Top novogodišnjih odluka

Novogodišnji rezolucije su obveza ili obećanja ljudi čine kako bi se promijeniti ili modificirati svoj način života na bolje. Tijekom godina neka je samo kažu u posljednjih deset godina, čak i JA je došao gore sa nekim novogodišnjih odluka. Ja sam uvijek imao svaki namjeru njihovom ispunjavanju, ali nekako završiti ide u suprotnom smjeru. New Year's Eve je samo oko kutu i svi moji prijatelji su uzimajući spremni sa svojim novogodišnjih odluka. Neke od njih dolaze s funny novogodišnjih odluka. Bilo je to za svoju obitelj, prijatelje ili suradnike, novogodišnje odluke su zabavan način da pozove narednu godinu. Ovdje su moje najdraže vrh novogodišnjih odluka. Let's vidjeti ako oni mogu dobiti osmijeh na vaše lice.
Top 10 novogodišnjih odluka, moj New Year's Resolution je da se ugojiti. Pa ja ću jesti puno i puno čokolade, koji nije samo ide da me udebljati ali i dati mi izgovor da ih jedu. ; Postoji mnogo različitih kuhinja u svijetu, tako da sam idući u izraditi Internet točke da pokušam barem dva različita kuhinja mjesečno. , Pušenje je loše za sve zdravlje. Ja sam stvaranje rješenje kako bi se što više prijatelja kao ja mogu prestati pušiti. , Moja obitelj i prijatelji su najvažniji ljudi u mom životu. Želim snimiti svaki memorija dijeli s njima, pa ću uzeti što više slika od nas zajedno što je više moguće. ; Naš svijet sastoji od velike raznolikosti kultura i religija. To je sramota da ja znam ništa o tome više od pola svijeta, stoga i ove godine želim započeti sa svojim samoobrazovanje svjetskih kultura. , Kada sam bio u srednjoj školi sam se za rad dječjeg doma i želim da i dalje moja strast prema pomaže djeci u potrebi. , Ja ću prestati pozajmljivanje velike sume novca da ljudi ne vjeruju. ; Moj najvažniji poslovni New Year's Resolution je da se više otvoriti prema svojim kolegama i prestati biti stidljiv. , Imam vrlo zaboravan prirodu i imaju tendenciju da se prazni van ljudi rođendane i važnim događajima. Tako, ja sam kupio novi kalendar koji ću staviti na moj frižider sa svim važnim rođendane označen na njemu. , Svake godine, na moj rođendan, ja kraj gore trošenje vremena u gradu. Želim da vidi svijet i što sve što je vani, pa sam napravio rješenje za odlazak na novu zemlju svake godine i otkriti nove mogućnosti. ; Zajednički Nova Godina Rezolucije
Some najčešće čuo novogodišnjih odluka koje se može biti jednostavan ili teško pratiti kroz godinu. ; Prestati pušiti / piti; Jedite zdravu hranu i izgubiti na težini, isplatiti dugove, pročitajte više knjiga, koncentrirati više na studije, uštedjeti novac, donirajte vrijeme i / ili novac za siromašne; Smanjite vezanih uz rad i / ili obitelji stresa; Držite kuću / sobe čiste, provesti više vremena s obitelji i prijateljima; Poslovni Nova Godina Rezolucije
Na štrajk zdrav rad-život balans, ovdje su neki od primjera zajedničke novogodišnje odluke odnose na poslovanje. ; Dobiti pristojan plaćen posao u recesiji, Izaći iz duga problema, dobiti unapređen sljedeće godine, napraviti nove prijatelje na poslu, Reach ureda na vrijeme; Take-off vrijeme s posla da se s obitelji, dobiti prirast u sljedećem od 6 mjeseci; Promicanje poslovanja učinkovito i efikasno, manje ili više otpuštanja, napraviti ureda više okoliš, zaposliti nekoga tko je savršen za taj posao, da li ste planiranje večernji izlazak s obitelji, prijateljima ili kolegama, pobrinite se da dolazi do s vlastitom verzijom vrh novogodišnjih odluka oživjeti svoj party. Tradicija dolaze s novogodišnjih odluka je odličan način da se ponuda zbogom do prošle godine i dobrodošli u budućnosti. Proslavite s vama bliski ljudi i uživati ​​u ovom zabavan način ulaska u novu godinu. Sretna Nova Godina!