Razlozi zašto Volim te

Volim te. Te tri riječi može promijeniti nečiji život. Barem kada su namijenjena od srca. Ljubav je jedan od ključnih sastojaka, a važna vrijednost u životu. Kažu da samo onih sretnika dobiti ljubav u životu. Dakle, kada vidite da netko poseban da voli, i tko te voli natrag, morat ćete neka znaju zašto se osjećate način na koji vi osjećate. Iz tih razloga zašto volim te su ono što razlikuje ljubav od zajedničkih vožnji mlin atrakcija! Isto tako, vjerujem, da je u istinskoj ljubavi, morate biti u stanju fokusirati razloga za ljubav. Dakle, ako vam sve ove razloge u svoje osjećaje za osobu, to je najvjerojatnije, ljubav! Također provjerite ove znakove zaljubljenosti i što je ljubav?, Za pomoć.
Broj 1 razloga zašto Volim te, Ti si uvijek tu kad te trebam. Nije da sam samo tebe nazvati kad vam je potrebna, ili da koristite. Ali, vi imate sposobnost da vidi izvan moje self-zaštitne mi ne treba pomoć stav. Vidite da sam potrebna pomoć, i ti si tu. Bez pitanja, bez očekivanja, bez zahtjeva. Ponekad, ti snagu mi da se vaša pomoć. To me ljuti, ali znam da misliš dobro.
Broj 2 razloga zašto Volim te, Ti me ljutiti na vrijeme. Ali, ja još uvijek dugo za vas kad niste okolo. Imate mogućnost doći do mene. Your glupo budalaštine mi osmijeh, smijati se kao i naljute. No, čak i kada sam se pretvarati da se ljuti ili uzrujani, ja znam da sam vam upravo želim kraj sebe. Vaša tvrtka je vrijedno sve sramote u svijetu.
Br. 3 razloga zašto Volim te; Ovaj dio ima dva dijela. Prvi za žene i drugi za muškarce.
Razloga zašto ga volim, on me štiti, fizički i emocionalno i ja uvijek osjećam sigurno oko njega. Kad je vidio mene, hodanje kroz gužve, vidim njegovo lice svjetlo gore. On me gleda s ljubavlju, a ne požude. Da, znam da on pripada diraj me, ali on nikada nije prisiljen svoje želje preko moje udobnost. On me ne zovu seksi, ili vruće, on me zove lijepa. Štoviše, kad me zove da, osjećam lijepo!
Razlozi zašto je volim, ona je žensko, ali ne i jadni. Znam da su naši interesi uvijek ne podudaraju, ali ona čini svaki pokušaj da moje interese priliku. Kad sam hodati u sobu, vidim sjaja u očima. Ona je uvijek dama kad oko mojih prijatelja, ali samo znam da je dijete u nju. Kada se gleda u moje oči, ja mogu osjetiti njen sondiranja u mojoj duši, znajući moje najdublje strahove i razmišljanja. Ona zna sam sve čovjek, ali ona još uvijek ga prihvaća, kada sam se djetinjasto, i brine za mene kad sam bolesna. Ona je lijepa!
Br. 4 razloga zašto Volim te Ti su pokušaj da se zna moj prijatelj. Znam da nije kao i svi od njih. Ali, ti si bio građanski s njima, a ne žaliti se o njima. Ste sudjelovali u našoj grupi događajima te je od moje strane. Kao i moja podrška, moja nagrada i moj ponos. Ti me branio kad moji prijatelji pokušali da se moj slučaj, i izvukao sam nogu. Ti si moj najbolji prijatelj.
Broj 5 razloga zašto Volim te, Ti si me upoznao s svim svojim prijateljima. Ne zato što sam bio posebno strašan, ali zato što sam bio vjerovao. You hvalio o meni da svojim prijateljima i zadržao krade poglede sve na putu. Ti me prepped prije nego što sam ih upoznao, i održao svoju ruku kad si mislio da će dobiti živčani. Nakon sastanka sve svoje prijatelje, da mi je rekao kako je velika sam bio. Vidio sam vas pozivam da vaš prijatelj kasnije (kad ste mislili da sam spavao), i reći da ja ne vjerujem da sam napokon našao ljubav!. Bio sam dotaknuo!
Također možete provjeriti ove ljubavi citati iz Romea i Juliette i kratke ljubavi izreka. Oni su vrlo romantičan!
Više članaka o ljubavi:; Ljubav na raznim jezicima; najboljih načina da se reći Volim te, Ljubav je njegov govor tijela, postoji mnogo više razloga za voljeti nekoga. No, razloge zašto nekoga voliš da sam dao gore, vjerojatno vam je dao naslutiti kako to ide. Možete ih uzeti kao razloge zašto volim svoju djevojku, ili razloga zašto volim moj dečko ili razloga zašto volim da osoba koja ne zna kako se ja doista osjećam. Znam da moje razloge ne kao što je ljubav citati Shakespearea, ali oni su sigurno istinito! Kada je u ljubavi, morate biti prijatelji. Uvijek budite iskreni i nikad zalutao. Ljubav dolazi s puno povjerenja, i nikada ne ostavlja (mislim da se slažem sa Celine Dion o tome). Dakle, kad otkrijete da o-tako posebna osoba, koja zaslužuje tvoju ljubav, ga držati / joj, i cijeniti svaki trenutak. Za ljubav kuca, ali jednom, i rijetko dolazi u doba kada su vrata bez odgovora! Ovo je mjesto gdje ću odjaviti!
PS: Znam da čak i moj muški čitatelji dobio emocionalno kada čitate ovaj. Ja ne smeta ako vam dati Ovo je tako cheesy odgovor pred svojim prijateljima. Kao čeznuti kao što znate to je istina!