Izreke o Sjećanja

Sjećanja su poput deka koja čuva nas toplo u hladno usamljeni zvjezdano noćno. Možete pogledati na svjetlucavim zvijezde i sjećati zaboravljeni osmijeh. Onda svoje sviće na vas, da pokrivač sebi ima mnoge uspomene utkane u njegovo teme. Sve ove teme malih sjećanja iznenada sumirati trenutke smijeh, suze, ponos i radost u vašem životu. Što mislite, bi li to smisla? Pa, pogledajte neki citati o sjećanjima navedene u nastavku, ja kladiti da će učiniti više smisla. Pročitajte više na poznati citati.
Izreke o Sjećanja s prijateljima
Puno ljudi žele voziti s tobom u limuzinu, ali ono što želite je netko tko će uzeti autobus s vama kada limo razgrađuje. - Oprah Winfrey
Nikada nemojte zaboraviti dana sam proveo s tobom. I dalje biti moj prijatelj, kao i uvijek ćete naći u meni. - Ludwig van Beethoven
Ne mogu se sjetiti dana; pamtimo trenutke. - Cesare Pavese
Najbolje stvari u životu dolaze u trojkama, kao što su prijatelji, snovi i sjećanja. - Anonimno
Nedostaješ mi kad nešto stvarno dobro dogodi, jer ti si onaj želim to podijeliti s. Nedostaje mi ti kada je nešto me muči, jer ti si onaj koji me razumije tako dobro. Nedostaje mi kad sam se smijati i plakati jer znam da si ti onaj koji čini moj smijeh rasti i suze nestati. Nedostaješ mi sve vrijeme, ali ja vam nedostajati najviše kad sam ležao budan noću i razmišljati o svim divnim vremenima koje smo proveli jedan s drugim, za to su bili neki od najboljih puta u mom životu. - Anonimno
Ona je slučajno da smo se susreli, po izboru da smo postali prijatelji. - Anonimno
Prijatelj zna pjesmu u mom srcu i pjeva mi se kada moje sjećanje ne uspije. - Donna Roberts
Ponekad, bez obzira koliko imamo vjere, gubimo ljude. Ali ti ih nikada zaboraviti. A ponekad, to je ona sjećanja koja nam daju vjeru da ide dalje. - Anonimno
Možete upoznati ljude koji vas zaboraviti. Možete zaboraviti ljude koje susrećete. No, ponekad se u skladu s tim ljudima ne možete zaboraviti. Oni su vaši prijatelji. - Anonimno
Izreke o uspomene s obitelji
To nije tijelo i krv, ali srce koje nas čini očeva i sinova. - Johann Schiller
Sjećanja su blago koje smo držati zaključana duboko u skladište naše duše, kako bi naša srca toplo kad smo osamljeni. - Becky Aligada
Na kraju dana, ljubiti obitelji treba pronaći sve oprostiv. - Mark V. Olsen i Will Sheffer
U obiteljski život, ljubav je ulje koje ublažava trenje, cement koji povezuje bliže zajedno, i glazba koja donosi harmoniju. - Eva Burrows
Kao i sve najbolje obitelji, imamo naš udio ekscentričnosti, od plahovit i neuračunljiv mladež i obitelji nesuglasice. - Elizabeth II
Obitelji. Mi smo bili čudna malo bend znakova trudging kroz život dijeljenje bolesti i pasta za zube, coveting jedni drugima deserti, skriva šampon, posuđivanje novca, zaključavanje jedni druge iz naše sobe, nanošenja boli i ljubi ga liječiti u istom trenutku, pun ljubavi, smijeha , brani, i pokušava shvatiti zajedničku nit koja nas sve zajedno vezane. - Erma Bombeck
Sviđa mi se ovo mjesto, i rado bi mogao otpada moje vrijeme na to. - William Shakespeare
Izreke o Sjećanja na najmilije
Smrt ostavlja bol u srcu nitko ne može izliječiti, ljubav ostavlja sjećanje nitko ne može ukrasti. - Anonimno
Kada netko vama ljubav postaje sjećanje, sjećanje postaje blago. - Anonimno
Kad ste žalosni, pogledati u svoje srce, a ti ćeš vidjeti da, vi ste plakali, jer ono što je bio; vaš užitak. - Kahlil Gibran
Još je to bilo da ljubav ne zna dubine svoje dok sat odvajanja - Emily Dickinson
Jedan ne voli mjesto manje za to što je pretrpio u to, osim ako to sve nije patnja, ali patnja ništa. - Jane Austen
Ako sam mogao doći gore i držite zvijezda za svaki put da ste me smile, cijelo nebo večer će biti u mom dlanu. - Anonimno
A ljubav može doći svatko, najbolje stvari u životu su besplatne. - Lew Brown & Buddy de Sylva
Ljubav je vatra. Ali, da li se ide na toplo srce, ili zapaliti kuću, nikada ne možete reći. - Anonimno
Izreke o životu
Užitak je cvijet koji prolazi, sjećanje, trajanju parfema. - Jean de Boufflers
Život nam daje kratke trenutke s drugom ... ali ponekad u tim kratak trenutak smo dobili uspomene da posljednji put života ... - Anonimno
Život je jednostavan, to je samo ne jednostavno. - Anonimno
Oprosti, Gospodine, moj mali šale na Tebi, i ja ću oprostiti tvoje veliki veliki jedan na mene. - Robert Frost, Cluster vjere, 1962
Mislim da sam otkrio tajnu života - samo džabalebariti dok ne dobijete koristi za to. - Charles Schulz
Sve je smiješno sve dok se to događa nekom drugom. - Will Rogers
Ljudi koji hrkati uvijek zaspati na prvom mjestu. - Anonimno
Problem sa rat utrke je da čak i ako ste još uvijek pobijediti rat. - Lilly Tomlin
Život je pun bijede, usamljenosti i patnju, i to je sve više previše brzo. - Woody Allen
Dok ste na to, uzeti pogledati neke od ovih citata. , Citati o prijateljstvu i sjećanja; citati o obitelji; Izreke o životu, a sada da imate stranicu punu citati o sjećanjima, vidjeti ako i vi možete doći s nečim što možda i ima smisla za vas. Ne znam o vama, ali neke od tih citati nisu mogli objasniti suštinu prijateljima, obitelji i životu bilo bolje.