će se krik koji će vam pomoći, oduška sve one negativne osjećaje.
Unbreak My Heart ~ Toni Braxton
Ne ostavljajte mi u svemu tome boli, ne ostavljaj me van po kiši, Vratite se i vratiti moj osmijeh, Dođite i uzeti ove suze daleko, a ja trebam tvoj ruke da zagrli me sad, a noću su toliko neljubazan; vratiti one noći kad sam te održao pored mene
Un break-moje srce, reći ćete mi opet zaljubljen, poništiti povrijediti vas izazvao; Kada hodio vanjska vrata, i hodio iz mog života, Un-cry ovih suza, plakala sam toliko noći, Un-break moje srce, moje srce ...
Uzmite natrag da tužni riječ Good-bye, dovesti natrag u radost u moj život, ne ostavljaj me ovdje s tim suzama, Dođi i poljubi da bol daleko, ja ne mogu zaboraviti dana lijevo, Vrijeme je neljubazan so, I život je tako okrutan bez tebe ovdje pored mene
Un break-moje srce, reći ćete mi ljubav ponovo poništiti naškoditi Vama prouzročio, kada je izašao iz vrata, i hodio iz mog života, Un-cry ovih suza, plakala sam toliko noći, Un-break moje srce; Moje srce ...
Ne ostavljajte mi u svemu tome boli, ne ostavljaj me van po kiši, dovesti natrag u noći kad sam vas održao pored mene
Un break-moje srce, kažem da ćete mi opet zaljubljen, poništiti povrijediti vas izazvao; Kada hodio vanjska vrata, i izišla iz svoga života, Un-cry that suze, plakala sam toliko, mnoge noći, Un- break moj ....
Un break-mi srce, Come back i reći da me voli, Un break-mi srce, Sweet Darlin '; Bez tebe ja jednostavno ne mogu ići na, ne mogu ići na ....
Nepažljiv Whisper ~ George Michael
Osjećam se tako sigurni kao što sam uzeti za ruku povesti na plesnom podiju., Kao što je glazba umire nešto u tvojim očima; Pozivi na umu srebrni ekran i da ste svoju tužnu zbogom., A ja sam nikada gonna dance opet; krivim nogama sam dobio nema ritam
Iako to je lako pretvarati, znam da nisi budala., Ja bi trebao znati bolje nego da prevariti prijatelja
I otpada mogućnost da sam dobila., Tako sam gonna nikada ples ponovo, onako kako sam plesala sa vama.; Vrijeme nikada ne može popraviti bezbrižan šapat dobar prijatelj., U srce i um neznanje je vrsta., Nema utjehe u istini bol je sve što ćete pronaći., A ja sam nikada gonna dance opet; krivim nogama sam dobio bez ritma;. . .; Nikad bez tvoje ljubavi.; Večeras glazbe čini tako glasno, a ja bih da bismo mogli izgubiti ovu gužve., Možda je bolje ovako
Mi bi ozlijediti jedni druge sa stvarima koje želite reći.; Bismo mogli biti tako dobar zajedno
Mogli smo živjeli ovaj ples zauvijek
Ali sada tko će plesati sa mnom? - Molimo vas ostati., A ja sam nikada gonna dance ponovo krivim nogama sam dobio nema ritma,. . ., Nema plesa, nema plesa, nema plesa, ti si otišao - nema plesa, ti si otišao.; Ovo pitanje je toliko krivo, tako loše, da evo me ostavite na miru.
Također možete slušati pjesme o varanju da uguši that gori osjećaj u svom srcu kako bi se nositi s njom i shvatiti da je ništa krivo s tobom da guraju vašeg ljubavnika varanje, već svoje potrebe i prioritete u životu bili drugačiji od vaših .
Cry Me a River ~ Justina Timberlakea
Bio si mi sunce Bio si moja zemlja, ali niste znali svim načinima ja ljubio vas, ne, tako da je uzeo priliku, i napravio druge planove, ali ja kladiti se ne misli da će doći pad prema dolje , bez
Ne morate reći, što si učinio, a ja već znam, saznao sam od njega, sada postoji samo nema šanse, za tebe i mene, tu nikad neću biti, i ne učiniti tužno o tome
Ti me je rekao da me volio, zašto nije li me napustiti, posve sama, sada ste mi reći da mi je potrebno, kada li me zvati na telefon, djevojka sam odbiti, morate mi zbunjeni, s nekim drugim Gvido, tvoja mostova je spaljeno, a sad je tvoj red, plakati, Cry Me a River, Cry Me a River-er, Cry Me a River, Cry Me a River-er, yea yea
Znam da kažu, da somethings su bolje lijevo neizrečeno, to nije kao da je samo govorio da ga i vi to znate, (ne djelovati kao da ne znate), sve ove stvari ljudi mi rekli; Držite zabrljati sa mojom glavom, (Messing sa mojom glavom), trebali smo picked poštenja, onda ti ne svibanj imati je pregorio, (Yea..)
