Mislim na tebe Izreke

Kada je u ljubavi, osoba obično čuva na razmišljanje svoga ljubljenoga 24 x 7! Ovdje su neke slatke smiješne misli volite citati, koji se može koristiti kao misli na tebe citati za kartice koja je dopustila da se posebne osobe znaju da on / ona se misli na svaki drugi! Pročitajte više o citati o nestalim nekoga.
Mislim na tebe Citati i izreke
Samo za ovu jednu noć neću misliti o tebi. Ja ću se zabaviti, nasmijati i ponovo. I uživati ​​u svakoj minuti. Sutra ću se baviti mamurluka. - Anonymous.
Moje misli su slobodno otići bilo gdje, ali to je iznenađujuće koliko često idu u vašem smjeru. - Anonymous.
Mislim da o tebi stalno, bilo da je sa mojim umom ili moje srce. - Albany Bach Reid.
Ako sam imao jedan cvijet za svaki put kad pomislim na tebe, mogao sam hodati zauvijek u mom vrtu. - Claudia Gandhi
Slobodno izražavanje nade i težnje jednog naroda je najveća i jedina sigurnost u zdrav društvu. - Emma Goldman.
Bog razumije naše molitve čak i kada ne možemo naći riječi da ih reći. - Anonymous.
Svibanj vam uvijek rade za ruke učiniti.; Neka vaš džep držite uvijek novčić ili dva.; Svibnja sunce sjaje svijetle na windowpane.; Svibnja rainbow biti sigurni da slijedite svake kiše. Svibnju ruke prijatelja uvijek vam biti blizu.; I neka Bog ispuniti svoje srce s radošću vas razveseliti.; - Irski blagoslov.
Iako nisi tu, a nigdje naći, moje srce kaze ti si još uvijek ovdje i svugdje može naći. U svakom čovjeku koji umire tamo umire s njim, njegov prvi snijeg i poljubac i boriti se ... Nije ljudi umiru, ali svjetovima umrijeti u njima. - John Greenleaf Whittier.
Možda, ako ne možete dobiti netko iz vaše glave, oni su trebali biti tu, Kad smo zajedno, ili kad smo apart, vi ste prvi u mislima i prvi u mom srcu. - Autor - Anonymous.
Čujem vaše riječi prolaze mojim usnama, tvoje fraze koje su postale moja,, dio vas mi je postao,, Zbog vas misli u mom umu. - Od 'U mojim snovima ", Sherry.
Osmjeh igra na moje lice,, Kad čujem riječi koje ću reći, to je kao da dio tebe,, sa mnom svake minute svakog dana. - Anonymous.
Kad si sretan, ja sam sretna. Kada si tužan, ja sam tužna. Kada ste usamljeni, nazovite me! - Anonymous.
Neki više ljubavi koja kotiraju na misli na tebe
Mislim na tebe, u mom besane samoće večeras. Ako to nije u redu da te volim, onda moje srce jednostavno neće pustiti mene biti u pravu. Jer ja sam se utopio u tebe, i neću provući, bez tebe pored mene. - Mariah Carey
Većina ljudi strah saznati kada dođu umrijeti da oni nikada nisu stvarno živio. - Henry David Thoreau.
Koliko moje misli su s tobom, Kao što vam je lice dana prije,, i ljubav će biti odjek; riječi sam lijevo neizrečeno.; - Anonymous.
Ako umjesto dragulj, ili čak i cvijet, trebamo baciti dar ljubavi misli u srce prijatelja, koji će biti davanje kao anđeli daju. - George MacDonald.
Svaki put kada se pogled na mene i vidjeti mene nasmijana, samo znam da sam misli na tebe! - Anonymous.
Ako morate sami držati do svoje djece, sebe držati kao pouka, a ne kao primjer.; - Autor: Sir Walter Besant Velika Izreke.
Jeste li ikada prestati da misle, i zaboraviti da se opet početi? - AA Milne.
Kako je dobiti tako kasno tako brzo?, To je noć prije nego što je poslijepodne., Prosinac je ovdje prije nego u lipnju.; Moja dobrota kako je vrijeme flewn., Kako je to dobiti tako kasno tako brzo?, - Dr. Seuss.
Uzmi ljubav, umnožiti ga beskonačnost i odnesite ga do dubine zauvijek i još uvijek imaju samo uvid u ono što ja osjećam za vas.
Kako je moguće naći smisao u konačnom svijetu, s obzirom na moj struk i majicu veličine?; - Autor: Woody Allen.
Jedna dobra stvar oko ne vidim je da ja mogu pisati vam slova. - Svetlana Alliluyeva.
Kasno noću kad cijeli svijet spava, ja ostati i mislim na tebe. Želim na zvijezde, da negdje si, misleći na mene. - Iz pjesme: Dreaming of You.
To nije dobro vidjeti ljude koji su bili lažno snage sve njihove živote izgubiti čak i za minutu.; - Autor: Lillian Hellman uzrečicama.
Kako kao zimski bijaše moje odsutnosti bilo, od tebe, zadovoljstvo prolazne godine!; Što freezings sam osjećao, što tamne dana vidio!; Što stari prosincu nagost svugdje! - William Shakespeare, Sonet XCVII.
U najhladnijem veljače, kao iu svaki drugi mjesec u svake druge godine, najbolja stvar za držati na ovom svijetu je jedni druge. - Linda Ellerbee.
Negdje postoji netko tko sanja svoj osmijeh, i nalazi u vašoj nazočnosti, da je život vrijedan pažnje, pa kada ste usamljeni, ne zaboravite to je istina: Netko, negdje je mišljenje od vas. - Anonymous.
Pročitajte više na:; poznati citati, Inspirational Quotes, Funny Citati i izreke: "Ovo su neke od najboljih misli na tebe citati. Također možete pročitati više o ljubavi citati i izreke za nju, za prenošenje iznad slatka smiješno misli volite citati, u bolji način.