Flert Linije za Djevojke

Flert linije za djevojčice su stvarno cool. Ne šalite. Flert je umjetnost, potreba i prirodni instinkt. Baš kao gepard lovi svoj plijen s klasom i milosti, tako da se žena flert. Ne, ja sigurno nisam pretjerali. Ove flert linije za djevojke pomoći će vam koketirati s lakoćom i milosti Kleopatre sebe. (Da, Kleopatra je ukupno flert!)
Dakle, ja sam ne stvarno ide na otpad bilo više vremena, žena, neka je sići to provjeriti neke dobre flert linija za djevojčice. Ove flert linije za žene trebaju povjerenja i dobre flert govor tijela, u najmanju ruku. Mind vas, ako niste dovoljno sigurni, oni neće raditi! Znam da su dečki poznati po svojoj nepotreban (a ponekad i dobrodošle) pokupiti linije, ali to koketiranje linije za djevojčice su put bolje! Također, da ostanu na vrhu igre, check out ove savjete flert.
Dobro Flert Linije za Djevojke koristiti na Dečki, Pa, vidite li oni momci tamo? Ne vidim ih koristite neki trippy pokupiti linije koja djeluje na mene, pa mogu sjediti s tobom umjesto toga? , Tako da .. ya ... Jesi li uvijek ovako sladak? Ili je to posebno za mene? , Hej, si vidio s drugog kraja sobe. Ja sam XYZ, ti si? Ti izgleda neugodno u koji odgovaraju (ili bez obzira na tip je nosi), mogu vam pomoći da ga skinuti? , Tako, ćete me pitati van? Ili trebam držati milovati ruku? ; (Predaja Vaš broj telefona ...) Call me, ja znam da želite! , U redu, bio sam zadivljen, što biste željeli imati? Večera, moje mjesto .. Doručak, u krevetu .. ili oboje? , Hej, vidio sam da me provjere out. Sam vas ček vanjska strana previše. (Siguran sam da on dobiva točku!) , Ja sam malo visoka od izgleda samo mi je dao. Mislim da sam zakačen! ; Riječ oko je da imate neke posebne moći. Čini se da možete napraviti djevojka pass out kada joj poljubac! (On očito će reći: "Ne, ne uopće) Pa onda, to dokazuju! , Vidim da je došla sama, trebaju tvrtka dok odlaze? ; Clichéd Flert Linije za djevojke za korištenje na guys; Morate biti umoran zato što su trčanje kroz moj um tijekom cijelog dana! , Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled ili trebam opet proći? , Sam bio idući u ići na dvostruki spoj s moj najbolji prijatelj i njezin dečko. Ali, moj datum bailed. Želite li biti moj datum? , Ako sam mogao preurediti pismo, ja bih stavio "U" i "ja" zajedno. , Ako sam vam rekao, imate iznenađujuće tijelo, bi li držati da protiv mene? , Nisam ja Vam u susret u snu sinoć? , Prvi put sam te vidio, osjetio sam kao da mi je ovo nevjerojatna vezu. ; Ohh! Želim ti oči će mi dati svoj broj telefona, ali mislim da ću morati vas pitati kako to učiniti. ; Hej ja sam XYZ. Dobio sam umorna od čekanja za vas da dođete i razgovaraju sa mnom, pa sam došao ovdje umjesto. , Ako sam te slijediti kući, hoćeš li me zadržati? ; Romantični Flert Linije za djevojke za korištenje na Dečki, ako vam kažem volim te, mogu li zadržati zauvijek? Ti su prva osoba koja je u mogućnosti to izraditi moj rad srca sporiji i brži u isto vrijeme. Ti su ono što nikada nisam znala da sam oduvijek željela. , Dajem osmijeh svima. Ali mislim, da vam, ja dajem srce. , A ja osjećam kao da trebam biti zaštićeno, hoćete li me zaštititi? , Ljubav je više od onoga što zadovoljava oka, neka je saznati što je to zajedno. , Mislim da sam pada za vas! , Vjerujem da možete znati više o čovjeku iz poljubac nego iz sata razgovora. Sam odabrati bržu verziju, vi? , Vi ne svibanj biti gospodin pravo, ali ja sam spreman riskirati s gospodinom Right Now! ; Tvoj osmijeh pravedan je napravio moj dan! , Flert linije nisu teško smisliti. Međutim, njima znači, to je cijela priča drugih. Mi djevojke trebaju znati da ne možemo iskoristiti ljudi samo zato što smo sposobni za to!
Pa šale na stranu, te koketiranje linije raditi dobro. Da, oni obaviti. Međutim, morate također iskoristiti neki dobar flert govor tijela žena voziti točke kući. Muškarci mogu biti malo gust, a možemo kraj gore bitak previše suptilan s vremena na vrijeme. U slučaju da vam da ove flert linije za djevojčice zapravo nisu vaš stil, a želite početi dating tip prije nego što možete mu laskati, samo korak, sami se i razgovarati s Gvido. Siguran sam da će vam se sviđa! Ovo je mjesto gdje ću odjaviti! Imati loptu!