Ne morate reći, što si učinio,, (ne moram reći, što si učinio), a ja već znam, saznao sam od njega, (ja već znam, uh), a sada postoji samo ne slučajno, za tebe i mene, tu nikad neću biti, (nema izgleda, tebe i mene), i ne učiniti tužnim o tome
Ste mi rekli da me volio, Zašto si me ostaviti, sve sama, (sve sam), sada ste mi reći da mi je potrebno, kad li me zvati na telefon, (Kada li me zvati na telefon), Djevojka sam odbiti, morate imati mi zbunjeni; s nekim drugi tip, (ja nisam poput njih beba), tvoja mostova je spaljeno, a sad je tvoj red, (To je vaše skretanje), plakati, Cry Me a River; (Go i samo); Cry Me a River-er; (Idi i samo); Cry Me a River; (Baby ići i samo); Cry Me a River-er, yea yea
Šteta je učinjeno, tako da mislim da ću biti ostavljajući, a šteta je učinio, tako da mislim da ću biti ostavljajući, a šteta je učinio, tako da mislim da ću biti ostavljajući, a šteta je učinio, tako da mislim da sam biti ... napuštanje
Ne morate reći, što si učinio,, (ne moram reći, što si učinio), a ja već znam, saznao sam od njega, (ja već znam, uh), a sada postoji samo ne slučajno, za tebe i mene, da nikad neću biti, (nema šanse, tebe i mene), i ne učiniti tužno o tome
Cry Me a River, (ići dalje i samo), Cry Me a River-er; (Baby ići i samo), Cry Me a River, (možete ići i samo), Cry Me a River-er, yea yea
Cry me rijeka; (Baby ići dalje i samo), Cry me rijeka-er; (Idi i samo), Cry me rijeka, (Jer ja sam već plakala), Cry me rijeka-er, yea yea : (Nije gonna cry ni više, yea-yea)
Cry Me a River, Cry Me a River, oh, Cry Me a River, oh, Cry Me a River, oh.
Last Christmas ~ George Michael
Last Christmas, Dala sam ti srce, a idućeg dana, ti ga je dao daleko, ove godine, spasi me od suza, ja ću ga dati da netko poseban
Last Christmas, dao sam ti srce, a idućeg dana, ti ga je dao daleko, ove godine, spasi me od suza, ja ću ga dati da netko poseban
Jednom ujesti i dva puta stidljivo, a ja držati moj udaljenosti ali još uvijek uhvatiti moje oči; Tell me baby li me prepoznajete?, Pa je to bila godinu dana, to me ne čudi
(Sretan Božić!) Ja ga završio i poslao, s notu rekavši I Love You sam to značilo, sada znam što sam bio budala, ali ako me ljubila sada znam da ces me opet lud
(Chorus)
(Oooh. Ooh Baby)
Prepunoj sobi, prijatelji s umorne oči, a ja krijem od vas i vaše duše leda, Bože moj ja mislio da su nekoga se osloniti na, Me? Mislim da sam bila rame za plakanje, licem na ljubavnika s vatrom u srcu, čovjek prikriveni ali me poderao osim, Oooh Oooh, a sada sam našao pravu ljubav nikada nećete me budala opet; (Chorus)
Lice na ljubavnika s vatrom u srcu; (ti je dao srce), čovjek prikriveni ali me poderao napose; Sljedeće godine, ja ću ga dati nekome, ja ću ga dati nekome poseban, poseban, netko, netko, ja ću ga dati za nekoga, ja ću ga dati netko poseban, tko će mi dati nešto u zamjenu, ja ću ga dati nekom, držati moj srce i gledati ga spali, a ja ću dati da netko, ja ću je dati netko poseban, a ja sam je dobio ovdje ostati, a ja mogu te volim jedan dan, a ja mislio da je netko poseban, dao mi srce, a ja ću ga dati za nekoga, Ja ću ga dati za nekoga, prošlog Božića dao sam ti srce, ti ga je dao daleko, ja ću ga dati za nekoga, ja ću ga dati za nekoga.
Tuzna Pjesma Love umiriti duše
Ponekad, break-up svibanj ne biti kriv ni od partnera, već okrutno okolnosti ili ideoloških razlika samo svibanj doći na putu ljubavi. After pjesme o break up su pomogli da se odvod svih razočaranja, uvijek možete pogledati unatrag i prisjetimo svih onih dobrih vremena koji je zadržao dva od vas zajedno. Zapamtite, gorčine usporava proces ozdravljenja srca i uzrokuje depresiju. Stoga, pokušajte vidjeti stvari kao što su bile. Ovdje su neke tužne ljubavne pjesme dripping s dubokim osjećajem srca-izvrsno melankolije i još uvijek se drsko realan.
Annie's Song ~ John Denver
Vam se ispuniti moja čula, Kao noć u šumi, kao planina u proljeće, Kao hodati na kiši, kao oluja u pustinji, kao jedna spava plavi ocean; vam se ispuniti moja čula, Dođi ispuni me opet
Hajde neka mi te volim, neka mi daju mi ​​život vama, Pusti me utopiti u smijeh; Dopustite mi umrijeti u tvojim rukama, neka mi legla kraj tebe, Pusti mene uvijek biti s tobom Hajde dopustite mi da vas volim, Dođi ljubavi mene opet
Dopustite mi leže kraj tebe, Pusti me uvijek biti s tobom Hajde pusti me da te volim, Dođi mi opet zaljubljen
Vam se ispuniti moja čula, Kao noć u šumi, kao planina u proljeće, Kao šetnja na kiši, kao oluja u pustinji, kao jedna spava plavi ocean, vam se ispuniti moja čula, Dođi mi ponovno napuniti.
