Toga Kostimi za žene

U posljednje vrijeme, većina stranaka da sam bio pohađaju su ide s toge temu. Ja nisam jedan žali. Let's to lice, tko ne bi želio da se Kleopatra za navečer? Tako, kada sam vrsta ran izvan redovne i lako toge kostima za žene, ja shvatio, neka je sići na istraživanje. Našao sam neke stvarno cool informacije o tim kostimima. Nažalost, nitko stranice mi je dao potpune informacije, tako da sam ga odlučio objediniti sve, i dati svoje čitatelje dragi dragi bolje informacije o togu party kostime.
Toga Kostimi za žene - Povijest, tradicionalne muške nošnje iz Rima bio je poznat kao toge. To je u osnovi 6 metara dug krpom omotan oko tijela. Muškarci se nositi tuniku ispod toge. Izvorno je, međutim, toge su izrađene od vune, i tunike ispod njih, platna. Žene su nosile stolas. Stolas su ženski kolegama toge of i bio je dug nabrane haljina nositi preko tunika. Jedva poznata činjenica, da je smatra sramotno za rimske žene da nose togu. Žena nosi togu smatra prostitutka. Stola, je u stvari odjeće koju nosi Statue of Liberty!
Toga Kostimi za žene - Danas, povijest se u svoje mjesto, vremena su se promijenila. Danas toga stranke održavaju svugdje, i žene vole odijevanja u togu odjeće (koja je zapravo stole odjeće). Više od bilo čega drugog, ove kostime, danas su poznati po svojoj misterije i zavođenja. Ja sam ozbiljan ovdje! Toga kostime, inherentno izgledati laskavu i seksi na sve žene i muškarce. Iako toge gdje je izvorno bijele, za potrebe stranke, oni mogu biti bilo koje boje. Međutim, pastela su željene. Možete, ipak, biti buntovnik i ići na dublje ili tamnije boje. U svrhu stvaranja kostima, a danas, čak i egipatski i grčki antički attires smatraju toga. To dovodi Afrodita i Kleopatra u stranci areni kao dobro.
Toga Kostimi za žene - Izrada, donošenje togu (ja još uvijek radije da ga zovu stola) kostim za žene, nije teško. Ja ću vam pomoći s osnovnim projektom za togu kostim za žene. Jednom kada ste savladali ovaj jedan, možete isprobati raspon varijacija.
Korak 1: Buy oko 6 metara tkanine. Bilo koji slobodno teče materijal će biti u redu.; Korak # 2: Pin jednoga kraja do vašeg struka. Nije kožu vašeg struka očito, možda s vašim gaćice ispod.; Korak # 3: Omotajte krpu oko struka jednom. Poželjno je da bude iznad koljena ili do njih.; Korak # 4: Pin ga na struk ponovno. (Pogled na korak # 2), Korak # 5: Sada ostatkom ići preko ramena. Provjerite jeste li pokriti sebe s njom na odgovarajući način.; Korak # 6: Pin to na vašeg struka sa stražnje strane, kao i., Korak # 7: Uzmi odmor i uvaljati ga oko ruke.
Uglavnom, žene vole da nose ular ili špageti vrh iznutra. Neutralni obojena vrhu ular bi ići bolje. To će dati togu (stola) više genuine izgled. Par ovaj nanulama (visokim petama će biti u redu) i zlatni Bangles. Možete pokušati i anklets armlets kao dobro. Ostavite kosu otvoriti ili ih zavezati, ovisno o tome što vas najviše apartmana. Idi više make up za oko i manje boje na usnama. Nosite lisnato halo (ako možete naći jedan), ako to želite. To je vrlo osnovni dizajn. Jednom kada znate kako to učiniti, možete isprobati nekoliko varijacija ovdje i tamo. Za žene stola može biti gležanj dužina kao dobro. Međutim, vidio sam toge kostima za žene preporučuje se da bude što je moguće kraće.
Za više informacija o idejama za togu stranke, također možete se odnose na togu party ideje.
Toga stranke zabavno. Kao što sam već rekao, oni su tajanstveni i zavodljiva atmosfera koju možda želite biti dio. Nadamo se da ćete uživati ​​u party u jednom od toge kostima za žene. Ja sam tarifni off na party sada. Ovo je gdje sam znak off! Uživajte!