Svadbene svečanosti Script

Pa kao što je brak savez, zavjete su ulazak u tu obvezu. Prvi je korak cestom da ćete putovati zajedno, za ostatak njihova života. ~ Anonymous
Dobro upućen wedding scenarij ceremonije može spell out gotovo sve što treba reći. Bilo da je vjerskih ili non vjerske svadbene svečanosti skriptu, to je nešto da svatko sjeća. Stoga, počevši od dobrodošli govor ceremoniji zatvaranja, ona mora dobro biti napisan i treba izražavaju emocije da par i njihovih obitelj i prijatelji će biti idući kroz na taj povoljan dan. Stoga, ako se vaše vjenčanje, ili netko blizu vas, ovdje je tradicionalna vjenčanja pisma slijedi bez vjerske ceremonije vjenčanja skripte.
Vjerske ceremonije vjenčanja skripta Primjer
Dobrodošli, Ministar: Dragi obitelj i prijatelji, u ime (Bride's i mladoženja imena) pozdravljam vas sve za ovaj brak slavlje. Mi smo danas ovdje da potaknu, slaviti i podržavati savez ove dvije osobe (mladenke i mladoženje imena), dragi nam, sada izraditi i podijeliti u radost koja (Nevjesta je i mladoženja imena) se osjeća kao što su zalog svoju ljubav i predanost jedni prema drugima. Radujemo i slaviti u načine života ih je doveo do jedni druge i da ih je dobio do mjesta gdje oni sada stoje.
Namjere, Ministar: (Za mladoženja), žena koja stoji uz vas će biti tvoja žena. Ona će izgledati da ste za udobnost, za potporu, ljubav, za razumijevanje, za poticanje i za zaštitu. Nikada ne smijete joj uzeti zdravo za gotovo, i uvijek stati uz nju za dobro ili loše.
Mladoženja: Danas u prisutnosti Boga i obitelj i prijatelje, ja se pridruže moj život s vašim. Gdje god idete, ja ću otići.Što god vam lice, ja ću lice. Za dobro ili loše vrijeme puta, u sreći ili tuzi, dođe bogatstvo ili siromaštvo, ja vas uzeti kao moja žena.
Ministar: (do nevjesta) čovjek koji je stoji uz vas će biti vaš suprug. On će vam izgledati za udobnost, za potporu, zbog ljubavi, zbog razumijevanja, poticanja i zaštite. Nikada ne smijete ga uzeti zdravo za gotovo, i uvijek stojim ga za dobro ili loše.
Nevjesta: Danas u prisutnosti Boga i obitelj i prijatelji, ja pridružiti svoj život s vašim. Gdje god idete, ja ću otići. Što god vam lice, ja ću lice. Za dobro vrijeme ili loša vremena, u radosti i tuga, siromaštvo i bogatstvo dolazi, ja vas kao moj muž.
Ministar: U Svetom pismu, Pavao piše lijepo o moći ljubavi u svojoj knjizi prvi pisama Korinćanima, poglavlje 13.
Ako sam govoriti u jezicima ljudi i anđeoske, a ljubavi ne, ja sam glasan gonga odnosno clanging cimbal.
A ako imam proročke moći, i znao sva otajstva i sve spoznaje, i ako bih imao svu vjeru, kako bi se i gore premještao, a ljubavi ne, ja sam ništa.
Da sam odati sve što imam, i ako sam izbaviti svoje tijelo da se sažeže, a ljubavi ne, ja dobiti ništa.
Ljubav je strpljiva i ljubazna, ljubav nije ljubomorna ili boastful, to nije arogantan ili sirov. Ljubav ne inzistira na svoj način, nije razdražljiv ili revoltiran, ne raduje u krivu, ali raduje u pravu.
Ljubav nosi sve, vjeruje svemu, nada sve, ostaje sve stvari.
