Slatka Poruke ostaviti svog dečka

Kad sam s tobom,, vječnost je korak dalje,, moja ljubav i dalje raste,, sa svakim danom donošenja.
Ovo blago ljubavi, a ja njegovati u mojoj duši,, koliko te volim ..., vi nikada stvarno ćete znati.
Vam donijeti radost u moje srce, a ja nikad nisam osjećao prije,, sa svakim dodirom svojih ruku,, volim vas sve više i više.
Kad god mi reći zbogom,, kad god smo dio,, ​​znam da se držite skupo,, duboko u mom srcu.
Dakle, ovih sedam riječi, molim vas držite istinito,, zauvijek i uvijek, a ja ću te voljeti. - Chris Engle
Netko tko obećava da će donijeti mjesec za vas, ako je mogao, te potiče slijediti svoj san, stoji uz vas protiv svih izgleda i drži uši otvorene da slušaju sve neizgovoren riječi vaše srce je tvoj dečko. On je onaj koji čini da shvatite koliko je važna ste i kako svaki od vaših gesta puno znači za njega. Vašim osmjesima ga čini osmijeh, tvoje suze ga čini plakati i one tri slova riječi "Volim te", čini njegov život živi vrijedno. Pa je li bilo kojem trenutku održavanje svoje emocije skrivene? Pa ako ste trčanje kratke riječi, ovdje su neke slatke komentare ostaviti svog dečka, koji će donijeti osmijeh na njegovom licu, a također će služiti kao prijeko potrebna sigurnost izjava svoje ljubavi za njega. Dakle, ovdje su neke velike slatke poruke da napusti svog dečka koji će vam pomoći da se izlije iz dubine svoje emocije kroz riječi.
Pročitajte više na:; Odnosi, romanski, Relationship Advice za žene, neke bilješke Slatka da napusti svog dečka
Kad sam bio mali imao sam teddybear koji je zadržao sve moje tajne, sve moje zajedničke / avanture i / obrisati sve moje suze. Koristio sam da mislim nitko ne bi ikad zauzeti njegovo mjesto onda sam / ste otkrili!
Svaki put kad čujem tvoj glas, čujem još jedan razlog da te držati zauvijek.
Budući da s vama čini da se osjećam kao jednom u životu ne moram raditi tako teško o tomu da su sretni, to samo događa.
Napravila sam želju i * ste * obistinile.
If poljupci su voda bih vam dati more, ako su listovi zagrljaje bih vam dati stablo, ali ako je ljubav put, htio bih vam dati vječnost.
Prije nego što sam te upoznao nisam znao kako je bilo, gledati na nekoga i nasmiješite se bez razloga.
Volim način na koji me usrećuju, i načina na koje pokazuju svoju brigu. Volim način na koji kažu, 'Volim te' i način na koji ste uvijek tamo.
Ponekad oči dobili ljubomorna na moje srce. Znati zašto? Jer uvijek ostaje blizu moje srce i daleko od mojih očiju.
Još jedan mjesec, još godinu dana, još jedan osmijeh, još jedna suza, još jedna zima, jedno ljeto previše, nikada ne žele provesti bilo koje od njih bez tebe.
Nikad nisam bila umorna od ovog života, a to nije gonna stvar ako sam pasti dvaput, coz ja znam svaki put sam pao, ne će me pustiti da dodirnu tlo.
Ti si kao sunce tako toplo, ti si poput šećera, tako slatko ... ti si poput vas ... i to je razlog zašto te volim!
Ja sam volio mnogo, ali vrlo malo voljela, ali nitko nije sladak kao vas. Ja bih stajati i čekati u svijetu najduži red, samo za zadovoljstvo trenutak s tobom.
Vjerujem da je Bog iznad vas stvorili za mene ljubav, on ti ubrao iz svih ostalih, jer je znao volio bih vas najbolje!
Za cijeli svijet ti si netko .... ali nekome si ti cijeli svijet.
Oni su me naučili da jedan sat iznosi 60 minuta i da jednu minutu iznosi 60 sekundi, ali nikad mi je rekao da je jedan drugi bez tebe može trajati zauvijek!
Pobijedili ste moju ljubav sada ja te volim. Ovo srce moje dajem vam. Tako bi to sigurno kao što sam ja učinio. Za vas su dvije a ja sam nitko!
Svaki život na ovom svijetu je naslikao Božje ruke, to je razlog zašto sam zahvalan Bogu, jer kad je slikao moj život je uključen lijepu boju koja vam je ..!!.!!.
Volio sam puno ljudi i propustili vrlo malo, ali nitko nije kao poseban kao i ti! Ja bih stajati i čekati u svijetu najdužim red just za zadovoljstvo da s Vama!
Pročitajte više na:; slatke stvari reći da tvoj dečko, Slatka Poruke poslati svog dečka, slatka Poruke za njega, pa što čekate? Odaberite bilo koju poruku iz ovih slatka poruka da napusti svog dečka i neka otkriti i uživati ​​u novim, slatko i najromantičnijih strane vas.