Pjesme o nestalim Netko

Glazba je uvijek umirujuće za nemirna emocije i slušajući neke pjesme o nestalim nekoga u odnos može uvijek pomoći će riječi na sve emocije koje stvorite oluja u roku zbog nedostatka tekstove koji može izraziti kao buran osjećaje churned gore kada žude biti u blizini nekoga, ali ne mogu. Ovdje su neke pjesme koji mogu pomoći olakšati bol i čežnja za fizičku odsutnost, kao i kao emocionalno neraspoloživosti osobe. Pročitajte više o citati o nestalim nekoga.
Pjesme o nestalim osobama u koje imate Love
Ali ljubav je slijepa i ljubitelje ne mogu vidjeti / The prilično glupostima that izjašnjavati. , rekao je Shakespeare slikati obična nedostatka racionalnog ponašanja kada je došao u pitanjima srca. Ljubav čini srce dugo da netko poseban na način gdje je svaki granica prostora i vremena, čini se, urota prirode da bi dva srca daleko jedni od drugih. Ovdje su neke pjesme o nestalim netko vam se sviđa i ne mogu biti blizu, bilo zato što ste u međugradske veze ili imaju emocionalne granice koje stoje na putu ljubavi.
Missing You ~ John Waite, a to srce rending pjesma portretira pokušaj ljubavnika uvjeriti cijeli svijet da je on fino unatoč udarac svom srcu nedavno je izdržao, ali konačnu riječ daje daleko istinu o njegovoj tužan stanje, gdje živi bez svoju voljenu, svakodnevno, je fizički bolne borbe. Posljednji linija ove pjesme su
Nisam vam je nestalo, ja ne vam je nestalo, ja se ne ste nestali, a ja mogu da lazem sebe.
Kako ću živjeti bez tebe ~ LeAnn Rimes, Ova pjesma nabraja sve strahove i strah da kuga um ljubavnika, u slučaju svog voljenog šetnje kroz vrata. Pjesma je vrlo relatable kao magija ljubavi je takav da se bez ljubavi život se čini da nalikuju jedan gdje sunce će odbiti ustati i i svijet će se svesti na sumorne, neplodan mjesto. Pjevačica glasove slične emocije s linije ...
Bez tebe, tu bih se bez sunca u mom nebu; Ne bi bilo ljubavi u mom životu, Tu bih biti svijet lijevo za mene, a ja, oh Baby, ja ne znam što ću napraviti, a ja ' D biti izgubljen ako mi izgubili, ako ste ikad napustiti, rođenje djeteta će oduzeti svega zbiljskog u mom životu; i recite mi sada.
Kao da nikad vidjet ćete me opet Keyes ~ Alicia, zaljubljenik je moleći zahtjev biti voljen kao da nema sutra! Jedan od najvažnijih duševan romantične pjesme svih vremena.
Tako da svaki put kad me držite; Hold me ovako je posljednji put, svaki put kad me poljubi, ljubi me kao nikada nećete me vidjeti opet, svaki put kad me dodir; Dodirni me kao što je to posljednji put; Obećaj da ćeš me voljeti, ljubav me kao nikada nećete me vidjeti opet.
Mi nedostajes ~ Nikki Cleary, izvedbom na promjenu vremena i ponašanja koja puno ljubavnih odnosa pate. Vrlo emocionalna broj i najvjerojatnije jedan od najviše smisla sojeva iz reda pjesme o odrastanju.
Nedostaješ mi, način na koji smo se nekad, Back kad me zove, svakodnevno (Da), Htjela si doći, ja vam nedostajati, no to je drugačije i to je čudno, a sada da je sve promijenilo, i to plaši me jer to je čudno da ne primijetiti, a ja vam nedostajati.
Mi nedostajes ~ Incubus, jedan od najboljih primjera pjesama o nestalim nekoga tko skupo blago i mržnje ostati osim! Ova pjesma je nekako to leptirići u želucu 'osjećaj o tome, što je vrlo clichéd još uvijek vrijedi atribut prva ljubav.
Za vas vidjeti kad se probudim, je dar Nisam mislio da bi mogao biti pravi. , Da znam da se osjećam isto kao ja, je tri puta, utopijski san. Ti učiniti nešto da mi da ja ne mogu objasniti. , Pa bih biti iz linije ako sam rekao, a ja vam nedostajati.
Long ~ prosinca prebrojavanja vrane, oni tekstovi su samo sebi, tako da znate što je raspoloženje. Blues u svom najboljem!
Dugo prosinca i postoji razlog za sumnju, možda ove godine će biti bolje nego zadnji, ja ne mogu sjetiti je posljednja stvar da ste izjavio da ste bili kvasac ", a sada dani prolaze tako brzo.
Ako vidite joj, Say Hello ~ Boba Dylana, a jedan od savršeni primjeri pjesme o razbijanja gdje je ljubavnik promašuje bolje polovice postojanje svakodnevno, sa svakog pora u njegovom tijelu.
Mi smo imali pada-out kao ljubavnici često će, i da razmišlja o tome kako je napustio tu noć još uvijek donosi mi studen, I iako naš odvajanja to me probode u srce, Još uvijek živi u meni nikada nisam bio osim .
Pjesme o nestalim Netko koji je umro
Smrt nekog dragog može ostaviti vakuum u srcu koji je često vrlo teško popuniti. Ovdje su neke tužne pjesme o smrti i tužne pjesme o nekome koji je preminuo, što su zaista lijepe pjesme o nestalim netko tko je prošao dalje.
Rupe u podu neba ~ Steve Wariner; U pjesmi žali na smrt pjevača baka. Gubitak člana obitelji se često može vidjeti pojedinac nikad ne dolaze u uvjetima s njom.
Jedan dan sramežljivi od osam godina; Moja baka je preminuo, bio sam slomljena srca dječak, zapusi da je rođendansku tortu, i kako sam plakala kad je nebo neka ide, s jedne hladne i usamljen kiše; Mama se nasmiješio, rekao je Ne biti tužno dijete, Grandma's gledajući vas danas.
Suze na nebu ~ Eric Clapton, pjesma snažno dovoljno dobro se tih očiju kad ide dolje Memory Lane.
Biste li znali moje ime, ako bih te vidio u raju?, Biste li se isti, ako sam te vidio na nebu?
To je često rekao da je 'najgore način da propustite netko kad su desno pokraj vas i još znaš da nikad možete imati ih'. Način na srce radi previše savijen za linearni put logike racionalizirati. Dakle, ne pokušavajte previše teško da iskoriste takve emocije koje prkose logici. Just umiriti vaš osjetila, uz pomoć tih pjesama o nestalim nekoga i neka vrijeme liječi i otkopati rješenja na svojim vlastitim tempom.