Slatka Poruke za njega

Kada se zvučni signal njegove poruke ton otvara se slatka poruka od vas, to stavlja osmijeh na njegovom licu. Slatka SMS poruka za njega stvarno može napraviti svoj dan. Međutim, ne da riječi doći k vama svaki put kada želite poslati slatka poruka za svog dečka. Ponekad su osjećaji pravi, ali ne možete naći riječi za izražavanje. Vi svibanj slobodno i misliti previše reći stvari da mu da i dalje neće uspjeti uhvatiti bit. Nema veze! Evo nekoliko slatka poruka za njega koje možete poslati u bilo koje doba dana. Da biste ih dobili kad god želite, spremiti ih kao svoje predloške, tako da ćete nikad ne ponestane na slatke stvari za slanje tvoj dečko. Čitajte na ...
Slatka poruka za njega na raspolaganju!
Slatki Tekstovi poslati svog dečka, Ljubav počinje s osmjehom, raste s poljupcem i završava sa suzom. Ne brinite se ponovno počinje sa tekstom! , Najveći izazov u vašem životu je pronaći nekoga tko zna sve vaše mane i različitosti, još uvijek rado osjetiti zagrljaj s toliko ljubavi. Našao sam jedan od vas. , Ako se zvijezde će pasti za svaki put kad sam vam nedostajati, nebo će biti prazna do sada, a ja ću biti nedostaje vas sve iznova. , Kuham doručak za vas. Sam početak miješanje sreće, vjere i mudrosti. Dodajte puno razumijevanje, pinta nade i žlicu Ljubav, vrh s puno osmjeha. Dobro jutro. ; Sinoć sam pogled na nebo i napravio jednostavnu želju na velika sjajna zvijezda. Želite li znati što želim za?.Želim da budete sigurni, sretan, blagoslovljen, ne samo dan, ali uvijek. , Negdje, netko sanja tvoj osmjeh i pronalazi svoj prisutnost u životu, tako vrijedno. Dakle, kada ste usamljeni, ne zaboravite to je istina da je netko, negdje, je mišljenje od vas. ; Pročitajte više o; Sweet Laku noć SMS poruke, SMS poruke, Slatka SMS poruke poslati na tvoj dečko Ti uljepšati moj dan uz zvuk vašeg glasa, te donijeti toliko smijeha i ljubavi, ti si sve za mene i bio sam pa kad je Bog blagoslovio vas je poslao ovdje za mene. , Postoji 12 mjeseci u godini ... 30 dana u mjesecu ... 7 dana u tjednu ... 24 sata dnevno ... 60 minuta, sat vremena ... ali samo jedan kao što ste Vi u životu. ; Veliki umovi sadrže ideje, rješenja i razloge; znanstvenih umova sadržavati formule, teorija i brojke, moj um sadrži samo tebe! , Što je ljubav? To je ono što čini vaš mobilni telefon prsten svaki put kad sam slati tekstualne poruke. , Ako ljubav može se izbjeći jednostavnim zatvaranjem našim očima, onda ne bih treptaj na sve jer ja ne želim pustiti drugog prolaza koji pali iz ljubavi s vama. , Ja se mislim da snovi ne postanu stvarnost, ali to se brzo promijenilo kad sam položio svoje oči na vas. , Kad situacija dobiva dolje, ne zaboravite da postoji netko na nebu koji vas voli i bdije nad vama i da postoji netko na Zemlji tko brine.Ja; Riječi početi s ABC. Brojevi počinju s 123. Glazba počinje raditi, re, mi. A prijateljstvo počinje s tobom i ja! ; Pročitajte više o, slatka Poruke poslati svog dečka, slatka Poruke na Pošalji, Romantični Tekstovi poslati svog dečka, kišu i sunce ne uvijek dolaze zajedno. Noć i dan nikada ne podudaraju. Ali ti i ja, što god oni kažu, je za mene savršeno odgovaraju. , Tu je ocean između nas. Šumama i planinama nas cuvati. Ja ne mogu biti superwoman, ali dajte mi drugi i ja ću letjeti u pojedinim zemljama da pošalju ti svoju ljubav. Jeste li ga dobili? , A ja mogu pokrenuti iz poruke na tekst vama. JA svibanj ponestane viceva previše. Ja sam također mogu izvoditi iz baterije ili čak denar, ali moje srce neće ponestati prostora za vas! , Sherlock Holmes je idiot i Robert Watt je bio budala. Jedan je bio detektiv, drugi izumio radar. Ali ni od njih ikada otkrili. Ja sam genije! , Kad dođe vrijeme ne mogu osmijeh više, ne brinite o meni, ja znam što učiniti. Ja ću samo bulje u jednom kutu i misliti. Nitko drugi nije mogao me usrećuju sviđa način na koji radite. ; Svatko želi biti na suncu da osvijetli vaš život. Ali ja bih radije biti tvoj mjesec, tako da mogu sjaj na vas tijekom Vašeg najcrnjem času kad sunce nije oko. , Ako sam imao pisma HRT-a, ja mogu dodati EA da biste dobili srce ili polukružno i ozlijediti. Ali ja bih radije odabrati U i ozlijediti nego imaju srce bez U.; Pročitajte više o; Romantični SMS poruke, SMS poruke za reći Volim te, što čekate? Odaberite bilo koji od ovih slatka poruka za njega i poslati ih da ga s ljubavlju! Držite texting!