Pjesme About Obitelj

Obitelj je utočište u bezdušan svijetu. - Christopher Lasch
Ako pitate definiciju obitelji, neke svibanj reći da je grupa ljudi sastoji majke, otac i djeca koji žive zajedno u kući. Međutim, ono čini skupina ljudi obitelj je ljubav koja ih drži zajedno. Siguran sam da nitko ne može zanijekati činjenicu da naša obitelj je najveća blagoslov da Bog nam je dao dijeliti naše radosti i tuge. Čak nakon odlaska širom cijeli svijet, postoji ništa da jedan će žele drugim nego uzimajući natrag jedne obitelji. Pročitajte na obiteljskim citati.
Mnogo obitelji su razbijanje dolje kao su razvoda stope ide gore u novije vrijeme, međutim, nekoliko obitelji učiniti postoje koji odražavaju ljepotu i značaj ovoj dobi starog instituciju. Mnogo puta, nismo mogućnosti izraziti naše osjećaje o našoj obitelji kroz riječi, pa zašto ne to učiniti s glazbom. Ovdje su neke ljubavne pjesme o obitelji koja oslikava njegovo značenje i značaj. Pročitajte više na važnost obitelji.
Pjesme o Obitelj Ljubavi
Jedan od najboljih pjesme o obitelj će biti Držite ga Zajedno Madonna koji je izdan u 1990. Ovdje su lyrics ove pjesme koja je iz njezin album Poput Molitvu.
Držite, držati ga zajedno; Držite ljude zajedno zauvijek i ikada
Sam dobio braća, Dobio sam neke sestre previše; Zaglavi u sredini vam reći ono I'm gonna učiniti; Gonna odavde, I'm gonna napustiti ovo mjesto; Tako sam mogu zaboraviti svaki gladan lice; sam umoran dijeljenja svih ruka me padove; biste dobili pozornost ja uvijek mora biti klaun; želim biti drugačiji, želim biti na moj posjedovati; Ali Daddy rekao slušati, uvijek ćete imati dom
Chorus:
Držite ga zajedno u obitelji; Oni podsjetnik vašeg povijesti; braćo i sestre oni držite tipku; Tvojem srce i vaša duša; Ne zaboravite da vaša obitelj je zlato
JA pogodak veliki put ali ja još uvijek dobiti blues; Svatko's stranac, grad život može doći do vas; Ljudi mogu biti tako hladno, nikada želite okrenuti leđa, samo davanje 'dobiti nešto; Nastojao nešto natrag; Kada sam dobiti usamljeni i trebam biti; Loved za tko sam, ne ono žele vidjeti; Braćo i sestre, oni uvijek bila sam tamo za mene; Imamo veza, dom je gdje srce treba
(Refren)
Intermedijarni:
Kad sam osvrnemo na svim bijede; I sve heartache da oni donio mene; Ne bih ga promijeniti za drugu priliku; 'Cause krv deblji od kakve druge okolnosti
Kad sam dobiti usamljeni i trebam biti; Loved za tko sam, ne ono žele vidjeti; Braćo i sestre, oni uvijek bila sam tamo za mene; Imamo veza, dom je gdje srce treba
(Intermedijarnih); (refren)
Držite, držati ga zajedno; Držite ljude zajedno zauvijek i dovijeka; (ponoviti i izblijedjeti)
Neke druge pjesme o ljubavi obitelji su:, mi smo obitelj - sestra Sledge, Mama - Spice Girls, u dnevnom godina - Mike i mehaniku, pjesmu za Mama - Boys II Men, ja ću biti - Reba McEntire; Hope Grudi Song - Stephanie Bentley; Oca svojega Eyes - Eric Clapton, to je način na svijeta - Najee; ja ću uvijek Love My Mama - Intruders, sretan i ti to znaš - Vickie Winans, Mozartov Zbirka; Pogledajmo što ljubav može učiniti - Eric Clapton, učiti svoju djecu - CSN; To su bila vremena - Dolly Parton, obitelj je ono što Make It - Pravilo Jim; Pjesme o obitelj reunions
Ukoliko imate spajanje obitelji, što show foto slajd s obitelji Fotografije će biti velik ideja. Da bi ga više poseban također možete igrati jednu od tih sjajan spajanje obitelji pjesme. Ovdje je tekst zaista velika pjesma o obitelji Jim Pravilo.
Koristio sam da vjerujem da obitelj, je bio mama i tata, a 2,3 djecu, i veliki veliki karavan ili mini kombi i kuću i pas i mačka., Ali sada kada sam vidio puno porodica,, znam, to nije uvijek tako,
Chorus:; Budući da je obitelj ono što ga napraviti., To je vas i vaše voljene, tko su oni.; Moraš dati i uzeti ga., S razumijevanjem i ljubavlju, vaše obitelji će ići daleko., S razumijevanjem i ljubavlju, vaše obitelji će ići daleko.
Koristio sam da sam bio normalno, sada ja ne znam šta to znači.; Jer li vaša obitelj čuva vas ugodno i toplo sve desno, a ti se uklapa kao par svoje omiljene traperice., To je ono što važno. , Što ga čini pravo,, lagodan kao bug na hladne zimske noći., Nekoga da volim te i netko da se bore, za vaše pravo da se samo tko si., S razumijevanjem i ljubavlju, vaša obitelj će ići daleko., S razumijevanjem i ljubavlju, vaše obitelji će ići daleko.; Chorus
Ovdje je popis nekih drugih pjesama o obitelji reunions da će biti velika da se igrao za party obiteljskog okupljanja. ; Family Reunion - Jill Scott; grandmas hands - Bill Withers, Coming Home - Lionel Richie, svakodnevno (Family Reunion) - Chaka Khan, dobiti ovdje ako možete - Oleta Adams, zahvalan - Kelly Clarkson, to je obiteljski posao - Sly & The Obitelj kamena, moj rodni grad - Bruce Springsteen, bile su to dani - Dolly zaštitnik, ljetno vrijeme - DJ Jazzy Jeff i Fresh Prince, dragocjenosti - Jonathan Butler; Država Pjesme o obitelji Love
Ljudi koji su zainteresirani za neke zemlje pjesme o obitelji, ovdje je popis nekoliko poznatih one. , Ljubav ostaje - Collin Raye; netko heroja - Jamie O'Neala, blaženi - Martina McBride, ljubav može sagraditi most - Judds Ti me ne može izgubiti - Faith Hill, nadam se da ćete Ples - Lee Ann Womack, Vi svibanj željeli znati više o; Family Relationships
Obiteljska pjesama; Ovo su neke od stvarno dobrih pjesama o obiteljskim koji će se uživa svim svojim članovima obitelji. Dakle, sljedeći put imate Reunion ili su trošenje vremena s obitelji, igrati neke od ove pjesme i pokazati im koliko su znači za vas.