Pick up linije za dečke

U svijetu dating i romantike, pokupiti linije su početak razgovora u najboljem slučaju. Oni svibanj ili svibanj ne rade na momak ili djevojka, ali su definitivno vrijedan težak vanjska strana. Humor je nešto dobro za početak sa i pokupiti linije su lijep način da se uvođenjem i čineći vaš budući datum smijati! Ovdje je kompilacija pokupiti linije za dečke. To su pokupiti linije za muškarce, a ne za djevojčice, koji će se koristiti na muškarce! Da biste ih probati djevojke ili ne je tvoja odluka, ali oni su svakako vrijedi pročitati i nasmijati! These pokupiti linije za dječake su svjedočanstvo svoje domišljatosti u dolaze s novim linijama, da skreću pozornost na prilično dvorkinje. Kako započeti razgovor s djevojkom je umjetnost, koju ćete dobiti bolje, s praksom. Pročitajte više o slatka pokupiti linije i datiranje.
Cool Pick Up Lines za dečke
Možete li mi dati upute ... na svoje srce? ; Dobio bilo grožđice? Broj Onda kako o datumu? ; Morate biti uzrok globalnog zatopljenja! , Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled ili moram opet hodati? , Je li vruće ovdje ili si to samo ti? ; Ako Bog napravio išta bolje nego što on sačuvat će ga za sebe. , A ja sam čuo da je osoba s očima lijepa kao tvoja mora imati lijepe duše. , Jesam li mrtav, Angel? Jer ovo mora biti raj! ; Kako radiš? ; Oči su plave, poput oceana. A beba, ja sam izgubio na moru. ; Funny Pick up linije za dečke
Jesu li vas samo izvadite iz pećnice, [Ne, zašto?] Jer ti si hot! ; Želite li dobiti neki zrak? Uzeo si mi dah! ; Vi potrošiti toliko vremena u mojim snovima sam trebao naplatiti najam! , A ja mogu čitati dlanove (napisati svoj broj na ruku). Oh kaže ćete da me nazove uskoro! ; Poljubi me ako sam u krivu, ali nije svoje ime Guadalupe? ; Noge mora biti umoran, jer ste bili trčanje kroz moj um tijekom cijelog dana. , Ako sam te slijedio doma, da li bi me zadržati? , Mogu li svoju sliku? - Zasto? Dakle, ja mogu pokazati Santa što želim za Božić! Ti izgledati poznato. Jeste li diplomski iz USW? Sveučilište u Zapanjujući Woman. ; Je li vaše prezime Gillette? Jer ti si najbolji čovjek može dobiti. ; Nevaljao Pick Up Lines za dečke
Apstinencija je više-ocijenjeno. , Mogu li imati komad od vas? ; Sve one krivulje, i mi bez kočnice. , Nadam se da znate CPR, jer vas mi dah! , Jeste li dobili uhićen je ranije danas? [Br Zašto?] Pa, to je protuzakonito da pogledate taj prokleti dobro! ; Znate li što će izgleda dobro na vas? Ja Ti si bila loša djevojka. Idi na moju sobu. ; Pročitajte više na:; Pick Up Lines obavljanje tog posla; Good Pick Up Lines; Romantični Pick Up Lines; Nadati se ovih pokupiti linije za dečke su zanimljiv čitanje. Siguran sam da možete doći do boljih, ako vam samo dati to malo misli. Samo pokupiti linije neće nositi sve vas put ipak, morate biti u mogućnosti to napraviti razgovor.