Long Distance Relationship Izreke

Kada je par, da li je dating odnos ili brak, odluči proći kroz međugradske veze, stvari mogu dobiti malo tvrd. Stalne brige i frustracije o tome osim skrbite može promijeniti odnose. Ali za pravi parove počinio međugradske odnose, okolnostima može biti promijenjena povjerenje, poštenje i žrtvu. When dana čini dugo, a noći još duže, postoji samo jedan način za ublažavanje bol u srcu; međugradske veze navodnika. These međugradske veze citati su za one prigode kada ste daleko od vaše posebnu osobu.
Long Distance Relationship Izreke
Bol zbog razdvojenosti i živi svaki dan razmišljam što će se dogoditi sljedeći, može donijeti mnogo stresa i frustracija. Dakle, umjesto da ide kroz takve osjećaje, neka je vidjeti citati o dugo udaljenost odnosa.
Udaljenost čini srce povećala svoju sklonost uzimanju ~ Toma Haynes Bayly
I uvijek je to bilo poznato da ljubav ne zna dubine svoje dok sat razdvajanja ~ Khalil Gibran
Ljubav je netko nedostaje kad ste razdvojeni, ali nekako osjećaj toplo iznutra jer si blizu u srcu ~ Kay Knudsen
Znam kad odem, udaljenost će nas cuvati. No, udaljenost, bez obzira koliko daleko, ne može promijeniti ti osjećaji u mom srcu ~ nepoznatog autora
Ljubav ne zna udaljenosti, to nitko nema kontinentu, oči su za zvijezdama ~ Gilbert Parker
Vaše odsutnosti me nije učio kako biti sama, ona samo pokazuje da kad ćemo zajedno baci jednu sjenu na zidu ~ Doug Fetherling
Jednostavan nedostatak njezin je više za mene nego drugima 'prisutnost ~ Edward Thomas
Najbolje i najljepše stvari u svijetu ne može se vidjeti ili čak i dotaknu. Oni se mora osjetiti srcem ~ Helen Keller
Jutro bez tebe nestao zora ~ Emily Dickinson
Long Distance Relationship Citati iz filmova
Hollywood je uvijek unovčiti u dugim udaljenost odnosi žanr ljubiteljima koji žude biti u blizini onih koje vole. These dugo udaljenost ljubavi citati su iz moje najdraže filmove.
Vi ste ono što nikada nisam znala da sam uvijek želio ~ budale utrčati
Ja bih radije umrijeti nego živjeti sutra stotinu godina bez vas znajući ~ Pocahontas
Ako volite vas netko reći, vi to reći pravo zatim, naglas. Inače trenutke samo ... ti prolazi ~ moj najbolji prijatelj's Wedding
Jamčim da ću biti tvrd puta, a ja jamčiti da u nekom trenutku, jedan ili oba od nas je gonna žele izaći iz ovog stvar, ali ja jamčim, da ako ja ne tražiti da se moje, ja sam ' ćemo se pokajati za ostatak mog života ... jer znam da u mom srcu, da ste samo jedan za mene ~ Runaway Bride
Volim da ste dobili hladno kada je 71 stupnjeva out. Volim da vam je potrebno sat i pol naručiti sendvič. Volim da ste dobili malo nabor iznad nos kada ste u potrazi na mene kao da sam orasima. Volim da nakon što sam dan provesti s vama, ja još uvijek mogu mirisati your parfema na svoju odjeću. I ja volim da si ti zadnja osoba želim govoriti prije nego idem spavati noću. I to ne zato što sam usamljena, i to ne zato što je New Year's Eve. Došao sam ovdje večeras, jer kada ste shvatili da želite provesti ostatak svog života s nekim, želite da ostatak svog života započeti u najkraćem mogućem roku ~ Kad je Harry sreo Sally
Neki više odnos citati iz filmova.
Pročitajte više o:; poznati citati, Movie Quotes, samo pročitajte međugradske veze citati i izreke kada ste nedostaje Vama posebnu osobu. Umjesto osjećaj usamljeno i depresivno, to može raspaliti svoju ljubav s njim / njom. Trošenje vremena osim voljene osobe može biti frustrirajuće i ispunjen izazovima. Bez obzira koliko teško to može činiti, važno je da budu vjerni jedni drugima i uvijek biti iskren. Odnos puna romantike i ljubavi može samo preživjeti test vremena i udaljenosti.