Mrzim ovo dio ~ maca Mačka Dolls
Mi smo vožnje slow kroz snijeg na 5. Avenue, I upravo sada radio je sve što možemo čuti, Sada mi nije govorio jer smo lijevo, to je tako kasni, to je vani hladno ali između nas je još gore u ovdje
U svijetu usporava, Ali moje srce tuče brzo upravo sada, znam to je dio, gdje na kraju počinje
Ja ne mogu uzeti to više, misli da smo bili jači, sve mi je zadržati; proklizavanje kroz moje prste
Ne želim probati sada, sve što je levice doviđenja, pronaći način da ja mogu vam reći
Mrzim ovaj dio upravo ovdje, Mrzim ovaj dio upravo ovdje, a ja jednostavno ne mogu uzeti vaše suze, a ja mrzim ovaj dio upravo ovdje
Svakodnevni, sedam uzima od iste stare sceni; Čini smo dužni prema zakonima istog potprograma, pričati Moram vam sad "Stoga ćemo ići na spavanje, ali ćemo spavati kada sam vam reći što mi ranjavanje?
Svijeta usporava, ali mi srce tuče brzo upravo sada, znam to je dio, gdje na kraju počne
Ja ne mogu uzeti bilo koji više, misli da smo bili jači, sve mi je zadržati; proklizavanje kroz naše prste
Ne želim probati sada, sve što je levice zbogom, pronaći način da vam mogu reći
Mrzim ovaj dio upravo ovdje, Mrzim ovaj dio upravo ovdje, a ja jednostavno ne mogu uzeti vaše suze, a ja mrzim ovaj dio upravo ovdje
Znam da ću pitati mene da se drže na, i ici dalje kao Ništa krivo; No, nema više vremena za laži, Jer ja vidjeti sunca u vašim očima
Ja ne mogu ga uzeti bilo koji više, Misao da smo bili osnažuje; Sve što učiniti je otezati, proklizavanje preko naših prstiju
Ne želim probati sada, sve što je lijevo je oprostio se, pronaći način da ja mogu vam reći
Mrzim ovaj dio upravo ovdje, a ja mrzim ovaj dio upravo ovdje, a ja jednostavno ne može uzeti ove suze Mrzim ovaj dio upravo ovdje.
Pjesme za pomoć You Move On
Nakon svih suza i pjesme o jadan razbijanje, dolazi vrijeme kada morate ustati iz pepela i vratiti se u formu. Uskladite sa svojim partnerom ako čak i slutnju takve šanse i dalje, kao što sam ja zaista vjerujem da nema veze je nemoguće raditi ako oba partnera su spremni. No, ako to nije opcija, onda samo prolili odora naricati i krenuti dalje. Život je previše kratak da otpad u stanju žalosti. Izaći i ćeš vidjeti što slavnu budućnost čeka na Vas. Vjeruj da Bog ima netko bolji u spremištu za vas. Pored toga, ti si pojedinac i tako biti s obzirom na maksimalnu važnost sami.
Novi dan došao je ~ Celine Dion
Novi dan je .. e
Bio sam čekao tako dugo, Za čudo doći, svi mi rekli da bude jak, Držite se i ne pusti suzu
Kroz mrak i dobrim vremenima, znala sam da bih to učiniti kroz, a svijet mislio sam je imao sve, Ali sam bio za vas čeka
Hush, ljubav
Vidim svjetlo u nebo, Oh, to mi je gotovo blistavo, ja ne mogu vjerovati, a ja sam bio dirnut anđeo s ljubavlju, neka kiša sići i sprati suze, neka ga ispuniti moju dušu i utopiti moj strah, Neka ga razbiti zidova za novi, novo sunce, novi dan je .. e
Gdje je tamno sada postoji svjetlo, gdje je bol sada tu je radost, gdje je slabost, otkrio sam da moja snaga, sve u očima dječaka
Hush, ljubav
Vidim svjetlo na nebu, Oh, to je gotovo mi je blistavo, ja ne mogu vjerovati, a ja sam bio dirnut anđeo s ljubavlju, neka kiša sići i isprati moje suze, neka ga ispuniti moju dušu i utopiti moj strah, Neka to uzdrmati zidova za novi, novim suncem; novi dan ima .. e.
Stoga, život nije sve što je loše je to? Idite na i progoniti nove avanture kako bi vam pomogao nositi s razbiti. Lakše reći nego učiniti, znam ali moraš to učiniti negdje ili drugo. Uzmi svoje vrijeme, plakati s ovim pjesmama o razbijanja ali vratiti u život, vjerujte mi, postoje i drugi važniji ljudi žudnja da se vidi da sunce osmijeh natrag na kojima se suočavaju!