Funny Quotes Starenje

'Starost je pitanje uma nad materijom. Ako vam ne smeta, to nije važno "- Mark Twain.
Kako istinito su svi poznati starenja citati. Dob je samo broj starenja je vrhunac ljepote. Naš cijeli život je posvećen do starosti. Njegova razdoblje života, koje doživljava vrhunac mudrosti, milosti i zrelosti. To je tijelo koje dobi, ali um ostaje zauvijek mlad. Uzgoj stara je svačiji priliku da otkrijete ljepote uma. Evo nekoliko smiješnih starenja citati će vam pomoći da vidite što se nalazi ispod bora i vrana noge!
Smiješne izreke i Starenje Starenje Funny Quotes, nadam se da te starost citati će stvoriti valovi od smijeha definirati one linije ponovno smijeh! Pročitajte više o smiješne citate i izreke.
Vi znate da ste dobivanje star kad svijeće koštaju više nego tortu. ~ Bob Hope
Djeca su veliku udobnost u vaš starosti, i oni će vam pomoći stići brže, previše. ~ Lionel Kauffman
Sijeda kosa je Božja grafite. ~ Bill Cosby
Jedna od mnogih stvari nitko nikada ne govori o srednjem vijeku je da je to tako lijepa promjena od toga da bude mlad. ~ Dorothy Canfield Fisher
Dob za mene ne znači ništa. Ja ne mogu dobiti stari, a ja radim. Bio sam star kad sam bio dvadeset jedan, a bez posla. Dokle god radite, vi ostati mlad. Kada sam pred publikom, sve što vole i vitalnost sweeps preko mene i ja zaboraviti moje dobi. ~ George Burns
Znaš, ja ne smeta umire. Ono što me pisses off je da neću doći do biti star čovjek. Sam bio obličje naprijed to da. ~ Robert Lansing
Dob je nešto što ne smeta, osim ako ste sir. ~ Billie Burke
JA nije 'dobiti stari namjerno, to je samo dogodilo. Ako ste sretni, moglo bi se dogoditi za vas. ~ Andy Ronney
Uzgoj stara je obvezno - odrastanje je opcionalno. ~ Bob Monkhouse
Kardiolog dijeta: Ako je to dobar ukus ga ispljunuti. ~ Anonymous
Ostariti zajedno sa mnom!, Najbolje tek biti., Posljednji iz života, za koje je prvi put napravio. ~ Robert Browning
Pročitajte više o; Funny Movie Quotes - Funny Izreke iz filmova; Kratki Funny Quotes, My Favorite Duhovite doba Citati: "Ovo smiješno citati o starenju su moji favoriti posebno odabrali za vas.
Lijepo je biti ovdje? U mojim godinama to je lijepo biti bilo gdje. ~ George Burns
Starost je kada vrijeđati kupaći kostim izdanja Sports Illustrated, jer postoji manje članaka pročitati. ~ George Burns
Starost dolazi u loše vrijeme. ~ San Banducci
Malo ljudi zna kako biti star. ~ François de la Rochefoucauld
Želim umrijeti mladi u duboku starost. ~ Ashley Montagu
Žena je u dobi ona zaslužuje. ~ Coco Chanel
Dob zagonetke mene. Mislio sam da je mirno vrijeme. Moje sedamdesetih su bili zanimljivi i prilično smiren, ali moja osamdesetih su strastveni. Ja rasti intenzivnije kao što sam dobi. ~ Florida Scott Maxwell-
Bez obzira koliko je stara majka, ona gleda nju srednje dobi djece za znakove poboljšanja. ~
Stari početi žale na ponašanje mladih, kada oni sami više nisu u mogućnosti postaviti loš primjer. ~ François de la Rochefoucauld
Moja baka je preminuo u 75 od raka. Znali smo da dolazi, ali mi očekujemo utisak da se to dogodi tako iznenada. Sad kad je nema sve ja mogu sjetiti njezina su smiješni citati o starenju koje su slične "Florida Scott-Maxwellove ~ Bez obzira koliko je stara majka, ona gleda nju sredovječnih djecu za znakove poboljšanja.'' Provela je život izradu kuća i zgrada život. Moj djed i ona bili u braku, su u braku više od 50 godina (iako je nema, ja još uvijek mislim da su u braku), a nikada u najmanju mjerenja sam vidjeti bilo koji od njih žale svoj život. In retrospect, to je njihov smisao za humor što ih drži zajedno u turbulentnim vremenima. Čak i na njezin sprovod, sjećam se moj djed šaputanje, 'Ona je još uvijek smiješi joj oprostili. Smile natrag, jer to je jedini način da cijena joj zbogom '.
Funny starenje citati su trebali dati novi pogled na stari. Smiješni citati o starenju izvede finije nijanse odrastanja i starenja. Oni vam pomoći da vidite svjetlije strane života i učiniti ga voljeti čak i više.