Slow Love Songs

Pada kiša izvan i tvoji planovi za romantičan piknik sa vašeg ljubavnika ležao in dronjci. A tu je negativnosti sve oko kuće kao prekrasan vikend ste planirali će biti srušene i prije što znam, ćete biti natrag na poslu i imaju jebani tjedan gunđav o tome kišama savršeno podudarati s praznika njima ruining, dok na ured dana njegove sve ruže i sunce. Dok ste mogli uroniti u ovom self-pitying negativnost, radije bih da iskoristite svoj dan u kući. Dim svjetla, zatvori zavjese, igrati neke spore ljubavne pjesme i tamo idete!
Ja ne znam o drugima, ali osjećam da vrh sporo ljubav pjesama napraviti veliki slušajući kada je kiša ili snijeg izvan. Oni samo napraviti me osjetiti puno bolje o životu. A hej, ako imate dvije opcije, prva, na gunđanje o svim nesretni vanjske okoline stvari događa oko vas, i drugo, da ga uzeti u svoj korak i učiniti najbolje iz teške situacije, sigurno će pokupiti drugi.
Tako je jedan kišni / snježne dana napravio nered u svojim planovima? Ekstrakt svoju osvetu i reći 'Ja ću preživjeti'. Stavite out svjetla i igrati ove najveći sporo ljubavne pjesme.
Popularni Slow Love Songs Popis
Hello ~ Lionel Richie
Izrada Love Od ništa at svi Nabavka ~ Air
Annie's Song ~ John Denver
Ajmo napraviti Night to Remember ~ Bryan Adams
Hero ~ Enrique Iglesias
Toliko daleko ~ Dire Straits
Nebo ~ Bryan Adams
You ~ Switchfoot
Ona će biti Loved ~ Maroon 5
Ljubav Hoće Keep Us Alive ~ Eagles
Addicted ~ Enrique Iglesias
Svemu što radim ~ Bryan Adams
Uvijek ~ Bon Jovi
You're Beautiful James Blunt ~
Nešto glupo ~ Robbie Williams m Nicole Kidman
The Coldplay Scientist ~
Hey there Delilah ~ Običan White T's
Strpljenje ~ Guns N 'Roses
I Don't Want propustiti Thing ~ Aerosmith
Znao sam ljubio vas ~ Savage Garden
Ja ću ti slijediti u mraku ~ Death kabina za Cutie
Iris ~ Goo Goo Lutke
Ja Dare da se premjestiti ~ Switchfoot
Shadow of the Day ~ Linkin Park
Ona ~ Elvis Costello
Moje srce će ići na ~ Celine Dion
Zaista ludo Duboko ~ Savage Garden
Kada reći ništa at svi ~ Ronan Keating
You're Ipak Jednog ~ Shania Twain
I Just Pozvani reći Volim te ~ Stevie Wonder
Ništa Gonna Change moju ljubav za tebe ~ Glenna Medeiros
ne mogu pomoći Pada u ljubavi s tobom ~ Elvisa Presleya
Pročitajte na za najviše ljubavi pjesama popise. ; R i B. Love Songs, Good Love Songs; Modern Love Songs, Sad Love Songs; Best Love Songs of All Time, tako da su oni bili neki od najvećih spore ljubavne pjesme svih vremena. Možete jednostavno sjediti natrag sa svojim voljenima i pustite ove artiste you serenadu i poboljšati svoje dan!