Anger Management Kviz

Ljutnja se smatra jednim od najjačih ljudskih emocija. Ljutnja je osnovni instinkt koji evoluirala u čovjeka još od prapovijesnog doba kako bi zaštitili sebe od divljih životinja. Agresija i nasilje su ogranci ljutnje i oni su korisne kada se koristi u pozitivan način. Dok smo svi naljute svaki dan u nekom trenutku vremena, u nekim ljudima je potrebno mnogo veći oblik i narušava svakodnevni život. Anger management je rješenje da se smanjuje ljutnju probleme među masama. Ljutnja je bez obzira na dob i utječe na mlade, stare i djecu. Pročitajte više na gnjev upravljanje tehnika i savjeta za kontrolu ljutnje.
Anger Management Kviz; sljedeće postavlja pitanja mogu riješiti na dva načina, true ili false. Uzmi ovaj test i provjeriti koliko dobro možete upravljati svojim ljutnje. Raspravljajte pitanja sa svojim članovima obitelji i vidjeti kako ispraviti ste u tim kvizovima gnjev upravljanje. Ovdje su pitanja. ; Tijekom proteklih tjedan dana, sam osjetio razdražljive i neprestano razjaren. (True / false); Od prošlog tjedna, bio sam ljut više od jednom. A kasnije sam požalio da. (True / false); Tijekom proteklih tjedan dana, moje ponašanje s drugima je primitivan i nestrpljiv. (True / false); imam slomljena neke moje stvari u ljutnju i bijes, više od jednom ili dva puta. (True / false), a ja ga pronaći teško nositi se s ljudima koji se ne slažu sa mojim pogledom. (True / false), a ja držati na Raspoloženje / grudges za dugo vremena. (True / false); sam posegnuti za alkohol ili druge napitke u slučaju sam imao loše borbe ili svađa s nekim. (True / false), a ja sam svjestan da je gnjev izljeva su jedini način za oslobađanje napetosti okupatorske uma. (True / false); Učenje vježbe disanja može biti djelotvorna u kontroli ljutnje. (True / false); Ljutnja je prirodna reakcija tijela i uma, i tako ne mislim da to može uzrokovati neke štete na mene ili moje kolege bića. (True / false); okruženju, gdje sam bio kupio gore određuje moju sposobnost da odgovori na bijes odgovorni ili neodgovorni način. (True / false); Ljutnja je emocija zdrav ako i samo ako ga se koristi na konstruktivan način. (True / False), humor je siromašan način za borbu protiv bilo kakve šanse za ispade bijesa. (True / false); razgovoru s prijateljima, rodbini, članovima obitelji o svojim problemima vezanim gnjev nije dobra ideja. (True / false); Ako sam se ljut u nekom trenutku, JA pokušati slijediti neke savjete gnjev upravljanje koje sam naučio kontrolirati moj bijes. Vidio sam ga učinke i to radi sa mnom vrlo često. (True / false); Nikada nisam napravio napore kako bi saznali sve savjete gnjev upravljanje i tehnike. (True / false); Vi svibanj također željeli čitati više na:; Anger Management Savjeti za odrasle, Anger Management djelatnosti; Anger Management Kviz za djecu, Anger management za djecu mogu se lako postići ako se njihova srdžba navike analizirane u djetinjstvu. Djeca reagiraju na stvari koje su osposobljeni za njih, tako da je najbolje da im test gnjev upravljanje kvizova. Ovdje su neke 'prave' ili 'lažni' pitanja koja će djelovati kao gnjev upravljanje kviz za djecu. , A ja probuditi do kasno u noć razmišljam o ljudima koji su prouzročili ili me pokušala naškoditi. (True / false), a ja se ljutiti kada su neki moji prijatelji misle da sam u krivu na neke teme. , A ja dobiti nestrpljiv i frustriran ako sam u mogućnosti dovršiti moj posao na vrijeme. (True / false), a ja ne mogu kontrolirati svoje emocije kada sam izgubiti u sportskim aktivnostima. (True / false); mogu postati nasilne u vrijeme kada netko kaže nešto protiv moje želje. (True / False), često, ne velim ništa mojim prijateljima ili drugima ako sam ljuta sa svojim ponašanjem, međutim, ja analizirati svoja djela razmišljanje o odgovorima koje sam trebala imati, čak i dugo vremena nakon što je pitanje više. (True / false); Možete pročitati više na:; Anger Management Savjeti za djecu, Anger Management Tehnike za djecu; Anger Management Tehnike za djecu i adolescente, Anger Management igre, gnjev upravljanje test i gnjev upravljanje kvizovi poslužiti kao alat za testiranje provjerite naše poglede i ono što mislimo o ljutnju, da se pretvara u nam pomaže analizirati naše ponašanje i dobili osloboditi od gnjev upravljanje problemima. Hope, možete naći ta pitanja korisni u razumijevanju svoj bijes problema.