Manjak motivacije u radu

Dakle, to se dogodilo prošlog vikenda. Radim subotom, kao i obično, subotom su nejasna dana. Iz očiglednih razloga. Otkrio sam moje samo apsolutno nesposobnim da produktivno. Nisam bio pospan, ali nisam mogao dobiti posao ispunjavanja. Kada sam rekla moj neposredni šef o tome, smijala se. Pa, ispostavlja ona zna ovu situaciju previše. Dakle, ono što je bilo da sam bio iskusiti? Da, to je bio manjak motivacije na poslu. U mom terenu, koji nije mehanički ili monotoni u svakom slučaju, nedostatak motivacije može biti velika smetnja. U monotoni ili mehaničke posao, to može biti još veća smetnja. Znate da se to istinito! Dakle, što ćemo učiniti o ovoj situaciji darned o nedostatku motivacije na poslu? Mi ga uhvatiti u koštac! Kako? Ja ću vam pokažem.
Zašto jednu osjećaju Nedostatak motivacije za rad?, Pa, prvo pitanje će biti odgovoreno doći do korijena situacije zašto netko osjeća manjak motivacije da rade? Tu bi moglo biti mnogo razloga za to. Neki su osobne i drugi su više stručnih i rad orijentiran. Osobni razlozi može biti u rasponu između PMS kod žena, nikome spavati i puno akcije prethodne noći. Od dosade, da se ljubavi udario. Often imaju sjajan datum ili drugih društvenih obveza u večernjim satima mogu dovesti do gubitka jednog motivacije za rad. U mom slučaju, razgovor prethodne noći me je ostavio strašno znatiželjan. Dakle, nisam mogao naći motivaciju zaposlenika u meni da biste dobili posao ispunjavanja. Postoji mnogo više osobnih razloga koji čine težak i pametan radnik motivacija-manje (ne znam ako je to riječ, ali ćete dobiti točku!)
Profesionalni razlozi su jeftinom desetak. Posao može biti dobivanje malo monoton za obradu. Posao može biti previše stresno da se za nekoliko koje bi mogle dovesti do nedostatka motivacije na radnom mjestu. Ured politika i nedostatak profesionalizma na poslu jedan je od najpopularnijih razloga za nedostatak motivacije na poslu. Moglo bi se manji motiviran zbog nesuglasica s vrhunskim ili podređen. Ponekad, iz osobnih razloga uplitati u profesionalni život, uzrokujući motivacija za rad letjeti kroz prozor. Jedan od mojih prijatelja je bilo strašno teško biti motivirani za rad kada je saznala da njezin novi šef je bio sjajan Adonis, koji je imala veliki hots za. Dobro, ona je motivirana da ide u ured, no ona je završila bulji u njen šef umjesto. Ispada, osjećaji su uzajamni. Lucky za nju, on je to primijetio, joj otkaz, a zatim oženio. Sretan završetak po mom mišljenju!
Dok mnogi svibanj naći ovu izjavu sporan, ljudska bića mogu biti demotivated vrlo jednostavno. Najmanja promjena u rutinu, ili najmanji okus zemaljski, i BAM! Tamo odlazi motivaciju kroz prozor! Dakle, što ćemo učiniti o tome? Kako se nositi s njom?
Kako se nositi s nedostatkom motivacije na radu; Prije svega, ako je razlog zašto niste motivirani na radnom mjestu, jer vaš posao drži nema interesa za vas. Ja kažem, započeti lov za posao koji Vas zanima više, i pomak. Iz bilo kojeg razloga, važno je da ćete naći sreću u onome što vam je činiti. Novac nije jedini faktor koji određuje vaš profesionalni život. Ambicija i interesa također postoje. Tako da slijedite svoje instinkte i ići za posao koji uistinu vas zanima, da volimo raditi, koji će vam platiti u gotovini i vrste i jedan koji će vas rado!
Sada, ako poput mene, ti radiš ono što želite učiniti, i još uvijek suočava nagli manjak motivacije. Pa, niste sami moj prijatelj. Osjećam se vaše stanje. Been tamo učinio da. Vrlo je jednostavno nositi s nedostatkom motivacije na radnom mjestu u tom slučaju. Buck gore. Kažem sebi da rad mora biti učinjeno. Volite svoje posao, točno? Ti bi mrzim ga izgubiti, zar? Pa, zatim pokazuju šefovi da ste značilo da biti događaj ovaj. Izvođenje na najbolje od vaših sposobnosti. Čak i ako se zaglavi u dosadnim projekta, čine ga zanimljivim za sebe. Neka sastanci biti ispunjen smijehom, i uzeti povremene šetnje u drugim odjelima, i pozdraviti se dečki tamo! Ja sam siguran da će to ljubav. Sudjelovati u sebi motivacije. Vi ćete motivirati pomoći drugima, kao. Jedan od načina da sam vidio rad zapanjujuće je konkurencija. No kidding. Jedan od mojih prijatelja knjigovođu, on se naći utjehu u izračunu utrka. On je rekao da mu dali adrenalina koji su ga istinski motivirani da rade dobro. Zdrava konkurencija na radnom mjestu je ohrabrio za ovu vrlo razloga. Pročitajte više o tome kako motivirati sebe.
Suočavanje s nedostatkom motivacije na poslu ili bilo gdje drugdje je stvar uma nad materija. Da, ti će ostati demotivated ako se odlučite na taj način. Ako se odlučite ići izvan situaciju i donijeti sami oduševljeni nešto (koja je nešto odrasli trebali učiti od djece), možete biti sigurni da ćete ostati motivirani i nedostatak motivacije na radnom mjestu će ostati u zaljev! Ovo je gdje sam znak off! Mir Out!