Ljubav Savjeti za Djevojke

Tako, vi ga vidjeli i osjećali leptira u vašem želucu? Ili je on jedan prijatelj koji vas je vidjeti u sasvim drugačijem svjetlu sada? Dobro, ni načine, vjerojatno je ljubav koja se osjeća. Nakon mog galona članaka o vezi savjeta za djevojke, ovdje je članak koji će vam pomoći da zna svoj put oko na ovaj novi putu od ljubavi. Nemojte uzrujavati, neću tretirati ovaj članak poput odnos savjete ili ljubav savjete za djecu, znam dobro kakve vaše vic ljubav ain'ta.
Puno mojih mlađih prijatelja imati istu pitanja u vezi ljubavi. Siguran sam da imate slična pitanja u vašem umu. Stoga, bez daljnjeg odlaganja, ja cu biti počevši s ta pitanja i odgovore.
Ljubav Savjeti za Djevojke # 1:, ja sam sreo ovaj novi dečko u školi. Sam mu se sviđa, a on mi se čini kao previše. No, on nije me zove. Što trebam uciniti?, Pa, ja znam što prolazi kroz. Naime, gotovo sve žene na svijetu su prošli kroz to. Vjerovali ili ne, dečki daleko više sramežljiva kada je riječ o odnosima, u odnosu na djevojke. Njihov glavni straha od odbijanja. Dapače, za mlađi dečki, oni su također strah njihov ugled, zar ne? Morate bude jasno mu je da ga se sviđa. Koketirati s njim, ali ne u slutty način. Budite tamo za njega kad je netko treba i provoditi vrijeme s njim kad god možete. Držite dajući mu savjete (očito malo onih) koje mu se sviđa. Nakon što je dobiva točku, on će vas tražiti van.
Ljubav Savjet za Djevojke # 2:, On je moja prijateljica jer smo bili mali. Ali, u zadnje vrijeme, nakon što je prekinuo sa svojom djevojkom, mislim da sam dublje osjećaje za njega. Što trebam uciniti? Da li je ovo ljubav?, A jedini koji mogu odlučiti da li je to ljubav ili ne, vama je. Međutim, čak i ako ga kao na novi način sada, te bi trebao neka znaju. Budući da su prijatelji od dugo vremena sada, ja sam siguran da ćete znati jedni druge sasvim dobro. Stoga, neka znaju da niste zainteresirani za bilo koji drugi tip, i da su sretni da njegov odnos sa svojom bivšom djevojkom koja je završila. Drop him suptilne savjete o promjene u osjećaje i dobiti malo više romantičnih s njim. Zagrli ga približiti i pogledati više pažljivo u njegovim očima kad govori s vama. Na vrlo romantičan trenutak, dati mu poljubac mali (na usnama, naravno). Ovaj savjet za teens on romantičnim odnosima trebale bi vam pomoći dobiti točku preko njega.
Love Advice for Girls # 3: a mi je upravo započeo datiranje. On je lijep momak, i volim da je oko njega. Ali on nije ni pokušao me poljubiti još. Znam da je čudno, no mene muči. Što trebam uciniti?, To nije čudno. Mnogi dečki vole odgoditi ljubljenja. To je zato što ne želim da mislite da su s vama za izradu van, ali oni stvarno želite za vaš um. Trebali bi biti sretni da ste pronašli jedan od tih rijetkih dečki. Ja vas ne kriv za njega želi da te ljubi, čini se kao da je stvarno isplati. Tko je rekao samo dečko može inicirati prvi poljubac? Uzmi zadužen djevojka! Vi ste jaki, nezavisni žena. Nabavite znati kako poljubac dečko za prvi put. Nakon što napravite prvi korak, ne treba gnjaviti o tome radi opet.
Love Savjeti za Djevojke # 4: a mi tek počeo dating. On je vruće, a znam da ima super hots mene. Ali, nakon redovne ljubljenje, mi smo otkrili da samo sjediti u tišini. Rijetko govorimo. I stvarno ga volim, i ne želim ga izgubiti. Što trebam uciniti?; Ok, činjenica da ste molba to pitanje dokazuje da ste mu se sviđa. Morat ćete da upoznaju jedni druge. Često je razlog zašto je tišina u vezi jer ne postoji druga motivacija za pratnju, osim intimnosti. Možete promijeniti. Pokažite mu kako zanimljiv si. Check out ove teme za razgovor o sa svojim dečkom. Postoji mnogo pitanja koja možete pitati znati druge osobe, kada je u novi odnos. To bi trebalo pomoći u kick započeti svoj intelektualni lijepljenje.
Ljubav Savjetovanje za djevojčice # 5:, ja sam bio dating dečkom za jedan nekoliko mjeseci. Mi smo totalno zaljubljeni jedno s drugim. On želi da biste dobili više intimnim, no ja sam ne udoban s tim. Što trebam uciniti?, Sex nije samo želim, to je o ljubavi. Ukoliko, kako kažeš, da te voli, način na koji ga ljube, onda će on razumjeti vaš nemir. Mnoge djevojčice čine pogrešku davanja u fizičku intimnost kada oni nisu spremni za to. Većina to zbog straha od gubitka radnog ljubav. Pridržavajte se tu ljubav savjeta za djevojke, ako vas ljubi, će pričekati za vas. Ako on ne slaže čekati, nije vrijedno pokušaja. No, postoji mnogo stvari koje možete napraviti osim spola, koje će vam pomoći dvije obveznica (fizički). Kao i oralni seks, sex telefon, SMS chat, itd. Možete isprobati te, od vas su u redu s njim. Ako on i dalje insistira na seks radi prvi put seksu, zna da niste spremni, onda, med, on se ne isplati. To je vrlo važno ljubav savjet za 13 godine starosti ili stariji, to pazi.
Ljubav Savjet za Djevojke # 6:, Mi smo bili izlazak jer vrijeme sada. Ali sam samo upoznao njegov prijatelj, koji je sam vrlo sam privlači. Volim moj dečko, ali ja stvarno sviđa njegov prijatelj. Osjećam kao da sam u paklu. Što trebam uciniti?; Boy oh boy! Da, dilemu može uništiti mir vašeg uma. Najbolji ljubav savjeta za djevojke koje mogu vam dati u takvoj situaciji da o ovoj odnos pitanju vanjska strana sa svojim dečkom. Ali prije nego što to učinite, odlučiti sami ako novi dečko je vrijedan stavljajući svoj odnos na stijenama. Ja skoro može jamčiti da kada o tome razgovarati sa svojim dečkom, ako ste još uvijek neodlučni, on će biti nadrkano! (Ne samo ljut, ljut off). Stoga, odlučiti. Ako volite svog muškarca previše riskirati svoj odnos, onda recite mu da bi njegov prijatelj daleko od vas, i da vam dati više pozornosti. Ako on te voli na način na koji ga ljube, on će učiniti sve da vas rado.
Također možete pročitati na:; Relationship Advice za žene; Kako napraviti čovjek zaljubiti se u vas; li moj dečko stvarno vole mene, ljubav nije šala, i to stvarno može promijeniti način na koji percipiramo i ići kroz život. To čini vaše srce tući sporiji i brži u isto vrijeme. Da, istina je da samo onih sretnika dobiti ljubav u životu. Tako da ako ste ga naći, to cijeniti i držati na njega. Ovo je gdje sam znak off! Ljubav ya'll!