Linije flert

Cilj: Da sumiramo nalazi na beskrajne eksperimentiranje dobre flert linija i njihovih učinaka (kao i sada).
UREĐAJ: ćemo podijeliti rečene apparatus na dva dijela.
Flert linije za ljudi: To se također može smatrati sinonim flert linije za dječake. ; Tvoj otac mora da je gangster ... Budući da su poput dinamita; Oh! Osjećam se kao Richard Gere ... kako stoji pored Pretty Woman! , Tako da, ako bih bio Barney, bi li izraditi moj legendarni noć? , Znam što si razmišljam ... Želite li mi dati svoje ime i broj telefona! Ured. ; Moje srce preskočena jedna tuku kada sam prvi put postavio očiju na vas. , Flert linije za žene: To se može smatrati ekvivalent flert linije za djevojke, koketiranje linije za djevojke koristiti na dečki, i za moje homoseksualne čitatelji, koketiranje linije na korištenje na momački. Ti izgleda nelagodno u koji odgovaraju (ili bez obzira na tip je nosi), mogu vam pomoći da ga skinuti? , Ja sam malo visoke iz izgleda samo me dali. Mislim da sam zakačen! , U redu, bio sam zadivljen, što biste željeli imati? Večera, moje mjesto .. Doručak, u krevetu .. ili oboje? , Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled ili trebam opet proći? , Nisam ja Vam u susret u snu sinoć? ; (Pogledajte citat za više od ovih flert linija aparata).
Promatranja: Nakon opsežnog istraživanja na temu flertuju linija, jedino uvjerljivo promatranje biti izvučeni da je flert linija rada. These flert linije imati je napravio to jednostavno za žene za odgovor haunting pitanja, kakva su načini reći dečko te voli i kad ću dobiti oženjen. Muškarci lakše znam kako započeti razgovor s djevojkom i kao takve one su nalaz je lakše da znam kako da obrađuju teško ljudima. Međutim, eksperiment je napravio ove besmislen idiosinkrazija više očito da oba spola, što je više moguće da je koketiranje linije rada i pokazuju pozitivne uspješne rezultate.
Pretpostavki: Kao i svaki znanstveni pokus, u postupku ovog eksperimenta smo razmatrali nekoliko pretpostavki:, žene su potpuno svjesni teoriju i primjenu flert jezik tijela žena. ; Muškarci su u potpunosti svjesni teoriju i primjenu flert govor tijela ljudi. ; Ni pola preuzeti suprotnosti da se racionalno na bilo koji način. ; Žene su potpuno svjesni kako bi čovjek padne u ljubavi s vama. , Ljudi imaju sajam ideja o romantičnoj stvari koje treba učiniti. ; Ove pretpostavke pomoći kako bi se eksperiment odvijati u više kontroliranim uvjetima. No ispitivanja su obavljena na životinjama!
Citati: Sljedeći izvori su iz procesa eksperimenta. Permissions su uzeti i nema ljudi i životinja je ozlijeđen u procesu. , Flert Savjeti; Pick Up Lines za cure; Pick Up Lines obavljanje tog posla; Flert Linije za djevojčice, Flert linije za muškarce, Flert Body Language, osim ovih izvora, nekoliko prijedloga su od nedužnih prolaznika i ne, nećemo biti dajući im bilo koji kredit ovdje!
Zaključak: Flert je znanost i umjetnost. Ovaj eksperiment je bio uspjeh samo zato jer svaki predmet eksperimenta bio je uključenje u korištenju flert linije. To je prirodna reakcija da ima jedan. To je uvjetovana reakcija do neuvjetovanog podražaja kad vam netko privlači. Ljudi često zamjenjuju ga kao ljubav. Međutim, to se mora napomenuti da je ljubav je ono što slijedi koketiranja linije ako i pojedinci su spremni! Ovo je gdje sam znak off!
PS: Htio bih da se vaše povratne informacije na ovu summarization u komentare. Siguran sam da to će pomoći znanstvenoj zajednici puno u ovom tijeku eksperiment na ljudsko ponašanje!