Prozor toniranje Cijene

Prošli mjesec, kada sam kupio moj prvi automobil, imao sam najluđu ideje o tome personalizacija, učiniti ga eksponent moju osobnost. Mislio sam na sve, s divljih grafike do crne prozore za jeftin glavu i rep svjetla. Kad sam izišao određivanje cijene su uključeni, moj mjehurić praska. Ja ne bih dopustio ići ipak. Morao sam se barem od onih stvari koje sam htjela. Sam naselili za crno prozore, tehnički poznat kao prozor toniranje.
Kao što je moj pretraživanje počela, puno sam naučio o tome što je prozor toniranje. Budući da samo tanki poliester film dužan prozorsko staklo interno, ne samo da dodate ogromnu estetsku vrijednost automobila, pruža nekoliko faktora sigurnosti, kao zaštitu od štetnih ultraljubičastih zraka i smanjivanje topline apsorbira od strane prozorskog stakla. Ona također drži staklo zajedno u slučaju loma. Moja glavna briga bila je misterija je stvorio, a privatnost je pružila, ali znajući o vrijedne prednosti prozora toniranje, napravio trošak isplati. Bio sam osvaja po drugi prozor nijansiranje cijene prevladava u tržištu.
Trošak za prozor toniranje
U prozoru nijansiranje cijene se kreću od jednostavnih do-it-yourself kit s početkom u US $ 80 do gotovo US $ 400 u slučaju profesionalne instalacije iz znan prozora toniranje shop. Osim toga, postoje filmovi za različite vrste vozila, u rasponu od 2-vrata osobnog automobila, 4 vrata, osobna vozila, do kamiona, minivan i SUV-a. Ne samo to. Prozor nijansiranje cijene variraju ovisno o različitim modelima vozila. Trošak prozor nijansiranje za Volkswagen se razlikuje od Hyundaija.
Također, drugi prozor nijansiranje filmova omogućavaju različite količine svjetlosti ući u unutrašnjost automobila, a koji utječu kako tamno film će izgledati izvana. To je poznato kao vidljive svjetlosti propustljivost (VLT). Ovisno o postotku koji je dozvoljeno, vrsti i kvaliteti dijelu ekrana filma je drastično razlikuje od drugog. Pročitajte više o auto dijelova.
Ono što sam vozio je bio 4 vrata osobnog automobila, za koje je prozor toniranje cijene kretao se između US $ 150 US $ 225, uključujući i instalacije i jedna godina jamstvo. Određene dilera također pružaju jamstvo životni vijek. Za one koji traže informacije o kamionima, raspon počinje na US $ 170 ide do US $ 250, dok za SUV, raspon je između US $ 170 US 250 $. To su prosječne cijene prozora nijansiranje i može se mijenjati po vašim zahtjevima.
These znan ton trgovina imali svoje visoke standarde, ali sam imao mina. Tako sam počeo pretražuju Internet za najbolje ponude na prozoru toniranje cijene. Prijatelj mi rekli da sam mogao spasiti gotovo 30% -50%, ako sam kupio jedan do-it-yourself (DIY) kit s Interneta. Ja, ipak, sam vrlo nespretan i misao ugradnje prozora nijansiranje film na svoj je izgledalo kao noćna mora. Sreća mi omiljen opet, kada sam pronašao da je prijatelj rođak bio je ugradnja folije profesionalni i da će obaviti posao za mene bez ikakvih dodatnih troškova. Off JA je otišao i kupili kit koji me koštati oko US $ 80. Ja sam uštedjeti gotovo 50% troškova.
Pretraživanje Interneta je bila dobra ideja, jer puno dodatnih troškova koji proizlaze iz kupovine folije, u trgovini, bili su eliminirani. Znam, da se svi ne zna netko tko je prozor tinting film instalacija profesionalne, ali nisu svi jednako nespretan kao i ja ni. Siguran sam da, film je pre-cut prozora dostupni za vaš automobil će napraviti posao puno jednostavnije za vas. Pored toga, tu su čak i DIY tutoriali dostupni preko Interneta.
Bez obzira što krajnji rezultat je, vaš automobil će predstavljati tko ste bez obzira na profesionalni prozor nijansiranje, ili jednostavno DIY kit.