Ljubav nikad ne prestaje, kao i za proročanstva, oni će proći, kao i za jezike, oni će prestati, kao i za znanjem, ona će proći. Za naše znanje i naše nesavršene proročanstvo je nesavršen, ali kad savršeni dođe, imperfekt, neće uminuti.
Kad sam bio dijete, govorio sam kao dijete, razmišljao sam kao dijete, ja sam zaključio kao dijete, kad sam postao čovjek, ja sam odustao djetinjast način. Za sada vidimo u ogledalo nejasno, a onda licem u lice. Sada znam djelomično, onda ću shvatiti u potpunosti, čak i kao što sam u potpunosti razumio.
Tako je i vjera, nada, ljubav ostane, to troje ali najveća je među njima ljubav.
Bračne zavjete, Ministar: (Za Metla) Budući da je svoje namjere da se uda, pridružite vaše pravo ruke i proglasiti svoj pristanak. Da li uzeti (Bride's Name) da se vaš zakoniti vezan supruga da su i gle od ovog dana, za bolje ili za lošije, u bogatstvu i za siromašnije, u bolesti i zdravlju, kao čeznuti kao te oboje, živjet će.
Mladoženja: ja.
Ministar: (Za Nevjesta) Da li se (Mladoženja Ime), da se vaš zakoniti vezan muž, da ima i gle od ovog dana, za bolje ili za gore, za bogatiji i za siromašnije, u bolesti iu zdravlju, pod uvjetom kao i ti oboje mora živjeti.
Nevjesta: ja.
Razmjena prstenova; ministra: vjenčani prsten simbolizira jedinstvo, krug neprekinut, bez početka i kraja. I danas (Bride's i mladoženja imena) razmjene tih prstena kao potvrda njihove zavjete da se pridruže njihovim životima, za rad u svim vremenima stvoriti život koji je potpun i neprekinut, i ljubiti jedni druge bez kraja. Neka je Gospodin blagoslovio tih prstena koji vam dati jedni drugima kao znak svoje ljubavi i vjernosti.
(Za mladoženja), uzeti ovaj prsten i stavite ga na prst, i navedite svoje obećanje da joj, ponavlja za mnom:
Uz ovaj prsten sam ti srijeda., A ja vam ponuditi moje ruke i moje srce kao što ja znam da će biti sigurni s vama.; Sve što sam ja dajem vam i sve što imam ja podijeliti s vama.
(Za nevjesta), uzeti ovaj prsten i stavite ga na prst, i navedite svoje obvezujemo se da ćemo ga, ponavlja za mnom:
Uz ovaj prsten sam ti srijeda., A ja vam ponuditi moje ruke i moje srce kao što ja znam da će biti sigurni s vama., Sve što ja dajem vam i sve što imam ja podijeliti s vama.
Zatvaranje, Ministar: (Bride's i mladoženja imena) koje su dali, i obećao svoja obećanja jedno drugome, i proglasio tvoje vječno ljubavi razmjenu prstenova. Svoje zavjete možda govori u nekoliko minuta, no svoja obećanja međusobno će trajati sve do posljednjeg daha. Kao što su se obvezale da susret tuga i sreća kao jedna obitelj pred Bogom, a to zajednica prijatelja, ja sada izgovarati ih muž i žena. Vi svibanj ljubim nevjesta.
Ministar: Dame i gospodo, dopustite mi predstavljamo vam gospodin i gospođa (Prezime).
Non Vjerske vjenčanje skripta Primjer
Dobrodošli, mirovni sudac: Dame i gospodo, danas smo se okupili zajedno kako bi proslavili vjenčanje (Nevjesta ime) te (Groom ime). Ženidba je obećanje između dvoje ljudi koji vole jedni druge, koje povjerenje da ljubav, koja čast jedni druge kao pojedinci u tom zajedništvu, i koji žele provesti ostatak života zajedno. Ona omogućuje dvije odvojene duše da podijele svoje želje, čežnje, snovi, i uspomena, njihove radosti i tuge, te da pomognu jedni drugima kroz sve nesigurnosti života.
