Tricky Zagonetke for Kids

U djetinjstvu, knjige su moja prized imetak. Među mojim favoritima, bilo je nekoliko knjiga zagonetki, koje sam žestoko su zadržala za buduće naraštaje. Svaki sada i onda sam ih snašle, a raspoznavanje policu, ili stavljanjem stvari u red. Uz posao u ruke zaboravila sam sjesti s njima za one koji dobro nosili žute stranice uvijek su u stanju izazvati osmijeh. Oni uvijek vratiti sjećanja koliko sam uživala čitajući ih, te ih ponovivši prijateljima. Nadam se da ćete uživati ​​u tim lukav zagonetke za djecu koliko sam uživao stavljajući ih zajedno.
Zabava Tricky Zagonetke za djecu
Pokušajte odgovore na svaki zagonetku prije nego kliknete na link pokazuje odgovoriti. , Koje vozilo je napisana na isti naprijed i unatrag?; Prikaži Odgovor
Odgovor:; racecar; Što morskim čudovištima jesti?; Pokaži Odgovor, Odgovor:; riba i brodova, Što da li vi pozvati mačića koji pije limunada?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; A sourpuss, Zašto je sat u kantini uvijek pokrenuti sporo?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; Svaki ručak je otišao leđa četiri sekunde, zašto je banana ići u doktora?; Pokaži Odgovor, Odgovor:; jer nije piling dobro! , Zašto neće bicikle ustati po sebi?, Show Odgovor, Odgovor:, Jer oni su dva umorni (previše umoran). , Što dobivate kada križ SpongeBob s Albertom Einsteinom?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; SpongeBob SmartyPants! , Zašto je šest od sedam bojati?; Prikaži Odgovor, Odgovor:: Jer sedam osam devet! , Što ćete se obratiti svojem ocu-in-zakon je samo djetetova majka-in-zakon?; Pokaži Odgovor, Odgovor:; mama! , Koliko je tvor vrijedi?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; jedan S (st). , Što da li vi pozvati pjesmu o auto?; Pokaži Odgovor, Odgovor:; automobil tune (crtani film), zašto je cookie ići u doktora?; Prikaži Odgovor, Odgovor:: Jer on je bijedan osjećaj; Zasto torte vole igrati bejzbol?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; Budući da je to dobro tijesto. , Kakve majmuna mogu letjeti?; Pokaži Odgovor, Odgovor:; toplog zraka babun. , Što je banana učiniti kada je čula krik led?; Pokaži Odgovor, Odgovor:, to split. , Tricky Math Zagonetke za djecu
Jenny je Ally onoliko dolara kao saveznik krenuo. Ally zatim dao Jenny natrag koliko god je Jenny je napustio. Jenny onda dao Ally natrag onoliko dolara kao saveznik napustio, što je ostavilo Jenny razbio i Ally s ukupno 80,00 dolara. Koliko je Jenny i Ally imati na početku njihova razmjena?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; Jenny je $ 50 i Ally je 30 dolara
King Tut je umro 120 godina nakon Kralj Eros je rođen. Njihov kombinirani dobi kad je umro bio je 100 godina. Kralj Eros je umro u 40 godini prije Krista koje godine je King Tut rođen?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; King Tut je rođen u 20 pne Bilo je 120 godina između rođenja kralja Erosa i smrti kralja Tut, ali budući da njihovoj dobi je iznosio tek 100 godina, mora imati već 20 godina kada ni postojala . To bi razdoblje između smrti kralja Erosa, BC 40, a rođenje King Tut, 20 BC
Bruce posjeduje dućanu. On stavlja jedan kanarinac u kavezu, no ima jedan ptica previše. Ako on stavlja dva kanarinaca u svakom kavezu, bio je jedan kavezu previše. Koliko kaveze i kanarinaca on ima? ; Prikaži Odgovor, Odgovor:; Bruce ima 3 kaveza i 4 kanarinaca.
Koji broj sam ja? Ja sam troznamenkastog broja. Moj desetaka znamenka je pet više od moje one znamenke. Moj stotine znamenka je osam manje od moje desetke znamenke. ; Prikaži Odgovor, Odgovor:, broj 194, Tricky Logika Zagonetke za djecu, ono što dobiva vlažnija više se suši?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; ručnika!
What zgrada ima najviše priča?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; u knjižnicu!
Što mogu vas staviti u drvo okviru koje će učiniti lakšim?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; rupa!
Koja je razlika između draguljar i tamničar?; Prikaži Odgovor, Odgovor:, draguljar A prodaje satove i tamničar satova stanice!
What raste dolje kad odraste?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; guska!
Ukoliko kap žuti šešir u Crveno more, što to postati?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; Wet!
Ako postoje tri naranče i ne odvedem vas dvije, koliko ćete imati? ; Prikaži Odgovor, Odgovor:, dva. (Uzeo si dvije); Funny Tricky Zagonetke za djecu, Zašto morski psi kupati se u slanoj vodi?; Prikaži Odgovor, Odgovor:: Jer papar vodu čini ih kišete.
Zašto ne afrička životinja igrati igre?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; Ima previše gepardi (cheaters!)
Kako vi zovete zatvarač na banani?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; plod letjeti!
Što lijeni psi napraviti za zabavu?, Show Odgovor, Odgovor:, Chase parkirane automobile!
Što dobivate kada križ papiga s tigrom?; Pokaži Odgovor, Odgovor: a ja ne znam, ali kad govori, bolje slušati pažljivo!
Ako vatra hidrant je H2O unutar, što to ima s vanjske strane?; Prikaži Odgovor, Odgovor:; K9P! , Nadam se da ćete dobiti dobar smijeh iz tih lukav zagonetke za djecu. Istraživanja su pokazala da zagonetke i rješavanja problema između ostalih aktivnosti, potaknuti mozga, uzrok u mozgu da raste i smanjiti šanse za gubitak memorije kasnije. Tako, poticati svoju djecu da zadržati svoje sive stanice aktivne, i pokušati učiniti isto previše!