Sad Life Quotes

Iako savršenim životom sreće je ono što svatko moli za, naši životi nisu potpune bez da osjetite tugu. To je dio našeg postojanja i nužan faktor koji nas čini zrele kao pojedinci. Tuga pomaže u prihvaćanju, kao i cijeneći stvari koje možemo uzeti zdravo za gotovo u našem live, inače. Također je rekao da je osjećaj tuge dovodi nas bliže Bogu kao i većina ljudi zapamtiti Boga najviše kad se prolazi kroz teška vremena. Dakle, iako je tuga nije poželjna stvar u životu, važno je jer se smatra da se Božji način nas uči poniznosti. Imajući to na umu, ovdje sam pokušao okupiti neki tužan život citati koji će objasniti ovaj univerzalni osjećaj tuge u bolji način. Neka nas pogledajte neke od tužnih citati o životu.
Sad Život citati
Tuga odleti na krilima vrijeme. - Jean de La Fontaine
Ne znam, ako sam uzimajući bolje ili samo koristi za bol. - Anonimno
Nitko ne brine ako si nesretan, pa možda i biti sretni. - Anonimno
Iza moj osmijeh je sve da više nikada nećete razumjeti. - Anonimno
To je sranje da se sami, čak i kad postoje ljudi oko vas. - Scrubs
Sam se probuditi i mislim snovi su stvarni. Spavam pa ne moram osjećati. - Anonimno
Tragedija života nije da završava tako brzo, ali da smo toliko dugo čekati da ga početi. - WM Lewis
Za sve tužno riječi jezika i pera, najtuznije je to, 'Možda bi bilo'. - Anonimno
Riječi boljeti više nego bilo što drugo mogu, jer su posljednji, ponekad zauvijek. - Anonimno
Želim da se izgubi iz mog života ponekad, sjesti sa strane i gledati svijet ići, želim da se izgubi, a ja ne znam zašto. - Anonimno
Naučio sam to traje godinama izgraditi povjerenje, ali samo nekoliko sekundi da ga uništimo. - Anonimno
Nisam htjela to priznati. Bilo je lakše lagati. Sakriti ozlijeđen i prazninu osmijeh umjesto plakati. - Anonimno
Nisu svi ožiljci show, a ne sve rane liječi. Ponekad ne možete uvijek vidjeti netko osjeća bol. - Anonimno
Počeci su zastrašujuće. Nastavci su obično tužni, ali to je sredini koja broji najviše. - Sandra Bullock, Nadam se da lebdi
Svako jutro ćete dobiti i staviti na lažni osmijeh ... ali što ako se jednog jutra nisi? Bi li itko primijetiti? - Anonimno
Zlatno srce je prestalo kucati, rad ruku je otišao na počinak. Slomio mnoga srca dokazati da nam on uzima samo najbolje. - Anonimno
Život ne boli dok ne mislite o tome koliko stvari su se promijenile, koji ste izgubili na tom putu, i koliko je tvoja krivica. - Anonimno
Jeste li ikada živio moj život, da li ste ikada proveo jednu minutu u moje cipele? Ako niste, onda mi reći zašto ti suditi mene kao vi. - Anonimno
To je teško držati na nešto što znaš nikad neće biti tvoj na bilo koji način mislite da je, samo trebate naučiti kako pustiti i suočiti s činjenicom da, dok dobre stvari nikada nije zadnji .. neki čak i ne početi ... - Anonimno
Suzama polako pada od mojih očiju kao što sam gledati u nebo, i ja pitanje kako doći život drži me prolaze pravo na po. Ja samo pitam se zašto ja ne mogu pobjeći, je li to moja sudbina? Da biste uvijek biti nesretan i koliko više moram čekati ... - Anonimno
Jeste li ikada osjećali tako sama i ništa smisla? Pa to je kako ja osjećam upravo sada ...Osjećam se kao da sam okrenut sve sam, sa ništa ali suze i lažni osmijeh ... - Anonimno
Mi uživati ​​warmth, jer smo bili hladno. Cijenimo svjetlo, jer smo bili u mraku. Isto tako, možemo doživjeti radost jer smo poznati tuge. - Anonimno
Famous Quotes Sad
Oni koji siju u suzama će žeti u radosti .- Psalmima
Hearts nikada neće biti praktični dok su oni napravili neraskidivu. - Čarobnjak iz Oza
Nema veće tuge nego prisjetiti u bijedi vrijeme kada smo bili sretni. - Dante
Kako tužno vidjeti oca s novcem i bez radosti. Čovjek studirao ekonomiju, ali nikada nije studirao sreću. - Jim Rohn
Nikada nije bio da ljubav ne zna dubine svoje dok sat razdvajanja. - Khalil Gibran
Najtužniji sažetak život sastoji se od tri opise: mogao imati, možda, i trebao bi imati. - Louis E. Boone
Ja rijetko misle o mom ograničenja, i oni nikada ne čine me tužno. Možda je samo jedan dodir čežnje s vremena na vrijeme, ali to je nejasan, kao povjetarac među cvijeće. - Helen Keller
Klaunovi nositi lice koje je naslikao namjerno na njih tako da oni pojaviti se biti sretan ili tužan. Kakvu masku nosiš danas? - Anonimno
To je vrijeme kada je jedan duh je ukrotila i tužna, ne zna se zašto, kada se prošlost čini oluja-swept pustoš, život i ispraznost teret, a budućnost već način do smrti. - Mark Twain
Tu su mnoge noći kao dana, a jedna je samo kao čeznuti kao drugi u ovogodišnjem tečaja. Čak i sretan život ne može biti bez mjere tame, i riječ 'sretan' će izgubiti svoj smisao ako nisu uravnoteženi je tuga. - Carl Jung
Vi svibanj željeli pročitati više o:; Famous Quotes Sad; Sad citati o ljubavi, Ovo su neke od tužan život citati koji objašnjava da je tuga je nešto što svaki čovjek ima to iskustvo. No, tuga je uvijek slijedi sreću, pa čak iu trenucima ekstremne tuge, važno je ostati nade.