Narcisoidni Husband

Ja sam narcista. Ja volim, iznad svega ostalog. Moje narcisoidni osobine su me uvjerili da sam nesposobna voljeti išta ili itko, više od sebe. Međutim, moj narcizam nikada nije prestao me od toga da bude voljen ili voljeti nekoga drugoga. Tu je mnoštvo žena vani koji bi se slažete sa mnom. Najveći razlog za to neslaganje je negativnu percepciju narcizma.
Rječniku kaže, narcizam je, 'izniman interes i divljenje za sebe'. Stoga, ako narcista sebe voli toliko, zašto bi je učiniti sve kako bi sebe povrijediti i staviti svoje interese u opasnosti, s obzirom da su njegova interesa? Ako možete pogledati malo dublje u svojstva svoje narcisoidne muža, da će to spasiti veću sliku od toga da bude ispirala u potop disfunkcionalnog domaćinstva. Evo jedan pogled na ono što bi mogao živjeti s narcisoidnim suprug značiti za vas.
Narcisoidni Muž osobine - reality check
On je uvijek Cares; Vaš muž je narcista. On se brine o drugima dvije bure, svoja mišljenja i prijedloge. On je jedva svaki suosjeća ili empathizes. On definira stav callousness i on živi u svijetu vlastite, gdje mantra je "to je moj način ili na autocestu". To je potvrdio vaše uvjerenje da ste živi s muškarcem koji ima narcisoidni poremećaj ličnosti. No, žena, pao u ljubavi s ovim čovjeka i postavi ga u braku, jer se moglo vidjeti obitelj s njim. Ljudi ne pretvoriti u narcisoidnih preko noći. Vrlo važna točka, koja se zasjenio je on svibanj ne brinuti se o drugima, jer on vas voli onoliko koliko on voli i brine o vama iznad drugih. Zaboravite na tren o njegovom stavu prema drugima i dati sebi priliku da vidi koliko on te voli. Kao narcista, mogu vas uvjeriti, da kada Narcista odluči da se u odnos, on će vidjeti da traje zauvijek, jer se nalazi u širem interesu. Narcisoidnih učinit će sve, i vjerujte mi sve, u svojstvu boriti za svoje strasti i ljubavi, koju je, moja dama. Dovoljno je pogledati!
On je velik, On je drži vrlo visoko mišljenje o sebi. Njegov ohole, bahate i grandiozne vrijednosti od sebe, vrlo je neugodno da se bave. On nikada ne prihvaća njegove greške i odbija da bi bilo prilagodbe, jer sve što radi je uvijek u pravu jer on vjeruje da nikada nije u krivu. Da, ovo je vrlo tipično svojstvo jedne narcisoidne narcisoidni husband prikazuje ponašanje. Živjeti s narcisoidni suprug, koji poraza u svrhu partnerstva, može činiti teškim, međutim, nije nemoguće. Shvatite da je njegovo uvjerenje da on može nikad u krivu, proizlazi iz nesigurnosti od gubitka povjerenja, ako ikada uspije. Stoga, kako bi se bavio s tim narcističke husband osobine, morate uvjeriti ljubav svog života koju mu povjerenje. Bi se osjećao sigurno kroz riječi i djela. Postupno, kako vas osvojiti njegovo povjerenje ćeš pobijediti svoje povjerenje, da mu pomognu okrenuti njegov self-opsesija u pozitivno.
On is Over Konkurentski; On je konstantan nikada kraj natjecanja sa samim sobom. Njegov over konkurentne načine i vrlo kritički um vas vozi do zida. This precizno ponašanje, što mislite da je eksploatacijske and conniving. Isprva sve narcisoidnih naići kao pretjerano and nerazumljivo konkurentne. Međutim, sve nas negdje težimo za savršenstvom i najbolje što možemo dobiti iz naše živote. To je samo da je narcista otvoreno izražava kroz svoje postupke, on je pogrešno dobiva. Još jednom, kao apsolutni narcisoidne ličnosti, je jedini način rješavanja ovog je razumjeti njegovu strast. Poštujem njegovu strast i biti dio njega. ga pitati o svom radu, kako to ide, što je učinio do sada, što je cilj, ali nikada ne nude izravnu pomoć, kao i narcisoidnih su inherentno vjerujem u vrlinu samopouzdanja.
Suočavanje s narcisoidnim muž ne uzeti malo više vremena nego se bave normalna osoba. U početku, narcista neće dopustiti da unesete svoje osobne prostor. Međutim, ako ste našli sebi narcisoidni muž, to je imovina, koju će cijeniti za život. Narcisoidan suprug uvijek ce raditi za najbolje, tako da on može vam dati najbolje. Ja sam u vezi već dvije godine, od čega posljednjih osam mjeseci su preko velike udaljenosti. Trebalo je puno za moj zaručnik napraviti 'nas' dogoditi. Ali jednom kad sam naučila vjerovati mu (možete zamisliti njegov trud!), Nije bilo u potrazi natrag za nas. To je bio njegov osiguranja i vjerovanje u meni, koje su pomogle da vidim svoje veće interese.
Biti s narcisoidni muž, morate staviti malo dodatnog rada, no jednom kada uspostaviti povjerenje, vjerujte mi, ne ljubav uspoređuje s narcista ljubavi, kao narcisoidnu osobu koja se voli beskrajno. Takva neosvojiv, bezuvjetne i djelotvorne ljubavi događa se samo jednom. Dajte ga probajte i hodati na dodatnu milju, jednom. To je sve što smo narcisoidnih traže.