Kočnice jastučići: Troškovi kočnice jastučići

Ikad pitali kako mala sila primjenjuje nogom na papučicu kočnice donosi 2000 £ automobil brušenje zaustaviti? Tvoj stopalo očito ne može izvršiti potrebne snage da zaustavi automobil. Mora postojati sustav koji interpretira pritisak nogom da se zaustavi vozilo takve veličine. Zovemo je sustav kočenja, ili jednostavno, kočnice. Danas smo svi govoriti o automobilima radiš 0 do 60 km / h, u manje od 4 ili čak 3 sekunde. No, je bilo tko mislio o 60 do 0 km / h, u nekoliko sekundi? Je ozbiljne misli ikad dao kako bi se sustav kočenja odgovarati ogroman ubrzanje? Da! Kočenja tehnologije dobio metak u ruku u kasnim 60-ih i početkom 70-ih, kada je manje učinkovito bubanj kočnice je počeo da se zamjenjuju moćniji disk kočnice, na prvi u high-end, visoke performanse automobila, a kasnije, u opće performanse vozila. Time je dijelove disk kočnice, kočnice jastučići uglavnom, u centar pažnje. Kako su godine prolazile, cijena kočnice jastučići bio tražio. Before raspravlja trošak kočnice jastučići, neka prvi na princip rada kočnice jastučići.
Kočnice jastučići: princip rada
Kao i bilo koji drugi sustav kočenja, disk kočnice pretvoriti u kinetičku energiju rotirajućeg kotača u toplinske energije trenjem. Najvažnija komponenta disk kočni sustav su kočnice jastučići. These jastučići su u osnovi čeličnih ploča s visokim trenja materijala na licu koja je okrenuta prema rotoru. Postoje dvije takve jastučići podržan šestar okrenuti jedni prema drugima, bilo na strani rotora diska. Kada se pritisne papučicu kočnice, hidraulični mehanizam čini čeljust spojnica dvije jastučići zajedno na rotirajući disk rotor, što je došao do zastoja i time, zaustavljanje kotača na rotacijskog gibanja. U ovom procesu, trenje od dvije kočnice jastučići na rotoru površini stvara ogromnu toplinu.
Operativna temperatura i koeficijent trenja su dva vrlo važna karakteristika kočnice jastučići. Jastučić s niskim operativni temperatura će obavljati najbolje na nižim temperaturama, ali će nestati brzo, čime se smanjuje kočnice jastučić život. Oni s visokim radnim temperaturama, uzmite vremena da se zagrijati i funkcije najučinkovitije, i imati duži život. Koeficijent trenja određuje kočenje ili grize sposobnosti kočnice jastučići na rotoru. Najbolji koeficijent je rotacija can se prestala brži, a niža koeficijent trenja, više truda i vremena je potrebno da se zaustavi vozilo. Više trenje uzrokuje više trošenja i habanja rotora i smanjenje kočnice jastučić život.
Kočnice jastučići: Vrste
Kočnice jastučići sa različitim specifikacije su potrebne za različite vrste korištenja. Kočnice jastučići su široko klasificirani u četiri tipa:; Polu metalik: Ove kočnice jastučići djelomično izrađeni su od metala, gdje se metalni koncentracije mogu biti bilo gdje između 30% i 65%. Takav materijal obično uključuje metalne vune (uglavnom čeličnu vunu), u prahu željezo ili bakar pomiješana s grafita ili od anorganskih punila i trenja-povećanje materijal, koji pomaže u čvrsto povezivanje svih komponenti. Kočnice jastučići od tih materijala su više izdržljiv, ali oni imaju tendenciju da nose niz rotora brže, a također su glasan. , Non-Azbest Organska (NDO): Također se zove organska jastučići, te su izrađene od vlakana od stakla, ugljik ili gume. Budući da su oni izrađeni od vlaknastog materijala, oni su mekani i tiho dok kočenje. Ali oni ne traju duže, jer je brže trošenje i suza na takav materijal. , Low-metalik nacionalni dužnosnik za ovjeravanje: Ovaj materijal za kočnice jastučići proizlazi iz jednostavne organske vrste (NDO) materijal, miješanjem malim količinama (ne više od 30%), od bakra ili čelika vlakana. Mimo događaj ovaj, tu je poboljšanje prijelaza topline. No, uvođenjem metala, kao kočnice jastučići imaju tendenciju da se više buke. ; Keramičke: Kao što ime sugerira, keramičke vlaknima su glavne komponente keramike tipa kočnice jastučići. Druge vitalne komponente uključuju lijepljenje i dodatnog materijala i mali tragovi metala, uglavnom željezo. Keramičke kočnice jastučići cijene više od bilo koje druge vrste te su tiši i ponuditi najbolje kočenje karakteristike. Nošenje dolje na jastučići i rotora je mnogo manje u ovom slučaju. , Kočnice jastučići: Koliko kočnice jastučići trošak?
Zanemarivanje bilo koji automobil problema mogu teret vas s puno automobila popravak troškova. To također vrijedi u slučaju automobila kočnica problema. Važno je znati cijenu kočnice jastučići. U idealnom slučaju, jedna kočnica cijene jastuk će biti manja od 10 dolara po komadu. Ali, to je vrlo poželjno da kupi par kočnice jastučići uz čeljusti. Kočnice šestar zamjena, uz par kočnice jastučići, troškove bilo gdje između $ 15 do $ 30 s čeljusti. U slučaju zamjene kočnice jastučići, to dodatno je savjetovao da to učiniti za par kotača. Na primjer, ako je potrebno zamijeniti kočnice jastučići na prednji desni kotač, trebali biste također zamijeniti onima na prednji lijevi kotač. To je učinjeno kako bi se održala uniformnost, kao što je više poželjno ako kočnice jastučići na obje strane istrošiti ravnomjerno. Rotori treba zamijeniti, kao i, posebno ako kočnice jastučići su zamijenjeni češće, kao i noviji kočnice jastučići uzeti danak na rotor disk. Rotor diskovi cijene bilo gdje od $ 35 do $ 75 po kotača, ovisno o vrsti i kvaliteti rotora. Dakle, zajedno, rotori i kočnice jastučići cijene idealno će biti manje od 100 $. Troškovi kočnice jastučići svibanj činiti se biti pristupačne, ali ako vam se dogoditi da posjetite servis za rutinske kočnice popravak, možda ćete morati shell out puno više, negdje između $ 200 do $ 1000, ovisno o stanju kočnice jastučići, rotora, kočnice linije i kočnice jastučići cijene. Labor troškove zbrojiti da bi stope vinuti dalje.
Što su automobilska cijene ovise o mnogo čimbenika, te su među proizvodima koji imaju najmanje stabilne cijene. To je glavni razlog za stalne fluktuacije, u cijenu kočnice jastučići. No, sa cut-grlo natjecanje u trenutnoj automobilskoj industriji, cijena kočnice jastučići uvijek ostaju kapom i konkurentan, dajući krajnji korisnik puno za izabrati iz. Još jedan način da se obarati cijenu održavanja, je učiniti sami popraviti, koristeći lako dostupne učiniti-to-sami kit. Ali to nije poželjno, kao i kočni sustav je jedan od najvažnijih vitalnih funkcija, da ti ne bi želite nered. Osim toga, nepravilne servisiranje može drastično smanjiti kočnice jastučić život.
Mi sigurno može doći do zaključka da kočnice automobila svakako su važni kao i motor. Pravilno održavanje i zvuk znanja kočnice jastučići cijene može vam pomoći neizmjerno, in žetva najbolje performanse iz svog vozila.