Govor tijela Signali

Jednog lijepog dana ću pronaći sebe čekivanje za moj bratić u predvorju hotela, te u šetnji najviše zgodan čovjek kojeg sam ikada vidio - bez pretjerivanja ovdje. Primijetio sam je gledao u mene, i kada sam pogledao ga je gledao daleko. Sam ga pronašao čudno, a mislio da nije zainteresiran. Bilo je vrijeme da napusti i da je tamo gdje je sve završilo.
Kasnije sam shvatio što se dogodilo. Ja potpuno pogrešno shvatiti njegove signale govor tijela atrakcija. Nisam znala to, i ni sam siguran kako mnogi od vas to znaju, ali tu su i razne govor tijela znakove privlačnosti da se ljudi koriste, kako bi privukli suprotni spol, a one od vas koji svibanj biti u neznanju kao što sam bio, treba stvarno znati kako to dešifrirati ovih znakova. Razumijevanje govora tijela je neophodno, jer svatko ne vokalne o svojim osjećajima. Svi strahovi odbacivanje. Stoga, ljudi daju ti signali govor tijela, kako bi se ocijenilo naše zanimanje za njih.
Govor tijela Signali Men - 'Mi smo samo Met'
Odlučio sam napraviti malo istraživanje kako bi saznali, što je to točno da ljudi učiniti, pokazati da su oni zainteresirani. Prvi put se uvijek temelji na fizičkoj privlačnosti, pa se stvarno ne može se reći da su oni u potrazi za intenzivan odnos. Međutim, ponekad, svi muškarci žele je jednu noć. Morate naučiti da se brine za one signale tijela jezik znati kada ih poticati, a kada biti oprezni.
On zuri, ona glares, Ako pronađete čovjeka neprestano bulji u tebe, s jednom podigao obrve, budite sigurni njegov interes za vas će trajati samo jednu noć. These lice signali su važni u dešifriranju, što je to da on želi od vas. Jednostrani osmijeh je još jedan izraz lica za gledati, koji objašnjava njegovu razinu interesa. Ako vaš interes nije uzajamno, dajte mu jedan grub odraza, i kretati zajedno. Žene govore puno kroz govor tijela previše.
Silent screams - 'gledaj me!'; Ako on uđe u mjestu sa grupom prijatelja, a vi odjednom naći ga udaljava od svoje skupine, to je definitivno jedan potez kako bi privukli vašu pažnju, da je ako su ga promatrajući. U drugom slučaju, on svibanj postati joker grupe, te početi obavljanje lakrdije da čak će ostaviti svoje prijatelje razjapljenih u njega. Ovo je još glasnije signal za vas da se obavijest o njemu.
Watch njegovi pokreti, ruke u džepu, ili u svojim nogama također označavati samo seksualni interes. Ako on naglo širi noge, svakako znati što želi. U drugim slučajevima, on može sjediti i pojavljuju prekriženih nogu zatvorena. To ne znači da ga ne zanima. Zapravo, to pokazuje kako će open-up samo u bliski odnos.
Gledajte svoj stav, riskirati, to treba shvatiti da ljudi nisu toliko izražajni kao žene. Potrebno je malo više nego samo očita izraze lica da razumije ono što čovjek pokušava slikati. U tom slučaju, jednostavnije je promatrati položaj njegova tijela. Ako on stoji uspravno, to prikazuje samopouzdanje. On je prilično sigurni da ćete biti kao zainteresirani za njega kao on je u vama. Na druge strane, ako su njegove ruke omotane kroz njegova prsa, ona označava njegovo nesigurnost i nedostatak povjerenja u sebe. To je vaš izbor, riskirati tako da odgovorite na njega te ga uvjerila da je dovoljno dobar za vas.
Mi smo Dating - što sada?
So you dešifrirao sve one signale i sada ide stabilan s njim. Ako još uvijek niste sigurni o njemu, bdjeti vanjska strana za ove signale govor tijela koji će vam reći, što se točno igra u njegov um.
Grip istinu; Kada provodite vrijeme zajedno, ako njegov stisak na vama je jaka, to je siguran signal lijepljenje i zaštitu. Jasno znači da je ozbiljno o vama i ne želim te pustiti. S druge strane, ako je njegov stisak na vama je slab, ovaj odnos prema njemu nije onaj koji je stvarno dotaknuo njegovo srce. Ovo bi trebao biti melodiju zvona za smjer vaše veze.
Listen Up!, Da li se u odnos stvarno vodi negdje, morate osigurati da on sluša vas, a ne omesti druge sitnice. Dok razgovarate, ako on tražite drugdje, i on odluči da je telefonski poziv on je primanje je važnija nego što ste ga reći, znate što mu je više interesa. Ako on doista stalo, znat ćete njegov stupanj interakcije u svom razgovoru.
Kunem se svim srcem i nadam se da umrijeti Istinitost je primarna u bilo kojem odnosu. Možete znati kada je on iskreni prema vama, ako on dotakne njegovo srce, dok sam objasniti. Ako mislite da je on laže da vam, gledati svoje fizičko kretanje, koje će biti minimalan, tako da se ne primijetiti da nešto nije u ribu. Ako je izgleda svugdje ali u vaše oči, možete biti sigurni da ne se istinit.
Pročitajte više na:; Body Language objasnio, Flert Body Language; Ljubav je njegov govor tijela, temeljito promatranje je sve što je potrebno da razumiju različite signale govor tijela muškaraca. Ne treba biti psihička, ili psiholog. Djela govore više od riječi. Ova izreka ne može biti istinitije u slučaju govor tijela signala. Razumijevanje tih, i naći čovjek svoje snove!