Isprika Pismo za ženu

To je tvrd stvar - rekao žao. Zahtijeva vas priznati si pogrešno naglas. Dapače, ti si ostavio na milost i nemilost drugoj osobi. Oni can vikati na vas, baci tantrum i nema pojma što drugo. Najgore svega, ta osoba je Vaša supruga, i njezina ljubav. Pa, vi goofed gore, a vi trebate ispričavati. Pa, kako ti okolo ići apologizing, bez da kažem sorry, naglas? Pa, vi znate da su žene ljubavno pismo, zar ne? Dakle, napišite joj pismo veliku ispriku za ženu, a znači svaka riječ u njemu.
How to Write Izvinjenje pismo za ženu?, Da, znam da se nikada nisu učinili prije. Stoga ste u potrazi za pomoć, zar ne? U redu Tako, morate razumjeti kako to ide o pisanju ispriku pismo. Budući da dolazi na neformalnom slova kategoriji pismo za pisanje, ne postoji nikakva posebna isprika slovo format koji trebate slijediti. Međutim, samo slijedite ove korake, ili pisanja savjete, pisma doći će vam automatski. ; Opisati djelo. Neka tvoja žena zna što greška je da ste ispričava za. Budući da čine toliko, malo objašnjenje je potrebno, zar ne? , Neka znaju da se osjećate loše o tome. To će reći joj da ne samo priznati pogrešku, ali to požaliti kao dobro. Dapače, ona će shvatiti da se, jednom, osjetiti njezin boli kao dobro. ; U verbalni ispriku, vi svibanj nisu stečen mogućnost da objasni Vaše motive za zločin (preuveličavanje, znam!). Dakle, budući da je to slovo, iskoristite priliku objasniti zašto joj što ste učinili što ste učinili. Učinite to detaljne. Ovo nije slovo poslovne ispriku. , Reci zašto si mislio pisanja pisma s njom. To će pomoći joj vidim da radite savjesno napor da bi sindikat rad. Vjerujte mi, ovaj utvrde čuda na easing nju bijes. , Dakle, sada kada znate sve što treba napomenuti, ja sam siguran da postoji razina mentalne pripravnosti da napiše pismo. Ipak, za ublažavanje problema you malo, ovdje je uzorak pismo isprike.
Case: Henry i Kaitlyn su bili u braku četiri godine. Oni su udvarački za oko 6 godina prije oni odlučili vezati čvor. Henry je izvršni u banci i Kaitlyn je dizajnerica sa spremnikom dom dekor. Obojica imaju pravedno zahtjevan život. Međutim, Kaitlyn uzmu vrijeme da svoj dom je dobro održavan. Ona djela iz kuće za pola dana, i osigurati da sve radi glatko. Henry je gore za veliku promociju te je pod velikim stresom na radnom mjestu. Zbog ovaj stres i rad pritisak, nisu uzimajući vremena provesti s međusobno, kamoli biti intiman. Kao takva, Henry je izgubio živce lijevo, desno i centar tih dana, što je atmosfera u kući negativne i gotovo neprijateljski. Nakon otprilike 2 mjeseca takvog ponašanja, Henry je shvatio svoju pogrešku.
Isprika Pismo Supruga: A uzorka
Kaitlyn moja ljubav,
Znam da ste iznenađeni da vidite ovo pismo. Ne, ja sam ne ostavljajući vas. Iako, ja sam siguran moj ponašanje je vodeći vas da vjeruju drugačije. Jako mi je žao, Kaity. Žao mi je što nisam bio dajući vam vrijeme. Žao mi je za odlaganje svu kuću pritiske na vas. Žao mi je zbog uzimanja zdravo za gotovo. Žao mi je što za deranja i borbe. Ali najvažnije, ljubavi moja, žao mi je, za ne pokazuje koliko te volim, u posljednje vrijeme.
Sinoć sam čuo da plakati u kupaonicu. To je napravio moj srce slomiti. Obećao sam vam radosti i udobnost svih svjetova, kada sam uzeo svoju ruku u braku. Ali, mislim, sam izgubio moj put malo. Rad pritisaka i moj šef je vozeći mene ludi. Trebam te kroz sve ovo. Ti si mi snagu, ljubavi. Obećajem da ću poboljšati. Iako bi to moglo potrajati neko vrijeme, nadam se da ćete biti strpljivi s vašim kokoši-kokoši (* wink *).
Kaity, ja sam stvarno žao, i nadam se da razumijete da ja osjećam užasno za vas stavlja kroz toliko boli. Ne mogu podnijeti da vide suze u vašim očima, a ja se osjećam strašno za njih uzrok. Molimo oprosti mi ljubavi moja. Obećajem da ću poboljšati, i uskoro.
Ne mogu reći mnogo više, no ja sam siguran da znate što je u mom srcu. Znaš mi svaki dah, svaki moj rad srca. Let's popraviti to zajedno. Let's napraviti ono što je bilo.
Je suis tres, tres desole, mon amour. (Pokušao francuski budući vam je tako romantična)., A ja ću vas vidjeti večeras.
Ljubav, Henry!;
Ok, da ovo pismo je malo previše romantičan. Ali, vjerujte mi, pismo ove vrste će raditi. Njezina ljutnja će se trošiti. Morate znati kako to pisati romantične ljubavna pisma. No, provjerite da li napraviti pismo relevantna za pogrešku, ne samo kopirati ovaj jedan ili pokušati koristiti predložak pismo isprike. Ona će znati da to nije originalan. Borba će dobiti još gore, vjeruj mi! Dakle, budite originalni, koliko je god moguće, te mogao probati koristeći ispriku citati te ..
Najbolji isprika je koja dolazi ravno iz srca. Stoga on pišete u pismu ispriku za ženu, provjerite da li znači svaka riječ o tome. Neću uzeti puno vremena sada. Ovo je gdje sam znak off! Sve najbolje!