Kako si na francuskom jeziku

If Francuska je vaš sljedeći odmor, ili ste se kreće tamo, onda ste vjerojatno osjeća i uzbuđeni i zabrinuti u isto vrijeme. Sele u novu zemlju je veliki korak, iako je čak i posjetom jednoj traje sajam mnogo hrabrosti. Dok iskustvo je siguran da će nagrađivanje, ne znajući na nacionalnom jeziku može biti prilično velika smetnja za uživanje odmor ili uzimajući naselili. Dok pokušava naučiti francuski preko noći se ne preporuča branje gore nekoliko riječi i fraze svakodnevne je jednostavan način za početak učenja jezika. Možete početi učenje kako reći 'kako ste' na francuskom jeziku, koji će vam omogućiti da se pristojno, kao i dati vam jednostavan razgovor starter. Ove osnovne riječi i fraze također će vam dati priliku da se kretati i ostvariti osnovne sitni dok vi postati dobro upućen u Francuski. Odgovor na ono što je 'kako si' u francuskom slijedi u nastavku.
Zajednički francuske riječi i izrazi
Engleski PhraseFrench ekvivalent; Kako ste?Komentar Allez vous-?, Kako je to ide? (Neformalno) ca va?, A ja sam fineJe vais bien, Hi / byeSalut; Pozdrav / dobar dan / morningBonjour dobro, dobro eveningBonsoir, Laku noć (samo prije odlaska u krevet), Bonne nuit, molimo vas (formalni / neformalni) S'il vous kika / s'il TE pletenica, hvala (puno) Merci (beaucoup); ste welcomeDe Rien, a ja sam sorryJe suis désolé (e); Da / noOui / ne, lijepo u susret youEnchanté (e), Mister, gospođa, MissMonsieur, Madame, gospođica, Što? PardonComment?, Gdje je ... / Gdje su ... ?Ou est ... / Ou sont ...?; Hej / ovdje (formalni / neformalni) Tenez / TIENS, a ja knowJe sais; Čestitamo!Félicitations!, Te blagoslovio! (Formalni / neformalni) A vos souhaits!/ A tes souhaits!, Što vaše ime? (Formalna) Komentar vous appelez-vous?, Što vaše ime? (Neformalno) Tu t'appelles komentar?; Moje ime je ...Je m'appelle ..., Gdje si? (Formalna) Vous êtes d'ou?, Ja sam iz ... Je suis de... / je viens de ..., Gdje živite? (Formalna) Ou habitez-vous?; Živim i. ..J'habite A ..., Govorite li francuski? (Formalna) Parlez-vous français?, A ja govorim EnglishJe parle croate, Koliko godina imate? (Formalna) Quel dobi avez-vous?; Razumiješ li? (Formalni / neformalni) Comprenez-vous?/ Tu comprends?, A ja razumijem / sam ne understandJe comprends / je ne comprends pas, Možete li govoriti sporije?Pouvez-vous parler plus lentement, How do you say ____ na francuskom?Komentar dit-na ____ en français?, Govorite li engleski?Parlez-vous croate?, Možete li prevesti za mene?Pouvez-vous traduire pour moi?, Ja ne govorim puno FrenchJe ne parle pas beaucoup de francais, Možete li pomoć mene ugoditi?Pouvez-vous m'aider, s'il vous kika?; Trebam neki informationJ'ai besoin d'podataka; Mogu li dobiti jelovnik, molim te?J'ai besoin de renseignements, a ja bih.Je voudrais ..., A ja bih neki coffeeJe voudrais café du, Vidimo se u malo whileA tout à l'Heure, Vidimo se bočnog tout à l'Heure, Vidimo se soonA bientôt, Vidimo se tomorrowA dobru; Što se događa?Qu'est-ce qui se passe?, To nije problem / to alrightCe n'est pas grob, moram goJe dois y Aller, volim te (formalni i množina / neformalnih) Je vous aime / je t'aime, mi nedostajes (neformalno) Tu me manques, a to je moja majka i moj fatherC'est ma puko et pon Père;
Pročitajte o:; francuski izrazi; Poznati francuski Izreke, dok kako to pitati nekoga, 'kako si' u francuskom 'je lako, to govoreći s pravom izgovor nije. Pravi način da se kaže kako ste na francuskom jeziku je "kom-mohn TAH-lay voo '. Morat ćete praksi to malo prije nego što se to odvaliti jezik samo pravo. Te fraze trebate vidjeti kroz svoj prvi tjedan u Francuskoj, i omogućiti vam da zagrljaju promjenu, i uživati ​​sve što novo iskustvo ima za ponuditi.