Smiješan jedan linijski brodovi

Kao dijete, imali smo mogućnost da se smiju na bilo što. No, kako smo odrasti, smijeh počinje smanjenje do postoji samo lažni osmijeh lijevo na lice. Evo nekih smiješan jedan linijski brodovi, koji će se vratiti da nema smijati. Više o smiješne citate i izreke.
Smiješan jedan linijski brodovi iz filmova; Inconcievable! - Vizinni Ti zadržati koristeći tu riječ. Ne mislim da to znači ono što mislite da to znači.; Princess Bride
To je ono što volim o ovim i djevojke srednjih škola, čovjek. JA dobiti stariji, oni ostaju iste dobi. - Ošamućen i Zbunjeni
Da li valjanje pomoći?-Da?, Gdje je tvoj pištolj?; Galaxy Quest
Leo: Ja ne mogu vjerovati George Simmons umire. Odrastao sam na njegove filmove.; Funny People
Jenny Perotti: Ako to ne učinite ništa odvratiti od vjenčanja, ja ću doušnik u svoju sobu u sred noći i odsiječe omiljene privezak.; Connor Mead: Sada prvi dio zvuči lijepo.; Funny People
Viper: Jeste li spremni?; Po: Rođen sam pročitao ...; [Viper napada, Po bacili i sleti na glavu]; Viper: Žao mi je, brat! Mislio sam da ste rekli da ste bili spremni.; Po: To je bio strašan! Hajdemo opet!; Kung Fu Panda
Gospodin Ping: [nakon Po mu je rekao da je san o rezance] To je znak, Po!; Po: Uh, što je znak?, Gospodin Ping: Vi ste gotovo spremno da se povjerena tajni sastojak mojih tajni sastojak juha. A onda ćete ispuniti svoju sudbinu i preuzme restoran kao što sam ga preuzeo iz moga oca koji ga je preuzela od svog oca koji je dobio od prijatelja u igri Mahjong. ; Kung Fu Panda
Pročitajte više o filmu veseo i zabavan film citati citati.
Homer Simpson jedan linijski brodovi, Kada ću naučiti? Odgovori na životne probleme nisu na dnu boce - oni su na TV-u!
Lisa, vampiri su da vjeruju, kao što su vilenjaci, Gremlins, i Eskimi.
Možda, samo jednom, netko će me zvati 'Sir' bez dodavanja, "Ti / ponovno stvaranje scene.
Ne dopustite da Krusty's death ste dobili dolje, dječaka. Ljudi umiru cijelo vrijeme, baš kao što je to. Zašto, možete probuditi mrtve sutra! Pa, laku noć!
Znate dečki, nuklearni reaktor jedan je puno kao i žene. Vi samo morati da pročitate priručnik i pritisnite desnu tipku.
Sada što je vjenčanje? Pa, Webster rječnik opisuje vjenčanje kao proces uklanjanja korova iz jednog vrta.
Knjige su beskorisna: Samo sam ikada pročitao jednu knjigu, Ubiti pticu rugalicu - i to mi je dao apsolutno nikakav uvid o tome kako ubiti mockingbirds! Naravno to me naučio da ne suditi čovjeka po boji njegove kože, ali ono što je dobro ne da mi se ne?
Želim podijeliti nešto s vama - tri rečenice koje će vas kroz život. Broj jedan, 'cover za mene. 'Broj dva,' Oh, dobra ideja, gazda. "Broj tri", to je kao da kad sam došao ovdje.
Ako zaista želite nešto u ovom životu, moraš raditi za to. Sada, miran, oni su o najavljuju loto brojeve!
Pa, neka je samo da ih zovu, uh, gospodin i gospođa X Y. Pa ipak, gospodin X će reći, "Marge, ako to ne dobiti svoj motor prikazivati, moje ime nije Homer J. Simpson."
Funny jedan linijski brodovi, volim rokovima. Ja osobito kao whooshing zvuk oni čine kao oni idu leti po.
Otišao na jednoj knjižari i pitao gdje je prodavačica odjeljak self help bio. Ona je rekla ako mi je rekla da će poraz u svrhu.
Ja glasovala za demokrate, jer nisam kao način na koji su republikanci vođenje države. Koji je izlaskom biti poput sebe gađanje u glavu da se zaustavi svoj glavobolju.
Skoro sam imao psihičke djevojku, ali ona me je ostavila prije nego što smo se upoznali.
Kada sve dolazi svoj put, ti si u krivu traku.
Znaš netko zapravo me pohvalio na moj vožnje danas. Oni lijevo napomena na moj vjetrobran, on je rekao, 'kaznu' tako da je bilo lijepo!
Očigledno, 1 u 5 ljudi u svijetu su kineski. Postoji 5 osoba u mojoj obitelji, tako da mora biti jedan od njih. To je bilo moja mama ili tata, ili moj stariji brat Colina, ili moj mlađi brat Ho-Cha-Chu? Ali mislim da je Colin!
Plavuša je bila popunjavanja prijave za posao. Ona nije bio siguran o tome što se popunjava u stupcu plaća očekuje., Nakon puno razmišljanja napisao je: Da!
Ako mislite da nitko ne brine ako si živ, pokušajte nedostaje nekoliko plaćanja.
Sam voziti put prebrzo brinuti o kolesterola.
Zovu naš jezik materinskog jezika, jer je otac rijetko dobiva govoriti.
Ali psihijatar stvarno mi je puno pomogao. Ja nikad ne bih odgovoriti na telefon, jer sam se bojao. Sada sam odgovor da li je prstenje ili ne.
Mladi čovjek, da li vi mislite da možete rukovati različitim rada?, Ja sam trebao biti u mogućnosti. Ja sam imala 12 različitih radnih mjesta u četiri mjeseca.
Molimo, Gospodine, dopustite mi dokazati da na lutriji me neće pokvariti.
Je li netko ne uređivanje ono što sam rekao: ovdje?
Jednog dana, mi ćemo se osvrnuti na ovo, smijati se nervozno i ​​promijenite temu.
Smiješan jedan linijski brodovi o životu, ona svibanj biti da je vaša jedina svrha u životu je jednostavno poslužiti kao upozorenje drugima.
Ne uzimajte život preozbiljno, nećete izaći živi.
Život je pun iznenađenja. Dovoljno je reći nikad i vidjet ćete.
Život je pun neizvjesnosti ... naravno, mogao sam biti u krivu o tome.
Život je kao jedan prsten. Ti si ili u tijesto ili u rupu.
Život je kao topla kupka. Ona se osjeća dobro dok ste u njemu, ali je što duže ostati, više naborana ste dobili.
To su neki od smiješnih viceva jedan brod. Pročitajte više na glup viceva. Nadam se da ti smiješan jedan linijski brodovi su u stanju da vas osmijeh! Uostalom, život je jedan od najatraktivnijih smiješan jedan brod šale, da je, ako se odlučite uživati ​​u njoj! Više o citati.