Mirovni sudac: Brak ima određene kvalitete ugovora, u kojoj dvoje ljudi izlaze na kućno zadataka koji žive zajedno, da se poboljša život radost.
Međutim, brak je više nego ugovor. Ženidba je odanost da se tu radost duboka, dublja nego sreća, duboko u otkrivanju tko ste najviše uistinu jesu. To je opredjeljenje za duhovno putovanje, do života postaje - u kojem se može shvatiti radost očaja, koja prolazi rijeka boli u radost ponovno.
I tako brak je čak i dublja nego opredjeljenje. To je savez - savez koji kaže:, a ja te volim. Vjerujem ti. Ja ću biti ovdje za tebe kada su ranjavanje, i kad sam ranjavanje, ja te neću ostaviti.
To je savez ne namjerava pružiti utočište od boli ili od ljutnje i tuge. Život ne nudi kao utočište. Umjesto toga, brak je cilj pružiti utočište sigurno dovoljno da rizik ljubavi, riskirati život i dijeljenje iz centra sebe. To je vrijedno sve. ~ Margaret A. Keip
Namjere, mirovni sudac: (Bride's i mladoženja imena) će vas odvesti (Nevjesta i mladoženja's imena), da se vaš suprug / supruga? Hoćete li ga ljubav / nju, utjehu mu / joj, čast i štititi ga / nju i odbacivši svima ostalima da budu vjerni mu / joj do smrti učiniti osim?
Mladoženja: mi je činiti.
Nevjesta: ja.
Bračne zavjete, mirovni sudac: (Da su nevjesta i ženik), ponovite poslije mene, a ja, (ime Nevjesta) / (Mladoženja ime) vas (Nevjesta ime) / (Mladoženja ime) da se moj (suprug / supruga ), i moja bolje. Ja ću se brinuti i njegovati naš odnos i ljubav koju danas, sutra i zauvijek. Ja ću uvijek biti otvoreni, iskreni i vjerni tebi. Ja vas uzeti za moj (muža / ženu), da imaju i da držite s ovog dana, u dobru, zlu, u bogatstvu, za siromašnije, u bolesti i zdravlju, voljeti i cijeniti svih dane mog životu i dok moj zadnji dah.
Razmjena prstenova, mirovni sudac: (Za mladenka i mladoženja), ponovite za mnom:; Ovaj prsten, koji je bez početka i bez kraja, simbolizira ljubav i povjerenje između nas koji nikada neće prestati. Svibnja svoju prisutnost na svoju ruku vas podsjetiti na moju ljubav i zavjet. I stavite ga na prst, kao vidljivi znak obećanja koja su nas muž i žena.
Mirovni sudac: Do sada (Bride ime) i (Mladoženja naziv) je proveo svaki trenutak svog života kao zasebne osobe. No, od ovog dana, i svaki dan nakon svakog trenutka će se dijeliti i proveo kao jedan. Snagom ustoličen u meni od strane države, ja sada izgovarati Vaš suprug i supruga. Sada možete ljubim nevjesta.
Mirovni sudac: Dame i gospodo, dopustite mi predstavljamo vam gospodin i gospođa (Prezime).
Pročitajte više na:, vjenčanje zavjete, Wedding govora; Vjenčanje Običaji, ja sam Nadati se ovih skripti će vam pružiti fer ideju o tome kako želite da vas ili vaših zatvoreni scenarij ceremonije vjenčanja. Također možete kreirati vlastite personalizirane i jedinstvene svečanosti wedding, po Penning dolje vaše misli i osjećaje za svoju voljenu osobu. By dodajući neke svadbene pjesme, vjenčanje glazbe, aktivnosti i molitve na svečanost, možete napraviti cijeli prigodu više posebnih i neodoljiv.