Slatka ljubav Izreke

So konačno, ljubav Cupid udario, a vi ste u potpunoj strah od njega. U svijetu sada se čini da je mnogo sretniji, svjetliji, topliji i bolje mjesto da postoje! Tu je i pjesma u svakom dahu i plesa u svaki vaš korak! Ljubav u zraku duh i svoje nabrekle u njemu! Cestitam prijatelju! Live tim trenucima kao što su ono što čini život riznica lijepe uspomene. Pa, još uvijek čini se da zapanjen što su kako se izraziti u više klasični način! Ne brinite, u ovom članku su prikazane neke sam slatka ljubav izreke i slatka ljubav navodi da možete poslati svoju djevojku / dečko i izraziti sebe! Stoga, ako ste previše željan da se zna 'ono što su neke slatka ljubav izreke ", a zatim bez mnogo teškoća, pročitajte dalje ...
Slatka Citati: izreke o ljubavi
Ljubav nema želju ali sama ispuniti. Da se topi i biti poput potoka trčanje that pjeva svoje melodija u noći. Da se probudite u zoru sa krilima srca i zahvaliti za još jedan dan ljubavi. ~ Kahlil Gibran
Ponekad smo voditi ljubav s našim očima. Ponekad smo voditi ljubav s našim rukama. Ponekad smo voditi ljubav s našim tijelima. Uvijek mi bi ljubav s našim srcima. Ljubav je platno predan prirode i vezeni maštom. ~ Voltaire
Volim te, volim ali ti - s ljubavlju koja ne umrijeti dok sunce raste hladnoće i zvijezde ostarjeti. ~ William Shakespeare
Pogrešno je misliti da ljubav dolazi iz dugog druženja i ustrajan udvaranje. Ljubav je potomak duhovni afinitet i osim da je afinitet nastaje u trenutku, to neće biti stvoren godinama ili čak generacije. Khalil Gibran ~
Svako srce pjeva pjesmu, nepotpun, sve dok još srce šapuće natrag. Za one koji žele pjevati uvijek naći pjesmu. Na dodir ljubavnika, svatko postaje pjesnik. ~ Platon
Ljubav se sastoji od jedne duše nastanjuju dva tijela. ~ Aristotel
Možete pročitati više na: Famous Love Quotes: Slatko i dražestan Love Quotes.
Slatka ljubav izreke za Vaš dečka
Kao što smo starimo zajedno, kao što smo i dalje mijenjati s dobi, ima jedna stvar koja nikad neće promijeniti ...Uvijek ću čuvati pada u ljubavi s vama. ~ Karen Clodfelder
Sve ljubavi je sladak, dati ili vratiti. Zajednička kao svjetlo ljubavi, a poznato glas wearies ne zauvijek. Oni koji inspiriraju to najpotrebnije sretni, kao što sam ja sada, nego oni koji osjećaju da su većina još sretniji. ~ Percy Bysshe Shelley
Neke veće stvari u životu su nevidljivi zato što zatvorite oči kad ljubim, plakati, ili san. ~ Anonymous
Žene su napravljeni da budu voljeni, a ne shvaćena. ~ Oscar Wilde
Mi ne nalazimo smisao života sam sebi - mi to naći s drugima. ~ Thomas Merton
Ako sam imao, po jedan cvijet svaki put mislim o vama, mogao sam hodati zauvijek u mom vrtu. ~ Claudia Gandhi
Vi svibanj ljubav da pročitate više citata na: Citati i izreke Ljubav prema Njemu.
Slatka ljubav Izreke na svoju djevojku
Ljubav je obećanje, ljubav je suvenir, nekad uopće ne zaboravlja, nikada pustiti ga nestati. ~ John Lenon
Dva duše, ali jednu misao, dva srca koja tuku jedan ~ John Keats
Uvijek sam mislio da je ovo savršena osoba za svakoga na svijetu, vi znate, i kada su otkrili da osobi ostatak svijeta vrste magično izblijedjele, i, znate, vas dvoje samo biti unutar tog vrsta zaštitne mjehurića, no nema mjehurića, mislim, ako postoji da ga morate napraviti, ja samo mislim da je život više nego niz momenata, znate, mi možemo napraviti izbor, i mi možemo izabrati da zaštiti ljude volimo, a to je ono što nas čini Tko smo mi i oni su pravi sjećanja. ~ From filmu 'snagama Priroda
Ljubav je prijateljstvo postavljen na vatri strasti. ~ Anonymous
Ljubav je prijateljstvo je uglazbio Joseph E. ~ Cossman
Kada voliš nekoga, sve svoje ušte wishes početi dolaze iz ~ Elizabeth Bowen
Ja sam sanjao to tisuću puta, ali u mojim snovima nisam mogao volim više, ja ću vam dati moje srce, Do kraja vremena ...Ti si svi mi treba, moj ljubav, moj voljeni ~ Martina McBride
Vi svibanj vole čitati više na:; Ljubav Citati i izreke za nju; Love Quotes Shakespeare; Španjolski Love Quotes, Long Distance Love Quotes, Dakle, ovo su neke od slatka ljubav izreke i nadam se da će vam pomoći da izraziti sebe na precizniji način. Posljednje ali ne manje važno, ako vam se ne sviđa neki od slatka ljubav izreke, onda jednostavno "Volim te" s dna vaše srce će biti najslađim ljubav govoreći for svatko duboko u ljubavi!