Talijanski Ljubav izrazi

Talijanski je lijep jezik melodičnost te uncomprehending uhu, skoro svaki skup riječi zvuka romantičan. Postoji mnogo načina na koje možete koristiti ove talijanske ljubavi izraze. Možete ih napisati na karticu ili na listiću papira, i to ostaviti za onu koju ljubav za dešifrirati. Ako vi i vaš partner su upoznati s riječima, oni mogu stvoriti tajni ljubavi kod koji možete koristiti za zabavu. Ako planirate da to kažem naglas, provjerite da li praksa vaš izgovor, za njihovu magiju leži u intonaciji.
Talijanski Ljubav izrazi
Engleski PhraseItalian Ekvivalentna; Volim youTi amo; Beskonačno yoursPer sempre TUA; sam zaljubljivanju u youSto cadendo nell'amore con voi; Moj lightMia Luce; Ja vas ljubavi s svim mojim heartTi amo con tutta l'Anima; Moj lifeVita mia; Ne mogu živjeti bez youNon posso vivere senza voi; sam lud oko youSono Pazzo di TE; sam propustiti youMi manchi; Moj soulAnima mia; Moje srce je za youIl mio cuore è po voi; Ti si moj roseSei la mia Rosa; Ti si moj airSiete la mia arija; Moj belovedAmore mio; bio sam sanjala o youStavo sognando di voi; Ti si samo jedan za METU sei l'Unico po mene; Jedan milijuna kissesUn Milione di BACI; ja sam uvijek razmišljam o youTi penso sempre; Ti si moj soulmateSei la mia Anima gemella; I'm ovisnik vašim kissesSono dipendente dei tuoi BACI; Ti i mene za everLo e TE po sempre; ja ste propustili tako muchMi sei mancato molto; Ti si moj heroSei il mio eroe ; Bez tebe moj život nema meaningSenza di TE la mia vita non ha Senso; sam bio u potrazi za vas za yearsSono Anni Che ti stavo cercando; voljet ću cijeli moj lifeTi Amero 'per tutta la mia vita; Poput ray svjetlosti imate brightened / grijao moj lifeCome un raggio di Sole hai illuminato la mia vita; ste poput vode u desertSei dolaze l'Acqua nel Deserto; Gdje si bio sve moj život?Dove SEI Stato po tutta la mia vita?; Ti si jednom sam čekao forTu sei quello / a Che stavo aspettando (muških / ženskih - quello / quella); Želim provesti ostatak moj život s youVoglio passare il restau della mia vita con TE;
Zajednička talijanski Riječi i Fraze
Engleski PhraseItalian ekvivalent; Good morningBuongiorno; Kako si?Dođi STAI?; I'm fino, hvala!Bene, Grazie!; A ti?E Lei?; Hvala youGrazie; ste dobrodošli!Prego!; Li govoriti (engleski / talijanski)?Parla (CROATO / italiano)?; Što Gato znači na engleskom jeziku?Cosa significa scusami in CROATO?, Možete li mi pomoći?Potresti aiutarmi?/ Potrebbe aiutarmi?, Što vaše ime?Quale è il suo Nome?- Drago mi je da sam vas ipoznao.E un piacere conoscerla; Oprostite!Oprosti!Scusi; Žao mi je ...Mi dispiace ...; Oh! To je dobro!Grande!; Možete li to ponoviti, molim?Potrebbe ripetere po favore?; Gdje živite?Dove Vive?; Koliko je ovo?Quanto Costa questo?; Ću biti pravo nazad!Torno subito!; Možeš li govoriti polako?Puoi parlare lentamente?; Vrlo ste ljubazni!Lei è molto nežidova, sam gladan / thirstySono affamato / assetato, Što je to vrijeme?Che rude sono?; Trebam doctorHo bisogno di un dottore!; Što učiniti za živa?Cosa fai po vivere?; Moram goDevo andare; Laku noć!Buona Notte!; Dobro byeArrivederci; Laku noć i slatko snove!Buona Notte e sogni d'oro!Srecno.Buona Fortuna!; Čestit Božić!Buon Natale!;
Pročitajte o:; francuski Ljubav Fraze; Sweet Love Izreke; ja Nadati se ovih talijanski ljubav fraze su točno ono tražite. Moj osobni ljubimac ljubav fraza, su ove riječi iz erudita Khalil Gibran, Jer čak i kao ljubav krunice vama, tako će on vas razapnu. Čak i kao što je on za svoj rast, tako da je obrezivanje za vaše.